Olen miettinyt sinua kovin ja sitä onko raskaus alkanut hyvin?
Kerrothan miten menee=)Reiki energiaa sinne teille!
mansku1!!!!
1
354
Vastaukset
IHANAA!!!!KIITOKSIA ihan hirveästi myötäelosta ja energioistasi!!!!!!Ihan tippa tuli linssiin!Jännityksessä tässä vielä eletään,kun ensi viikkoon pitää vielä varrota...Että alkaako vuoto vai pääsemmekö tekeen raskustestiä 15.2.Eiliseen asti olen ollut hyvinkin rauhallinen(kiitos Reikin),mutta eilisestä olen "mukamas"tuntenut "jotain".....Ja toive alkion kiinnittymisestä on alkanut elää!!!!Ja sitten sitä kuitenkaan ei uskalla ajatusta jatkaa eteenpäin!Tänään täytyy "Reikata" jahka päivänsäteemme(1.5v) on päiväunilla,jotta saan tyyneyttä ja mielenrauhaa loppuihin piinapäiviin!Ottaa vastaan mitä tuleman pitää;hyvät tai huonot uutiset.Korkeimmalla on omat suunnitelmat,olkoon meidän omat toiveet sitten mitkä tahansa!!!!PALJON LÄMPIMIÄ HALEJA JA HYVIÄ ENERGIOITA SULLE JA PERHEELLESI!!!JA VIELÄ KERRAN KIIIIIITOKSIA KAUNIISTA AJATUKSISTASI!!!NE AUTTAVAT JAKSAMISTA PIINAPÄIVISSÄNI!!!!:):):)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1575860
- 1145525
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465197Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa323185- 552739
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252581- 432260
- 232050
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta131850On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na151761