Hommasin Nokia 6060:n ja olen todella tyytyväinen puhelimeeni. Mulle puhelin on edelleenkin vain lähinnä puhumista ja viestittelyä varten. Alkaa mennä puhelimetkin jo ihan älyttömyyksiin kun voi seurata telkkariakin jo kännykän näytöltä. Mulla on sitä varten tv, musiikin kuuntelua varten mp3-soitin, kuvaamista varten huippuhyvä kamera ja tietokonekin olkkarin nurkassa...en tartte mitään juppiminitietokonetta!!! muita,jotka samaa mieltä?? =)
Nokia 6060
4
723
Vastaukset
- sonierkkaaja
tietokone -väh. 200e. (joss kovin uusi niin väh ~700)
telkkari -väh. 200e
mp3-soitin, jossa edes säällisen verran muistia eli 256 mt -väh. 50e
huippuhyvä kamera -väh. 300-400e (jos se kerran on huippuhyvä..!)
Niin ja se puhelin vielä n. 100e
yhteensä: väh. n. 900e
Voit selvitä: 300e puhelin ja parisataa telkkariin (jos ei riitä se puhelimen parin tuuman näyttö ;) Tosin televisio puhelimet aika kalliita, luulisin... Kuitenkin, yhteensä n.500e
Puhelimessa tulee mp3-soitin (laadultaan varmasti oikean mp3-soittimien tasosia), kamera (kännyköiden kameratkin alkavat pikkuhiljaa olla semmosia, että riittää varmasti lomakuvien ottoon tavallisella ihmisellä, esim. puhelimet N70,N91,k750i,w800i jne) Toimiipa uudet puhelimet, eritoten 3g-luurit, jopa laajakaistan nopeudella netissäkin...
Mitä järkeä maksaa monesta eri laitteesta, kun halvemmalla saa kaikki samassa paketissa..?- on hyvä
Mitäs kun kännykkääs tulee joku vika. Sitten et tv:tä katsele etkä musiikkia kuuntele. Ja kuvatkin jää ottamatta.
- sonierkkaaja
on hyvä kirjoitti:
Mitäs kun kännykkääs tulee joku vika. Sitten et tv:tä katsele etkä musiikkia kuuntele. Ja kuvatkin jää ottamatta.
..tv:stä tulee savut, kamera tippuu maahan, ja mp3-soitin unohtuu linkkuriin..?
Tommosiin ei voi varautua...
- Nimetön
Ohan se tietty kätevää kun kaikkee media sun muuta rompetta löytyy ja kaikki vielä yksissä kuorissa. Mp3 soitin luurissa on ihan OK, Nopeat nettiyhteydet puhelimella on hyvä paljon liikkuvalle. Televisiotakin on varmaan vaikka matkalla kiva tuijotella, kännykän kameralla on kiva räpsiä tilanne kuvia :)
Minun mielestä tosiasia on kuitenkin se, että jokainen laite erikseen on monesti huomattavasti parempi, koska on suunniteltu juuri tiettyä käyttöä varten.
Kaikki riippuu tietty mitä vaatii ja mitä tarvitsee. jos esimerkiksi tarvitsee kameraa vain hauskojen tilannekuvien ottamiseen baarissa tai ottamaan kaunis kuva tyttöystävästä kännykän työpöydän taustakuvasi riittää varmasti kännykän kamera.
Tämä on valintojen maailma, tee sinäkin oma valintasi! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383682Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal323257- 692888
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912730- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811709- 241539
- 281517
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231484- 281478