Mitä eläimiä saa ampua ilmakiväärillä, niinkuin lain puitteissa? En tee ampumillani eläimillä mitään, eli ihan sama mitä eläimiä. Mul on tos vanha viritetty ilmakko käyttämättömänä ja ajattelin lähteä keväällä metsälle sen kanssa.
Vinkkejä
3
346
Vastaukset
- Sorsastaja
Mä ammuskelen mun impilla sellaisia pitkätukka hippejä joilla on naama täynnä niittejä ja yleensä niillä on nahkatakinreuhka taikka villapaita niin ja maiharit jalassa ovat olevansa jonkin sortin eveeärräläisiä vappauttelevat minkkejä luontoa tuhoamaan haiseevat voimakkaasti hampulle. niillä ei ole rauhoitusaikoja, mutta yleensä syksyisin niitä tapaa sankoin joukoin kerrankin niitä oli meidän lahdella kaislikkoon piiloutuneena 20.8 klo 1200 sillä ne rämisteli jotain purnukoita kivasti saivat sorsat lentoon no me niitä sorsia sitten pudoteltiin, että oli niistä hyötyäkin nooh kyllä me annettiin niille vähän kyytiäkin, mutta yhtään ei saatu kiinni olivat perkeleet nopsajalkaisia no kyllä meillä nauratti ne jätkät aikas koomisia heppuja.
- metsästäjän alku
jaa oot menos ilmakiväärillä metsällä et sentää kuula-aseella, ehkä kannattaa vaan pysyä niissä peltipurkeissa! ps. kai sil saa räklii mykyttää omal pihal en oo kyl varma ei oo tullu harrasteltuu tollaista metsästyslajia! heh!
- kaatanut
Mä olen kaatanut mun viritetyllä impillä viisi hirveä menneenä kautena ja kuusi karhua.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511437- 639870
- 1475580
- 1443784
- 753750
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792603