Mitä tarkoittaa, että on erikoissairaanhoitaja? voika ammattikorkeassa sairaanhoitaja opiskelija siis erikoistua johonkin tiettyyn alaan?jos niin mihin?
sairaanhoitaja (amk)
6
1283
Vastaukset
- nostaa palkkaa
Kyllä, sairaanhoitaja erikoistuu aikanaan. Suosittelen lukemaan AMK:n sivuilta erikoistumisesta, koska 1) AMK:n sivuilla on totuudenmukainen tieto ja 2) kukaan ei viitsi kirjoittaa sinulle tänne sellaista selkeää asiaa, joka on jo olemassa AMK:n omilla sivuilla. Ja jos motiivisi oli, että saisit tiedon täältä valmiiksi pureskeltuna, et edes olisi korkeakouluainesta, mutta näinhän se ei ollut, eihän?
- tiuhti
kiitos tiedosta ;) AMK:n sivuilta olen tätä tietoa yrittänyt etsiä, mutta hunoin tuloksin.VOi tietenkin johtua siitä, että olen blondi mutta se tuskin sua haittaa ;)
- asia
tiuhti kirjoitti:
kiitos tiedosta ;) AMK:n sivuilta olen tätä tietoa yrittänyt etsiä, mutta hunoin tuloksin.VOi tietenkin johtua siitä, että olen blondi mutta se tuskin sua haittaa ;)
Erikoistuminen tapahtuu perustutkintoa seuraavan työjakson jälkeen, eli jatkotutkintona ennalta määräämättömän työssäolojakson jälkeen.
- "erikoistuta"
asia kirjoitti:
Erikoistuminen tapahtuu perustutkintoa seuraavan työjakson jälkeen, eli jatkotutkintona ennalta määräämättömän työssäolojakson jälkeen.
vaan suuntaudutaan ja näin ollen ei enään erikoissairaanhoitajia tulekaan ja tätä titteliä ei käytetä.
- h79
"erikoistuta" kirjoitti:
vaan suuntaudutaan ja näin ollen ei enään erikoissairaanhoitajia tulekaan ja tätä titteliä ei käytetä.
ei todellakaan enää tule mitään erikoissairaanhoitajia....se on vanha tutkinto nimike...nykyään suuntaudutaan johonkin alaan. ja vielä lisäys kaikkien sh peruspalkka sama ( siis tietty voi olla ikälisiä vanhoja erikoissh lisiä henkilökohtaisia lisiä)
- Minä
"erikoistuta" kirjoitti:
Enää ei edes ole suuntaavia opintoja(syksyllä 2005 alkaen) vaan viimeiset harjoittelut suoritetaan paikoissa,jotka eniten kiinnostavat(min 2paikkaa). Esimerkiksi lastenosasto ja naistentautien osasto. Tämä käytäntö on ainakin meillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää382181Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten642032Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211930HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363881670Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1031641Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241464Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1821092Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53967- 75915
- 27899