Mikä on romanttisin kokemuksesi

MarraskuiNEN

Kun nyt on ystävänpäiväkin tulossa, niin voisi varmaan muistella menneitä tai ehkä suunnitella, miten yllättää HÄNET ystävänpäivänä?

Mikä sinusta on romanttista? Kokemuksia? Muistoja?

Suhteen ensihuuma tihkuu romantiikkaa. Varsinkin kun ottaa ja ihastuu toiseen vaikkapa tanssipaikalla ihan tuosta vaan ja tuntuu, että TÄSSÄ SE NYT ON! Sitähän leijuu pilvien yläpuolella ja pesee vaikka naapurin matotkin silkasta ilosta :) Siitä tulee ehkä pikkuinen lasku alaspäin aikaa myöten, mutta ei välttämättä mahalasku maahan :)

17

1153

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asiasta jotain tietävä

Teidät on täten tuomittu avioeroon ,,.,,.,,,, alkaen. Ah siinä oli sitä jotain =)

• Sirpukka

Kun ei tule yhtään tapausta mieleen! Sentään aviossakin ja kaikkee...Apua! 40 eikä lainkaan romantiikkaa kokenut! Voih!

• Mark

Jotenkin tuttua. Oliskohan se tämä arkinen luonne vai mikä...? Keskittyy vain rutiineihin ja käytännön asioihin eikä heittäydy ikinä kunnolla tunteelliseksi.

Ajatus "yhdessä karkaamisesta" tai vastaavasta herättää vain kysymyksiä että mites nää mun velvollisuudet töissä ja kotona ja joka paikassa sit tulis hoidetuiks?

• on tärkeitä

Kohta on hopeahääpäivä edessä... tuli mieleen se kun mies hiljattain sano mulle että sulla on hyvä perse... Voiko olla romanttisempaa ;D

• MarraskuiNEN

Että oon kade. Siis tuo on varmaan kymmenen pisteen arvonen tunnustus, jos aattelee, että sanojana on mies ;)))

• sanomana
        MarraskuiNEN kirjoitti:

Että oon kade. Siis tuo on varmaan kymmenen pisteen arvonen tunnustus, jos aattelee, että sanojana on mies ;)))

Usko tai älä mutta se tuntuu hyvältä :D

• Mark

Siis pienet asiat? Peppuko se nyt on pieni vai tuollainen palaute, joka oli perseestä?

Voihan se romantiikka-käsitys vaihdella eri ihmisillä, mutta että persepuheet... hmm...

• tyylillään
        Mark kirjoitti:

Siis pienet asiat? Peppuko se nyt on pieni vai tuollainen palaute, joka oli perseestä?

Voihan se romantiikka-käsitys vaihdella eri ihmisillä, mutta että persepuheet... hmm...

Katsos, jos niitä kynttilä-illallisia ja ruusukimppuja ei järin viljellä, niin sitä romantiikkaa pitää repiä sitten vaikka perseestä :P

• nyt muistinkin

Kerran ukko kehas, että sulla on hienot tissit!
        En vaan tajunnut, että se oli sitä arjen romantiikkaa! :D

• ajattele noin

kyllä mua ainakin harmittaisi, jos ukko sanoisi VAAN, että sulla on hyvä perse! Kyllä minusta ainakin olisi mukavampaa kuulla, että oletpa kaunis tms. Enempi pitäisin loukkauksena, jos kehuttaisiin vaan persettä tai tissejä!

• sanottu!

Jos kauan suhteessa olette olleet ja toinen kehuu persuksia hyvän näköiseksi,
        on se kohteliaisuus ja lämmittää varmasti..: )))
        Jos mies tuumais että oletpa kaunis, heräis kyllä epäilys
        että mitäs sitä on touhuttu ja kenen kanssa..
        Aitoa suomalaista meininkiä, ei yli sanoja! Hienoa!

• Nimetön

Se tapahtui 20 vuotta sitten. Olin tanssimassa tyttöjen kanssa, ja näin pöydässä istuvan miehen. Hän oli pitkä, parrakas, silmälasipäinen Adonis..Hiljaisen oloinen mies. Vähäeleinen.

Illan edetessä halusin lähteä raittiiseen ilmaan, ja kävelin noin 200 metrin päähän meren rannalle. Oli täysikuu ja myöhäinen elokuu. Oli aivan tyyntä, ja meri tuoksui. Pysähdyin ja katselin kuuta. Yhtäkkiä matala miehen ääni kuiskasi korvaani: Mun nimi on muuten Lauri. Kyseessä oli se hiljaisenoloinen ja vähäeleinen mies.

Jostain syystä tämä tarina on kaikkein romanttisin minkä muistan. Lauri oli elämässäni vain vähän aikaa, eikä lyhyt suhde ollut erityisen hauska. Mutta tuo hetki oli lupaus. Oli kuin enkeli olisi tullut tavaasta sanomaan et hei, mä olen totta just nyt!!

• Lauri

Tiesin että joskus vielä tapaisimme.

• Utelias
        Lauri kirjoitti:

Tiesin että joskus vielä tapaisimme.

Oletko se sinä?? Lauri A???

• Lauri
        Utelias kirjoitti:

Oletko se sinä?? Lauri A???

Tuo A kuulostaa hiukan vieraalta... kuvailemasi tapaus sinänsä on kyllä kuin minun tarinastani.

• kokemus00
        Lauri kirjoitti:

Tuo A kuulostaa hiukan vieraalta... kuvailemasi tapaus sinänsä on kyllä kuin minun tarinastani.

Voihan harmi..:-(( Entä olikohan tapahtumapaikka Suomen satamakaupunki Kotka??

• you are my only one...

meri, Käringsundbyn rantakalliot ilta-auringossa, helteinen heinäkuu, kahden, vaimo kainalossa, nuotiossa hiipuva tuli, lokit liitää ylhäällä taivaalla, maisteleme maukasta grillivarrasta, madeiraviiniä ja nautimme toisiemme läheisyydestä...
      se oli vuonna 2002...
      muistojen tuskaa...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3829
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2964
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1865
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1598
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1079
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      934
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      864
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      774
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      741
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe