Olen hankkimassa Märklin digitaali järjestelmää mm.vetureita ohjauslaitteita yms.Mielessä olisi ohjauslaite transformer 6021.Mitä toimintoja tässä laitteessa on ja paljonko maksaa uutena?Mistä saisi käytettynä?
Vastaukset 7
- kettukuismanen
transformer = muuntaja ja 6021 = ohjauslaite, eli tuossa on kaksi ihan eri laitetta, kumpaa tarkoitat?
- Nimetön
Sitä ohjauslaitetta transformer 6021.
- kettukuismanen
Nimetön kirjoitti:
Sitä ohjauslaitetta transformer 6021.
se, mitä ilmeisesti ajat takaa ei todellakaan ole nimeltään transformer 6021 VAAN Märklin 6021 Control Unit
- savikasvo
kettukuismanen kirjoitti:
se, mitä ilmeisesti ajat takaa ei todellakaan ole nimeltään transformer 6021 VAAN Märklin 6021 Control Unit
niiimpä... kysyminen kannattaa aina...
Digitaalijärjestelmän perusteena on
muuntaja (transformer esim 6002 52 VA),
keskusyksikkö / ohjauslaite 6021,
ja vastaanotmet (decooder).
- markustaja
http://kuumakyyti.com/mcof/digdel.htm
tuosta alkuun..
älä ainakaan huutonetistä osta, siellä ne pari heppua myyvät käytettyä kalliimmalla kun kaupasta saa uutena...
hyvä paikka hankkia käytettyä on esim. www.aarnio.com/kauppa- B.B.Virtanen
Huuto.net :hän on huutokauppa. Sieltä ei ole pakko ostaa, ellei hinta miellytä. Eli jos lähtöhinta on mielestäsi liian korkea, älä mene tarjoamaan enempää ko. tuotteesta.
Huuto.netissä on ollut myytävänä paljon hyvälaatuista Märkliniä ja ihan järkevään hintaan.
Hauskaksi tämän viestin tekee se, että se nimimerkki, joka linkittää www.aarnio.comin sivuille, on juuri niitä, jotka pitävät yllä korkeita lähtöhintoja...Eli hiukan pieleen meni tämäkin mainonta. - jojo
B.B.Virtanen kirjoitti:
Huuto.net :hän on huutokauppa. Sieltä ei ole pakko ostaa, ellei hinta miellytä. Eli jos lähtöhinta on mielestäsi liian korkea, älä mene tarjoamaan enempää ko. tuotteesta.
Huuto.netissä on ollut myytävänä paljon hyvälaatuista Märkliniä ja ihan järkevään hintaan.
Hauskaksi tämän viestin tekee se, että se nimimerkki, joka linkittää www.aarnio.comin sivuille, on juuri niitä, jotka pitävät yllä korkeita lähtöhintoja...Eli hiukan pieleen meni tämäkin mainonta.Huutonetistä pelkkiä hyviä kokemuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1051314Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91797Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35691- 47667
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja124584Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat30551Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32526Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö183510Huomasitko? Elämä Lapselle -konsertti tänään suorana tv:ssä - Aika kova kattaus huippuartisteja!
Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastensairaalan toimi24500Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔31497