Olen miettinyt sinua kovin ja sitä onko raskaus alkanut hyvin?
Kerrothan miten menee=)Reiki energiaa sinne teille!
mansku1!!!!
1
417
Vastaukset
IHANAA!!!!KIITOKSIA ihan hirveästi myötäelosta ja energioistasi!!!!!!Ihan tippa tuli linssiin!Jännityksessä tässä vielä eletään,kun ensi viikkoon pitää vielä varrota...Että alkaako vuoto vai pääsemmekö tekeen raskustestiä 15.2.Eiliseen asti olen ollut hyvinkin rauhallinen(kiitos Reikin),mutta eilisestä olen "mukamas"tuntenut "jotain".....Ja toive alkion kiinnittymisestä on alkanut elää!!!!Ja sitten sitä kuitenkaan ei uskalla ajatusta jatkaa eteenpäin!Tänään täytyy "Reikata" jahka päivänsäteemme(1.5v) on päiväunilla,jotta saan tyyneyttä ja mielenrauhaa loppuihin piinapäiviin!Ottaa vastaan mitä tuleman pitää;hyvät tai huonot uutiset.Korkeimmalla on omat suunnitelmat,olkoon meidän omat toiveet sitten mitkä tahansa!!!!PALJON LÄMPIMIÄ HALEJA JA HYVIÄ ENERGIOITA SULLE JA PERHEELLESI!!!JA VIELÄ KERRAN KIIIIIITOKSIA KAUNIISTA AJATUKSISTASI!!!NE AUTTAVAT JAKSAMISTA PIINAPÄIVISSÄNI!!!!:):):)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan24798Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv634417- 443709
- 193362
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv343288Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h433129No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol453070- 472728
- 422475
- 452229