Siis onko netti kauppoja muita kuin Ferillo?
Entäs Ruotsissa tai muissa pohjoismaissa.
Sukkiksia?
10
3629
Vastaukset
- Väiski
Sieltä niitä Pirkka sukkahousuja saa ihan miehen nimellä myytäviä sukkiksia.
- Meeri-Anneli
Minä pöyhin aina noita naisten alusasuliikkeiden tarjouslaatikoita. Niistä olen tehnyt välillä mahtavia löytöjä, murto-osalla normaalihinnasta. Viimeksi löysin Lindexin tarjouslaatikosta sukkikset, joissa oli isoja kukkia pitsikuviona.
Jos on tosiaan niin ujo ettei uskalla edes tavaratalojen sukkaosastolle, sukkiksia löytyy monen suomalaisen nettitavaratalon valikoimista (esim. Anttila).- Satu1969
Mieluiten ulkomaalaisia sivuja jos tiedätte sillä ei ainakaa tunnu suomesta löytyvän tarpeeksi kookkaita sukkiksia tuntuu että pitäis olla ainakin vielä pari koko suuremmat niistä
suurimmista mitä ferillosta löytyy. - DwC-Anne
Satu1969 kirjoitti:
Mieluiten ulkomaalaisia sivuja jos tiedätte sillä ei ainakaa tunnu suomesta löytyvän tarpeeksi kookkaita sukkiksia tuntuu että pitäis olla ainakin vielä pari koko suuremmat niistä
suurimmista mitä ferillosta löytyy.Itsekin olen sitä mieltä, että sukkiksia ei kannata lähteä ostelemaan merten takaa vaan ihan vaan suomalaisista kaupoista. Kyllä niissä isojakin kokoja näyttää olevan.
Jos nytkuitenkin haluaa tilata netistä niin yksi varteenotettava vaihtoehto on esim. http://www.ebay.com/ joka vastaa suomalaista huuto.net-kauppaa
Siellä on kaikenlaista tiittikamaa ja kaikkea muutakin, kun vaan jaksaa selata. Hakusanat pelaavat hyvin ja kauppa toimii. Jotkut eivät tosin toimita Eurooppaan, mutta valtaosa kyllä.
Vertailun vuoksi esimerkki: Tilasin kaksi uutta pitkää hametta sieltä ja hinta oli toimituksineen edullisempi kuin esim. Ellokselta yhden vastaaavan hameen hinta. - Satu1969
DwC-Anne kirjoitti:
Itsekin olen sitä mieltä, että sukkiksia ei kannata lähteä ostelemaan merten takaa vaan ihan vaan suomalaisista kaupoista. Kyllä niissä isojakin kokoja näyttää olevan.
Jos nytkuitenkin haluaa tilata netistä niin yksi varteenotettava vaihtoehto on esim. http://www.ebay.com/ joka vastaa suomalaista huuto.net-kauppaa
Siellä on kaikenlaista tiittikamaa ja kaikkea muutakin, kun vaan jaksaa selata. Hakusanat pelaavat hyvin ja kauppa toimii. Jotkut eivät tosin toimita Eurooppaan, mutta valtaosa kyllä.
Vertailun vuoksi esimerkki: Tilasin kaksi uutta pitkää hametta sieltä ja hinta oli toimituksineen edullisempi kuin esim. Ellokselta yhden vastaaavan hameen hinta.Mikä on suurin koko mitä kaupasta löytyy?Löytyykö
tuota Ferillon suurinta kokoa 52-56 vielä suurempaa oon mäkin kaupasta kattellu mutta enpäs ole juurikaan suurempia löytänyt mitä tuolla Ferillossa on. - "Annika"
Satu1969 kirjoitti:
suurimmista mitä ferillosta löytyy.Luulisin, että Lorellasta löytyisi isoja kokoja.
- Meeri-Anneli
"Annika" kirjoitti:
Luulisin, että Lorellasta löytyisi isoja kokoja.
Joskus asioidessa olen vilkaissut myös sukkislaatikkoa, mutta samaa tavaraa näyttää olevan kuin muissakin kaupoissa (vaikkapa Anttilassa) mutta ovh-hinnoilla.
Lorellan vaatteet on muutenkin vähän muodottomia TS:n käyttöön. Esimerkiksi tarvitsen normaalinaista leveämpien hartioiden ja pidempien käsien takia suuria kokoja. Mutta nämä onkin suunniteltu siten että vatsan- ja lantionympärystä pitäisi sitten olla vastaavasti myös paljon. Tällaiset vaatteet muistuttavat telttaa. Monasti olen löytänyt istuvampia vaatteita muista liikkeistä. Monessa vaatekaupassa on myös "isojen tyttöjen" osastot (nyt jo muistaa missä nurkassa) ja niiden mallisto voi olla istuvampaa kuin Lorellassa
- jkh73
mä ainakin uskallan itse ostaa sukkahousuni mistä vaan mun koko on 40-44 silti olen 183 pitkä ja 90 kg painava jäbä noi on sopiva mulle kokona liian isotkin on tympeät.
- Meeri-Anneli
Paljon vaikuttaa materiaali ja tietenkin jalkojen pituus. Oikein joustavassa materiaalissa sopii pienempikin koko, mutta koska silloin sukka on tiukalla, se rikkoutuu pienimmästäkin raapaisusta. Oikea koko pysyy kauemmin ehjänä.
Minulla on niin pitkät jalat, että joudun käyttämään vähintään kokoa 48, mieluummin 50-52. Mutta näissä on useasti ongelmana leveä yläosa. Valmistajat olettavat että isoa kokoa käyttävällä on myös valtava lantionympärys. Vaikka minullakin tuota lantion ympärystä on enemmän kuin lääkäri määrää, niin silti joskus tuntuu että isoihin sukkahousuihin hukkuu, suurimmat voisi kiskaista rintojen yli. Parhaat löytämäni mallit ovat esimerkiksi kokoa 48-50 ilman erityisiä levennyskiiloja yläosassa. Ne istuvat hyvin ja haarakin nousee oikeaan paikkaan eikä roiku reisissä.
Jos sitten kaipaa erikoisia värejä tai kuvioita, joutuu turvautumaan erikoisliikkeisiin. Samoin jos jalat on todella pitkät. Osittaisena apuna tulee myös sukat, stay-upit tai ihan sukkanauhaversiona. Noita tulee itsekin käytettyä ainakin lämpimämpänä aikana (en ole ihastunut villahousuihin), silloin ei ole niin suuria ongelmia koosta.
- Denier
Netistä vois löytyä haulla. Itse olen ostanut
Wolfordin sukkiksia. Netistä löysin stockingshq.
com:n joka myy sukkia. Olen tilannut varmaan 20
sukat, eri vahvuuksilla sään mukaan. Yhdet oli
niin isot (pitkät), että varmaan olis pitänyt
olla 200cm pitkä ja paksu reisinen jotta olis olleet sopivat. Ostaminen siitä kivaa että tuotteet tulee postissa suoraan kotiin. Maksu
tapahtuu tilatessa kortilla ja palautusoikeus
on, jos koko on väärä tai tuote viallinen (saa
uudet tilalle, palautus postimaksu itse makset-
tava). Isojen naisten liikkeissä vois olla sukkiksia suuremmoisillekin. Mutta kokeile joskus
sukkia ja sukkanauhoja, niin huomaat ettei ne huono vaihtoehto ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi403701Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal333274- 692898
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912740- 351768
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811729- 241569
- 281527
- 291509
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231494