10.02.2006 perjantai

aahoohoo

Voipi se kuulkaa ollakki totta et ollaan Siriuksesta kotosin. Luin tuossa eilisiltana alan lehtee ja siinä seiso et Siriuksessa on niin kova painovoima et tavan ihminen painais siellä 25 miljoonaa kiloo.
Eipä tarvii muuta ku käydä puntarissa niin todisteet löytyy mittarista.

Ja en meinaa juopuu tänä päivänä muuta ku elämästä.

20

1106

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • åpoi

      syntymähumalalla pärjäilen tämänpäivän

      • Bellman

        Tähänkö on tultu?


      • Viinietikka
        Bellman kirjoitti:

        Tähänkö on tultu?

        ymmärtänyt tekstistä muuta kuin kysymyksen,muttei haittaa.
        Ilman alkoholia tai muita huumeita pyrin elämään tämänkin päivän, ja ilman tupakkaa. Tuli tänään vuosi täyteen tupakattakin! Saa onnitella!

        Kivaa päivänjatkoa kaikille edelleen säätyyn ja ruotuun katsomatta, ollaan kirkkain ajatuksin ja myönteisin mielin tämäkin päivä, etupäässä... t. viinietikka, vähän hapan, ku tämä toinen allergia pääsi yllättämään--nuha


      • Viinietikka kirjoitti:

        ymmärtänyt tekstistä muuta kuin kysymyksen,muttei haittaa.
        Ilman alkoholia tai muita huumeita pyrin elämään tämänkin päivän, ja ilman tupakkaa. Tuli tänään vuosi täyteen tupakattakin! Saa onnitella!

        Kivaa päivänjatkoa kaikille edelleen säätyyn ja ruotuun katsomatta, ollaan kirkkain ajatuksin ja myönteisin mielin tämäkin päivä, etupäässä... t. viinietikka, vähän hapan, ku tämä toinen allergia pääsi yllättämään--nuha

        Tupakoimattomasta vuodesta!!!! T:Mika.


      • papio
        Viinietikka kirjoitti:

        ymmärtänyt tekstistä muuta kuin kysymyksen,muttei haittaa.
        Ilman alkoholia tai muita huumeita pyrin elämään tämänkin päivän, ja ilman tupakkaa. Tuli tänään vuosi täyteen tupakattakin! Saa onnitella!

        Kivaa päivänjatkoa kaikille edelleen säätyyn ja ruotuun katsomatta, ollaan kirkkain ajatuksin ja myönteisin mielin tämäkin päivä, etupäässä... t. viinietikka, vähän hapan, ku tämä toinen allergia pääsi yllättämään--nuha

        Onneksi olkoon tupakoimattomuudestasi! Itse lopetin tupakoinnin kolme ja puoli vuotta sitten ja alkoholin n. puoli vuotta sitten. Päihteetön perjantai tänään!


      • Viinietikka kirjoitti:

        ymmärtänyt tekstistä muuta kuin kysymyksen,muttei haittaa.
        Ilman alkoholia tai muita huumeita pyrin elämään tämänkin päivän, ja ilman tupakkaa. Tuli tänään vuosi täyteen tupakattakin! Saa onnitella!

        Kivaa päivänjatkoa kaikille edelleen säätyyn ja ruotuun katsomatta, ollaan kirkkain ajatuksin ja myönteisin mielin tämäkin päivä, etupäässä... t. viinietikka, vähän hapan, ku tämä toinen allergia pääsi yllättämään--nuha

        Ku olet saanut olla jo noin pitkään tupakatta.!Toivottavasti jää pois koko luppuelämäksi,tietty päivän kerrallaan on edettävä siinäkin asiassa.!

        Vai on sulla nuha,mulla vastaavasti käsissä ihottuma,miltei veres lihalla,mut kyll se täst.!

        Tulin muuten jokin aika sitten pojan sotilasvalatilaisuudesta Sodankylästä.Kolkyt vuotta sitten itte olin sotilsvalalla.!Kummasti säväytti enemmän nyt, ku oli oma poika valalla,kuin silloin kun itte astelin armeian harmaissa Oulun Tuomiokirkkoon omaan valatilaisuuteeni.

        Et terveisiä vain taas tuolta ylämaista.!Pitkänlainen matkahan tuo noin pikaisesti tuntui jo olevan.!Jokohan sitä on tulossa vanhuuden oireita.?En usko,ku ei ole vielä yhtään miesmäistä ajastusta käynyt mielessä.!!


      • joonatan11 kirjoitti:

        Ku olet saanut olla jo noin pitkään tupakatta.!Toivottavasti jää pois koko luppuelämäksi,tietty päivän kerrallaan on edettävä siinäkin asiassa.!

        Vai on sulla nuha,mulla vastaavasti käsissä ihottuma,miltei veres lihalla,mut kyll se täst.!

        Tulin muuten jokin aika sitten pojan sotilasvalatilaisuudesta Sodankylästä.Kolkyt vuotta sitten itte olin sotilsvalalla.!Kummasti säväytti enemmän nyt, ku oli oma poika valalla,kuin silloin kun itte astelin armeian harmaissa Oulun Tuomiokirkkoon omaan valatilaisuuteeni.

        Et terveisiä vain taas tuolta ylämaista.!Pitkänlainen matkahan tuo noin pikaisesti tuntui jo olevan.!Jokohan sitä on tulossa vanhuuden oireita.?En usko,ku ei ole vielä yhtään miesmäistä ajastusta käynyt mielessä.!!

        Raitiina ja reipaana on päivä vierähtänyt.


    • Cettuz!

      ollaan ilman. Kisat alkaa.

    • Juoppottele tänään..olen raitis. Huomenta kaikille.

    • luulen

      Siriuksessa, eikö se ole tähti niin kun aurinkokin. Isompi vaan.
      Ei ehtis paljon vaakaa asetella kun olis palanu niin puntari kun punnittavakin.
      Mutta me ollaankin sitä kiertävältä planeetalta.
      Siltä seitsemänneltä, jolla on viis kuuta.

    • Huomenna tulee kaksi mitalia yhdistetyssä, tänään katon avajaisia suklaan voimalla. Siis ilman Alkon tuotteita.

      • aahoohoo

        Katon avajaisia jäätelönautinnon kera. Ne on niitä Litlin puikkoja missä on pähkinämyhkyröitä.


    • suklaata

      nysse alko. Tai jo eilen. Tää jätkä laihtuu 15 kg kahdessa kuukaudessa!

      • pari kiloo

        päälle!


    • Dokaani

      Pitkästä aikaa tuli mieleen se nousuhumalan autuus, kumma juttu - miksi nyt? Kaikki on kai mennyt liian hyvin, kiusaus koettelee. Tuli vaan mieleen kun saunaa aloin lämmittämään, miten olisi kiva jos vaikka ihan vähän...
      Täytyy nyt hitto vie ajatella vain sitä krapulaa - sitä ankeutta ja pahaa oloa. Enhän minä sitä halua. Eipä ole kyllä kaapissa mitään viinaksiakaan.

    • vinoile

      tästä sinun tähtiharrastuksestasi. Itseänikin nämä jutut kiinnostavat. Olen koettanut vain olla hauska.

      • aahoohoo

        vinoiluks ja minuu oikeesti kiinnostaa kans noi tähtijutut.
        Mukavaa on saada vähän tietoo mut kaikkein antosinta on katella Hubblen ottamia kuvia ja fiilistellä niitten kanssa. Sekään ei haittaa vaikka ihmissilmä ei niitä koskaan samalla tavalla nääkkään.
        Oon ostellu vähän joka sortimentin avaruuskirjaa ja vähän keljuttaa kun ei oikein kerkee niihin keskittyy kun haluun tehä kaikkee muutaki mitä kännätessä jäi tekemättä. Vuorokausi on ihan liian lyhyt.


    • paranoidi

      Tipatta kannustellaan suomalaisia olympialaisissa.

    • aahoohoo

      puuttus et tähänki ketjuun liekki syttys - se elämänliekki.

    • aahoohoo

      se nyt on.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1293
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      73
      623
    4. 50
      557
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      471
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      148
      406
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      362
    Aihe