Sharm el Sheikhin hotellit kartalla

twd

Hei!

Onko joku törmännyt netissä tällaiseen sivustoon jossa näkyisi hotellit Sharm el Sheikhissä.. Aurinkomatkojen sivulla ainakin on jonkunlainen mutta mielestäni siinä ei ollut meidän hotelliamme. Olemme siis lähdössä Sharmiin ja hotelli on Tivoli. Haluaisin hiukan kartoittaa missä päin mikäkin on..

Tosin, selviäähän se perilläkin. Hiukan on jännittynyt totta kai reissun takia, mutta ylettömän huolestunut en ole turvallisuustilanteesta. Uskoisin jopa että lähdetään esim. mahdolliselle Kairon retkelle.

Mutta, infoa ja vinkkejä otetaan vastaan ja tietenkin tuo karttajutsku. Niin ja jos on kokemuksia tuosta hotellista :D

Innolla odotan reissua.

5

1164

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ko. hotell

Moi!
      Yövyin 2003 Hotelli Tivolissa Sharmissa. Se sijaitsee Hadaban alueella Naama Baysta tultaessa ennen hotelli Falcon Hillsiä. Matkaa vanhan Sharmin keskustaan noin kilometri ja Naama Bayn keskustaan n. 7 km, johon ainakin 2003 oli ilmainen kuljetus hotellilta useita kertoja päivässä. Nettissä olevaa kartaa en tiedä.

• twd

Juu, tuossa olikin oikein hyvä melkeestää kaiken kattava linkki jo. Mutta haluaisitko kertoa kokemuksesi hotellista/matkastasi noin yleisellä tasolla? Teitkö Kairon reissun?

Voi että.. ei ole enää pitkä aika :D

• reissussa
        twd kirjoitti:

Juu, tuossa olikin oikein hyvä melkeestää kaiken kattava linkki jo. Mutta haluaisitko kertoa kokemuksesi hotellista/matkastasi noin yleisellä tasolla? Teitkö Kairon reissun?

Voi että.. ei ole enää pitkä aika :D

Hoteli Tivoli oli mukava ja siisti hotelli, jonka henkilökunta oli hyvin ystävällistä ja mukavaa. Huoneissa oli pieni keittiö, mutta sen varustus oli todella minimaallinen. Aikaani en hotellilla paljoakaan viettänyt, kävin pääasiassa sukeltamassa ja snorklaamassa sekä parina päivänä kiertelin Naama Bayssa ja vanhassa Sharm El Sheikissä. Yhden iltapäivän - illan olin kamelisafarilla. Se oli tosi hauska reissu! Sharm el Sheikista käsin kävin Kairossa ja Dahab - Mooseksen vuori (Pyhän Katarinan luostari) reissut. Kaikki reissuni ostin paikan päältä ja ne olivat ns. kansainvälisiä retkiä. Reissut olivat mielestäni ok, mitään ongelmia järjestäjien tai minkään muukaan kanssa minulla ei ollut. Kairossa yövyin yhden yön, muut olivat päivä reissuja.

Mukavaa matkaa sinulle!

• twd
        reissussa kirjoitti:

Hoteli Tivoli oli mukava ja siisti hotelli, jonka henkilökunta oli hyvin ystävällistä ja mukavaa. Huoneissa oli pieni keittiö, mutta sen varustus oli todella minimaallinen. Aikaani en hotellilla paljoakaan viettänyt, kävin pääasiassa sukeltamassa ja snorklaamassa sekä parina päivänä kiertelin Naama Bayssa ja vanhassa Sharm El Sheikissä. Yhden iltapäivän - illan olin kamelisafarilla. Se oli tosi hauska reissu! Sharm el Sheikista käsin kävin Kairossa ja Dahab - Mooseksen vuori (Pyhän Katarinan luostari) reissut. Kaikki reissuni ostin paikan päältä ja ne olivat ns. kansainvälisiä retkiä. Reissut olivat mielestäni ok, mitään ongelmia järjestäjien tai minkään muukaan kanssa minulla ei ollut. Kairossa yövyin yhden yön, muut olivat päivä reissuja.

Mukavaa matkaa sinulle!

Ihanalta kuulostaa!! Todella ihanaa päästä auringon alle :D
        Kiitos sulle!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3809
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2944
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1855
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      914
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      764
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      64
      724
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe