Löytyiskö jostain vielä noita "kidfieldin" biisejä? Voiko niitä ladata jostain? Esim. "ollaan kavereita" ja "oikeuksia eläimille".
Kidfield
9
9805
Vastaukset
- gsdfg
http://tunnustusten.luola.net/index.php?id=1405
mitää kidfield bändiä olemassa ole. - fgdgdh
AHHAHA!!! Tää on läppä!
joku jätkä oli tehny koko homman läpäl. ei oo olemassa.- gjfgjer
no mutta eihän se sitä muuta että ne teokset on suorastaan loistavia.
- XDrei
Toukokuussa 2002 bändini treenasi meillä. Rumpalin rummut oli väliaikaisesti siirretty huoneeseeni. Jossain vaiheessa päähäni pilkahti sairas ajatus.
Mikitin rummut yhdellä mikillä ja aloin soittaa, säveltäen biisiä samalla kun soitin (minähän en ole muuten rumpali lain). Sitten soitin kitarat ja lauloin päälle ex tempore tehdyt lyriikat nenään ja sairaan korkealta (olin silloin 14,5v joten äänenmurros ei ollut alkanut).
Lopulta etsin nopsasti kolmen 14-15 -vuotiaan tytön kuvat virolaisilta sivuilta ja pistin sivut nettiin. Neljä kuukautta ei kuulunut mitään ja yllättäen siitä tuli aivan hirmuinen legenda.
Kyseessä oli siis "tyttöbändi" Kidfield. Tahdoin vain saada viimeisen naurun - hienoa että jotkut ottivat jutun ihan todesta.- on valetta
olen tavannut tytöt. soittavat nykyään eri bändeissä joista mainittakoon indica.
- asd113
on valetta kirjoitti:
olen tavannut tytöt. soittavat nykyään eri bändeissä joista mainittakoon indica.
lol, onnee
- ddddddddddddd
asd113 kirjoitti:
lol, onnee
ihmiset on niin vitun tyhmiä voi elämääääääää
- aivoton.
ddddddddddddd kirjoitti:
ihmiset on niin vitun tyhmiä voi elämääääääää
Mä olen usein epähienotunteinen varsinkin miehiä kohtaan juuri siksi, että olen ollut ilman miestä monta vuotta jo.
täältä löytyisi "Oikeutta Eläimille"-biisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal253202- 652845
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792633- 351718
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801660- 281487
- 151455
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231444- 271415