Shemale Thaimaasta?

jorma k.

Onko palstan matkamiehillä neuvoa siihen,että
miten saisi tuotua itselleen smemalen tyttöystä-
väksi Suomeen?Vai olisiko parempi avioitua ensin?
Mistä päin Thaimaata kannattaisi etsiä,jos mat-
kaan lähtee?

29

4514

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pirjo

Ihan vain mielenkiinnosta kysyn että mikä näissä shemaleissa kiinnostaa? MInä en tuomitse, monenelaista olen itsekkin nähnyt ja kokenut.
      Mutta tuntuu että tämä shemale juttu on nyt in. Vai johtuuko se siitä että niitä on enemmän tai helpommin saatavilla?
      Kauniitahan he ovat. Mutta oletteko te jotka heidän kanssa olette itse gay miehiä vai miten ajattelette sukupuoli identtiteettinne?

• se on kivaa

pirjolle tiedoksi Niin kovin moni rakastelee mieluummin thaimaalaisen miehen kanssa kun suomalaisen sidukkapuon

• pirjo
        se on kivaa kirjoitti:

pirjolle tiedoksi Niin kovin moni rakastelee mieluummin thaimaalaisen miehen kanssa kun suomalaisen sidukkapuon

Mitä tarkoittaa sidukkapuon?

• lgkkhh
        pirjo kirjoitti:

Mitä tarkoittaa sidukkapuon?

siideri perseitä

• Siansyöjä
        se on kivaa kirjoitti:

Tuskin monikaan mies rakastelee mieluummin thaimaalaisen miehen kuin suomalaisen naisen kanssa. Ja kun thaimaassa on vielä enemmän naistarjontaa kuin miestarjontaa, niin vain homot voivat väittää tuollaista.

• polkaisia
        Siansyöjä kirjoitti:

Tuskin monikaan mies rakastelee mieluummin thaimaalaisen miehen kuin suomalaisen naisen kanssa. Ja kun thaimaassa on vielä enemmän naistarjontaa kuin miestarjontaa, niin vain homot voivat väittää tuollaista.

SANOIN ETTÄ MIELUUMMIN THAIMAALAINEN MIES KUN SUOMALAINEN SIIDERI PERSE

• ja neiti natunen

No tietysti avioidut ensin, ei kai sitä mitä tahansa tänne Suomeen raahata! Etsi vaikka Bangsusta tai sitten Pattayalta, kyllähän noita leidareita on jokapaikassa.

• Kalle

voipi olla aika vaikeaa, varsinkin avioituminen, siis sinä olet mies ja vastapuoli on mies, siis virallisesti. Kuvittele asia etukäteen, menet esittämään viranomaisille, että minäpä haluan anoa ystäväni kanssa lupaa, mutta se vastapuoli on myös mies!!! NO mitähän ne viranomaiset sanoo??? Onko provo vai ei, en tiedä, mutta jos olet vakavissasi niin mieti vielä!!!

• polkaisia

eikös se homo avioliitto ole nykyään sallittua suomessakin

• jorma k.
        polkaisia kirjoitti:

eikös se homo avioliitto ole nykyään sallittua suomessakin

Ei tässä nyt mistään h-liitosta ole kysymys.Olen
        aivan umpihetero,enkä miehistä kiinnostunut.

Monet miehet ovat kehuneet näitä s-maleja ja
        eivätkä ole tunnistaneet kaksijakoisiksi ennen-
        kuin loppupeleissä.

• hah hah
        jorma k. kirjoitti:

Ei tässä nyt mistään h-liitosta ole kysymys.Olen
        aivan umpihetero,enkä miehistä kiinnostunut.

Monet miehet ovat kehuneet näitä s-maleja ja
        eivätkä ole tunnistaneet kaksijakoisiksi ennen-
        kuin loppupeleissä.

Tietääkseni umpiheterot eivät pidä poikia tyttö ystävinään.eivätkä suunnitele avioliittoa sellaisen kumppanin kanssa joka edustaa samaa sukupuolta.Mielestäni olet jorma.k hieman sekava

• järkeviä puhuu
        hah hah kirjoitti:

Tietääkseni umpiheterot eivät pidä poikia tyttö ystävinään.eivätkä suunnitele avioliittoa sellaisen kumppanin kanssa joka edustaa samaa sukupuolta.Mielestäni olet jorma.k hieman sekava

kyllä itsekin pidän leidareista ja olen täysin hetero.
        eikä taida homomiehiä leidarit sitäpaitsi kiinnostaa..
        onhan leidareissa kaikki naisen hyvät puolet,
        mutta huonot puolet puuttuvat kokonaan,
        siksi niihin on moni mieltynyt.

• siis täh
        järkeviä puhuu kirjoitti:

kyllä itsekin pidän leidareista ja olen täysin hetero.
        eikä taida homomiehiä leidarit sitäpaitsi kiinnostaa..
        onhan leidareissa kaikki naisen hyvät puolet,
        mutta huonot puolet puuttuvat kokonaan,
        siksi niihin on moni mieltynyt.

Siis kaikki naisen hyvät puolet rinnat, suu, pakari ja munat????? Oletkohan sittenkään aivan täysi hetero? onhan ne hyvännäköisiä mutta itse kuitenkin koen olevani oikeasti täysin hetero.Enkä voisi kuvitella harrastavani seksiä ihmisen kanssa jonka tiedän olevan samaa sukupuolta.jokin alitajunnassani estää sen,koska olen oikeasti hetero.miksi sanot olevasi täysin hetero jos makaat poikien kanssa tietoisesti? täysin hetero ei sitä tee.Vai oletko täysin hetero vain silloin kun et makaa poikien kanssa. Eihän susta ota selvää.

• jorma k.
        siis täh kirjoitti:

Siis kaikki naisen hyvät puolet rinnat, suu, pakari ja munat????? Oletkohan sittenkään aivan täysi hetero? onhan ne hyvännäköisiä mutta itse kuitenkin koen olevani oikeasti täysin hetero.Enkä voisi kuvitella harrastavani seksiä ihmisen kanssa jonka tiedän olevan samaa sukupuolta.jokin alitajunnassani estää sen,koska olen oikeasti hetero.miksi sanot olevasi täysin hetero jos makaat poikien kanssa tietoisesti? täysin hetero ei sitä tee.Vai oletko täysin hetero vain silloin kun et makaa poikien kanssa. Eihän susta ota selvää.

Eihän shemaleilla ja poikarakkaudella ole mitään
        tekemistä toistensa kanssa.Homothan ovat niitä,
        jotka pitävät VAIN "pojista".En ole kuullut,että
        yksikään homo olisi kiinnostunut shemaleista.

• Arvostelutuomari
        jorma k. kirjoitti:

bi - tai kenties jopa tri!

• pois
        Arvostelutuomari kirjoitti:

bi - tai kenties jopa tri!

ei kaikilla ole munia,eikä niitä erota naisesta kun passista..

• heips sullekkii
        jorma k. kirjoitti:

EIKÖ SE MENE SINNE JORTSUKAN KAALIIN, ETTÄ SHEMALET ON MIEHIÄ JA SINÄ OLET SALAHOMO JOKA YRITTÄÄ PUSKEA KAAPISTA ULOS

• jorma k.
        heips sullekkii kirjoitti:

EIKÖ SE MENE SINNE JORTSUKAN KAALIIN, ETTÄ SHEMALET ON MIEHIÄ JA SINÄ OLET SALAHOMO JOKA YRITTÄÄ PUSKEA KAAPISTA ULOS

Edelleenkään kyse ei ole homoudesta tai piiloho-
        moudesta.
        Itse taidat kovasti jännittää omaa kaappihomout-
        tasi,koska noin ahdistuneen tuntuisesti huudat.

• Changlover
        jorma k. kirjoitti:

moudesta.

Niin jos mies harrastaa seksiä mihen kanssa, niin kyllähnän se sillon homojoen hommaa on.

Ei siinä auta vaikka toisella olis peruukki silikonirinnat, silikoniperse, munat ja aataminomena leikattu, mies se on silti vaikka ei välttämättä siltä näytä.

Eli Jorma K. on selkeesti hintti/homo/ruskeanreiän ritari/hinaaja/

Mutta ei sillä mitään väliä loppujen lopuks oo.
        toiset tykkää pippeleistä ja toiset pimpeistä :)

• polkaisia
        jorma k. kirjoitti:

moudesta.

Voisit sitten jorkkeli hieman sivistää minua, että mikä oikein olet jos et ole homo. Makaat leikattujen poikien kanssa omasta tahdostasi.Tiedän että hetero ei sellaista tee,Homo et myönnä olevasi.Sanoit olevasi umpi hetero, eiköhän sinun tuossa iässä jo pidä tunnustaa itsellesi seksuaalinen mieltymyksesi.Joko homo tai bi hetero ei missään tapauksessa

• kulkee raja?
        polkaisia kirjoitti:

Voisit sitten jorkkeli hieman sivistää minua, että mikä oikein olet jos et ole homo. Makaat leikattujen poikien kanssa omasta tahdostasi.Tiedän että hetero ei sellaista tee,Homo et myönnä olevasi.Sanoit olevasi umpi hetero, eiköhän sinun tuossa iässä jo pidä tunnustaa itsellesi seksuaalinen mieltymyksesi.Joko homo tai bi hetero ei missään tapauksessa

entä jos ei tiedä että tyttökaveri onkin mies.
        tai se selkiää jälkeen päin niin voiko sitten vielä seurustella vai muuttuuko siinä vaiheessa homoksi vai riippuuko onko pistänyt b-rapuun vai?
        onko hermafrodiitin poika kaveri hetero.
        entä länsimaalainen sukupuolen vaihtaja,jos toimitaan virallisella tasolla ja sukupuoli muuttuu henkilöpapereihinkin?
        missä menee raja?
        tunnen olevani hetero ja varmaan moni muukin leidareista tykkäävä on mielestään heteto
        ei homomiehet niistä pidä!!

• polkaisia
        kulkee raja? kirjoitti:

entä jos ei tiedä että tyttökaveri onkin mies.
        tai se selkiää jälkeen päin niin voiko sitten vielä seurustella vai muuttuuko siinä vaiheessa homoksi vai riippuuko onko pistänyt b-rapuun vai?
        onko hermafrodiitin poika kaveri hetero.
        entä länsimaalainen sukupuolen vaihtaja,jos toimitaan virallisella tasolla ja sukupuoli muuttuu henkilöpapereihinkin?
        missä menee raja?
        tunnen olevani hetero ja varmaan moni muukin leidareista tykkäävä on mielestään heteto
        ei homomiehet niistä pidä!!

No nyt sinä vasta sekavia höpöttelet.Tykkäät leidareista etkä tiedä kuka on leidari. Sekavaa etten sanoisi. Hermafrodiitin poika tai tyttö ystävä ei yleensä ole hetero. Länsimaalainen sukupuolen vaihtaja "ihan virallisella tasollakaan" ei ole ollut sinut luojan luoman sukupuolisuutensa kanssa.Yleensä tuntenut vetoa omaan sukupuoleen Jo ennen leikkauksia ja muita operaatioita. Ei millään pahalla, mutta en millään pysty mieltämään ketään näistä hetero seksuaaleiksi.Älä silti masennu teitä jotka sanovat olevansa heteroja, mutta seksuaaliset mielihalut kertovat jotain ihan muuta on satojatuhansia. Kukin on mikä on, kunhan ei häiritse ympäristöään.Erilainen saa olla, mutta se olisi myöntää ainakin itselleen,niin olisi helpompi elää. Eikö vain ;D

• kaapissa
        polkaisia kirjoitti:

No nyt sinä vasta sekavia höpöttelet.Tykkäät leidareista etkä tiedä kuka on leidari. Sekavaa etten sanoisi. Hermafrodiitin poika tai tyttö ystävä ei yleensä ole hetero. Länsimaalainen sukupuolen vaihtaja "ihan virallisella tasollakaan" ei ole ollut sinut luojan luoman sukupuolisuutensa kanssa.Yleensä tuntenut vetoa omaan sukupuoleen Jo ennen leikkauksia ja muita operaatioita. Ei millään pahalla, mutta en millään pysty mieltämään ketään näistä hetero seksuaaleiksi.Älä silti masennu teitä jotka sanovat olevansa heteroja, mutta seksuaaliset mielihalut kertovat jotain ihan muuta on satojatuhansia. Kukin on mikä on, kunhan ei häiritse ympäristöään.Erilainen saa olla, mutta se olisi myöntää ainakin itselleen,niin olisi helpompi elää. Eikö vain ;D

taitaa olla sulla,olisko käynyt vahinko reissussa,
        aamulla huomannut kun tyttö käy pystykusella?
        Kyllä tunnen paljon ihmisiä jotka leidareista pitää ja kaikki ovat hetero miehiä,osa jopa naimisissa naisen kanssa!

• polkaisia
        kaapissa kirjoitti:

taitaa olla sulla,olisko käynyt vahinko reissussa,
        aamulla huomannut kun tyttö käy pystykusella?
        Kyllä tunnen paljon ihmisiä jotka leidareista pitää ja kaikki ovat hetero miehiä,osa jopa naimisissa naisen kanssa!

Ei, ei ole lurankoja kaapissa minulla. Jos aamulla heräisin kun"tyttö" on pystykusella,olisi se todellakin vahinko.Juuri siksi, koska olen hetero. Sinun "hetero"ystäväsi tietävät ,että miehistä seksiä täynnä olleen yön jälkeen myös "pötköpimpin" pitää käydä pisulla. Oli koko yö niin fantsua suuseksiä nuolimme ja hyväilimme toisiamme,Ja vasta aamulla huomasin että hän on mies.Voik kauheeta. On ne kyllä aikamoisia. Siinä sulle piilohomon unelma.Kaverisi eivät ole heteroita sanovat vain. Heterot tuntevat vetoa vastakkaiseen sukupuoleen.Kaverisi panevat nättejä poikia. eikö se näin mene

• jakeluun
        polkaisia kirjoitti:

Ei, ei ole lurankoja kaapissa minulla. Jos aamulla heräisin kun"tyttö" on pystykusella,olisi se todellakin vahinko.Juuri siksi, koska olen hetero. Sinun "hetero"ystäväsi tietävät ,että miehistä seksiä täynnä olleen yön jälkeen myös "pötköpimpin" pitää käydä pisulla. Oli koko yö niin fantsua suuseksiä nuolimme ja hyväilimme toisiamme,Ja vasta aamulla huomasin että hän on mies.Voik kauheeta. On ne kyllä aikamoisia. Siinä sulle piilohomon unelma.Kaverisi eivät ole heteroita sanovat vain. Heterot tuntevat vetoa vastakkaiseen sukupuoleen.Kaverisi panevat nättejä poikia. eikö se näin mene

heterot ovat leidareiden kanssa ja hookkanit poikien ,eikö niin?

• polkaisia
        jakeluun kirjoitti:

heterot ovat leidareiden kanssa ja hookkanit poikien ,eikö niin?

Että jonkun homon pitää vielä taistella vastaan, eikö sinne kaaliin uppoa ,että leidarit on nättejä poikia ja homot ja bi:t makaavat näiden kanssa heterot makavat NAISTEN KANSSA. AIKAS SÖPÖ TOI BEGHAMKIN ON, MEINAAN SE UKKO. LAITTAS VAAN SILIKOONI IMPLANTIT NIIN JOHAN SINÄKIN OLISIT MIELELLÄSI KAKKOSEEN PUKKAAMASSA SILLOINHAN SE OLISI SE VITUN LEIDARI. MÄ OON HETERO EIKÄ TULIS MIELEENIKÄÄN LAITTAA TAI ALKAA SEURUSTELEEN NAAPURIN ANTIN KANSSA VAIKKA SE OTTAS KUINKA VITUN ISOT PISARANMALLISET IMPLANTIT TAHANSA.JA ALKAS SANOON ITTEENSÄ ANITAKS ETTÄ SILLEEN

• väärässä
        polkaisia kirjoitti:

Että jonkun homon pitää vielä taistella vastaan, eikö sinne kaaliin uppoa ,että leidarit on nättejä poikia ja homot ja bi:t makaavat näiden kanssa heterot makavat NAISTEN KANSSA. AIKAS SÖPÖ TOI BEGHAMKIN ON, MEINAAN SE UKKO. LAITTAS VAAN SILIKOONI IMPLANTIT NIIN JOHAN SINÄKIN OLISIT MIELELLÄSI KAKKOSEEN PUKKAAMASSA SILLOINHAN SE OLISI SE VITUN LEIDARI. MÄ OON HETERO EIKÄ TULIS MIELEENIKÄÄN LAITTAA TAI ALKAA SEURUSTELEEN NAAPURIN ANTIN KANSSA VAIKKA SE OTTAS KUINKA VITUN ISOT PISARANMALLISET IMPLANTIT TAHANSA.JA ALKAS SANOON ITTEENSÄ ANITAKS ETTÄ SILLEEN

kyllä moni laskee ne naisiksi,jolla ei ole tollaista fobiaa kun sinulla..

• polkaisia
        väärässä kirjoitti:

kyllä moni laskee ne naisiksi,jolla ei ole tollaista fobiaa kun sinulla..

Varmasti laskee ja mielellään laskeekin jos on bi-seksuaali tai sitten omaa yhtä korkean älykkyysosamäärän kun sinulla. Itse en ole mikään homo kammoinen,mutta ihmisen olisi hyvä tietää oma seksuaalinen suuntautumisensa.Olisi se elämä selvempää. Eräät vaan tykkäävät näteistä pojista ja väittävät olevansa umpiheteroja. no pojat ovat poikia, eikö näin ole. En edelleenkään panisi mattia vaikka hänellä olisi kuinka kivat tisut tahansa

• hetero

et ole varman koskaan käynyt thaimaassa kun noin
      skeptinen olet..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      34
      11311
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      62
      9202
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      137
      5455
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3754
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3690
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3609
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3348
    8. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      63
      2723
    9. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      72
      2440
    10. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      16
      2268
    Aihe