Miksi nuoriso RÄKII kokoajan?

Baskeriville

Niin, mikä HELEVETTI näissä Jyväskylän "toivoissa" on, että kun alle parikymppisiä nuoria seisoo 10 min ringissä, niin maahan jää käsittämätön räkäjärvi? Minkä takia pitää räkiä KOKOAJAN kun on ulkona? Jos pystyy olemaan räkimättä sisällä, niin pystyy olemaan ulkonakin.

Siinä olisi kaupungille ja ansaintamahdollisuus, kun alkaisi sakottaa räkijöitä á 50€ räkimiskerrasta.

23

1485

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yleistä muuallakin

Olen miettinyt jo muutaman vuoden, että milloin juniin tulee takaisin ne kyltit: älä sylje lattialle. Esim Helsingin rautatieasemalla pitää katsoa, mihin astuu. Ainakin jos siinä lähellä on seisoskellut nuorisoa.

• Oma Nimi

No ketkähän ne siellä asemalla notkuvat? Yhtään suomalaista porukkaa et näe siellä roikkumassa päivästä toiseen, vaan kyllä he ovat juuri näitä Suomaan kovalla rahalla draftattuja "etnisiä vähemmistöjä". On pitänyt ihan Finnairin koneella käydä tänne hakemassa, jotta saadaan meillekin kansainväliset standardit täyttävät taskuvarasporukat. Mikäs siinä on räkiessä.

• mä vaa vähä vastaan

siks ku ne vetää röökiä niin sylkyä kertyy suuhun ja sit räkivät. ne luulee olevansa cooleja ku röökaavat ja sylkevät.

• 21v

se todellakin on heidän mielestään coolia. Ja kun nuoriso räkii niin kun he kuvittelevat olevansa coolia, he kohottavat samalla itsetuntoa. Nuoriso yrittää hakea sillä hyväksyntää porukassa. Vaikka niin älytöntä ja naurettavaa puhaa onkin mielestäni.

• Anonyymi

Olisikin outoa jos porukassa seisoskelisi yksi mikä ei näkisi lainkaan.

• pirsuitres

Ei ne osaa muuta.Ainut harrastus.

• edward

Kerta sinulla on pokeria yleistää asiaa, niin kerro nyt, olenko minä todella kanssa samanlainen nuori, (kerta yleistät)

Olen ammattkoulussa vielä, samaan aikaan olen töissä siten, että olen tehnyt kouluun korvaavia töitä, että pääsen oikeisiin töihin, olen suorittanut kurssit kohtuu hyvillä arvosanoilla, en polta, en juo, en ajele isin autolla, vaan ansaitsen itse rahat kaikkeen mitä tarvitsen elämiseen. Käyn kaupungissa harvoin, mutta kun käyn, on porukassa yleensä kaikki samanlaisia kuin minä.

JA VIELÄ VASTINE SIIHEN; KUN SANOIT ETTÄ NYKY NUORET EIVÄT OSAA MUUTA; Teen sähköalan ja metallialan hommia työkseni, vapaa ajalla laitan kaikkea mahdollista maan ja taivaan väliltä, en kerkeä katsomaan telkkua, eikä tarvitsekaan.

VIELÄKÖ YLEISTÄT?

• normia
        edward kirjoitti:

Kerta sinulla on pokeria yleistää asiaa, niin kerro nyt, olenko minä todella kanssa samanlainen nuori, (kerta yleistät)

Olen ammattkoulussa vielä, samaan aikaan olen töissä siten, että olen tehnyt kouluun korvaavia töitä, että pääsen oikeisiin töihin, olen suorittanut kurssit kohtuu hyvillä arvosanoilla, en polta, en juo, en ajele isin autolla, vaan ansaitsen itse rahat kaikkeen mitä tarvitsen elämiseen. Käyn kaupungissa harvoin, mutta kun käyn, on porukassa yleensä kaikki samanlaisia kuin minä.

JA VIELÄ VASTINE SIIHEN; KUN SANOIT ETTÄ NYKY NUORET EIVÄT OSAA MUUTA; Teen sähköalan ja metallialan hommia työkseni, vapaa ajalla laitan kaikkea mahdollista maan ja taivaan väliltä, en kerkeä katsomaan telkkua, eikä tarvitsekaan.

VIELÄKÖ YLEISTÄT?

kyllä sinunkin kuuluisi räkiä siellä et muuten täytä nuoriso normia.Taidat olla luuseri kun ei räkä valu.
        Kait sentään kiroilet. Aluksi opettele sanomaan v.ittu. Silä pärjää joka paikassa ja tunnet olevasi kova samalla.Siis katu uskottava ja klimppi siihen päälle.

• Anonyymi
        edward kirjoitti:

VIELÄKÖ YLEISTÄT?

Höpö höpö, kuka uskoo tuollaisen Jonnen juttuja.

• edward

Kuuleppas nyt. Älä jumankauta yleistä! Ollaan oltu joskus kahdeksan jannun kanssa tuola kaupungissa ja yksikään ei ole takuulla siitä porukasta räkäissyt!

Taitaa olla asialla taas yksi saatanan kusenpolttama ihminen , joka arvostelee kaikkia nuoria, nähtyään muutaman kaupungilla tekevän niin.

• Anonyymi

Ala räkiin vaan, niinkuin muutkin!

Et ole yhtään parempi etkä pahempi. Mutta räkäse jo!

• Anonyymi

Nuoret on pääasiassa hienoa porukkaa!

• XXXXXX

Olen jo kauan ihmetellyt tuota räkimistä. Se kun näyttää niin helvetin juntilta. Ihan kuin jotkut maalaistollot, jotka kuvittelevat olevansa cooleja. Ja kaikkea muuta! Jos joskus pääsette käymään ulkomailla, niin älkää siellä räkikö ja näyttäkö tyhmyytänne, ette ole kovia. Ei missään Lontoossa tai L.A:ssä räitä kadulle. Kadulle räkiminen on varma JUNTIN merkki.

• Ulkoinen

No empä mä ainakaan omia aivolimoja niele.. Sitä en kyllä ymmärrä kun pitää räkiä niin paljon, että ei enää tule kun kirkasta "vettä".. Aivolimat minä mällään kadulle, en muuta. Jos niitä koittaisin niellä lentäis laatta, ja se nyt varmaan suurempi paha kun räkiminen..

• Anonyymi

Miksei vanha juokale pysy pystyssä jäätiköllä?

• Anonyymi

Retorinen kysymys.

• Anonyymi

Minä en sylje kadulle vaan kadun viereen. Tosin pieraisen kadulla ääneen jokaisen vastaantulijan kohdalla. Pieremisiin!

• Anonyymi

Sontatykki ärähti

• Anonyymi

Juopon lapsella on paska lapsuus.

• Anonyymi

Rakastakaa lapsianne.

• Anonyymi

Vanhemmuus on hukassa monelta juopolta.

• Anonyymi

Sillai se on.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      141
      3928
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      357
      3048
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      14
      1978
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1685
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1129
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      974
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      42
      889
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      831
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      70
      818
    10. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      794
    Aihe