Kävin gynellä. Laittoi mut naistentautien pkl:lle, jossa otettiin kokeita.
Gynen papa-koe näytti PAPA II, puhtausaste 1 (uusinta PAPA 6 kk kuluttua).
Noh, naistentautien pkl testitulokset seuraavanlaisia:ei sukupuolitauteja, ei raskautta, laistava hemoglobiini...
Mutta...tulehdusarvot korkealla.ja kohdunkaula punoittaa. Naistentautien pkl lääkäri vaan sanoi mulle puhelimessa, että on joku bakteeritulehdus kohdunkaulalla...blaa blaa...kiitos soitosta.
EIKÖ BAKTEERITULHDUKSIIN MÄÄRÄTÄ LÄÄKKEITÄ? JOTAIN ?MITÄ IHMETTÄ?MISTÄ SE TULEHDUS ON TULLUT? MITÄ MÄ NYT TEEN!?Pyysin lähettään tulokset kotiin, ja sain soittoajan gynelle maanantaiksi...kun olen ihan hermona!!
Ihan HANURISTA koko naistentautien pkl lääkäri..huh huh.
MItä mä teen?
apuvaaaa
6
844
Vastaukset
- Ellu
Eikös se gyne antanut mitään antibioottikuuria sulle, jos kerran on jokin bakteeritulehdus kyseessä ? Outoa ? No, soitat sille maanantaina ja pyydät kirjoittamaan jonkun lääkekuurin.
Tulehdus voi tulla monesta eri syystä. Onko sulla kierukka käytössä ? Älä pahastu, onko ollut irtosuhteita ?
Ota ihan rauhallisesti...saat varmasti siihen jonkin lääkekuurin.- minä taas
Naistentautien pkl lääkäri ei antanut mitään lääkekuuria. jota itsekin ihmettelen. Sen takia varasin soittoajan tuolle mun gynelle, että jospa se osais neuvoa.Gyne laittoi mut varta vasten naistentautien pkl:lle, että siellä katottais mun alavatsaa isolla ultralla..kun epäili jotain.näin ei tehty siellä.
Ihan huono lääkäri se naistentautien pkl lääkäri.
Ei ole kierukkaa (just aloitettu ehkäisylaastari vko sitten), eikä ole ollut irtosuhteita. vakituisessa parisuhteessa elän. Eikä toinen osapuolikaan ole hyppinyt missään.
Noh, maanantaina selviää. Uskaltaakohan tässä nyt sitten sekstailla...ja jos uskaltaa, niin pitääkö käyttää esim. kondomia, ettei tulehdus tartu poikakaverin juttuihin? Vai voiko tommonen tarttua? - Se sama taas...
minä taas kirjoitti:
Naistentautien pkl lääkäri ei antanut mitään lääkekuuria. jota itsekin ihmettelen. Sen takia varasin soittoajan tuolle mun gynelle, että jospa se osais neuvoa.Gyne laittoi mut varta vasten naistentautien pkl:lle, että siellä katottais mun alavatsaa isolla ultralla..kun epäili jotain.näin ei tehty siellä.
Ihan huono lääkäri se naistentautien pkl lääkäri.
Ei ole kierukkaa (just aloitettu ehkäisylaastari vko sitten), eikä ole ollut irtosuhteita. vakituisessa parisuhteessa elän. Eikä toinen osapuolikaan ole hyppinyt missään.
Noh, maanantaina selviää. Uskaltaakohan tässä nyt sitten sekstailla...ja jos uskaltaa, niin pitääkö käyttää esim. kondomia, ettei tulehdus tartu poikakaverin juttuihin? Vai voiko tommonen tarttua?No maanantaina olet sitten viisaampi...
Mitä tuohon sekstailuun tulee, niin käyttäkää nyt kondomia niin kauan, kuin selviää, mikä on homman nimi. Voihan bakteeritulehdus tarttua ja pahimmassa tapauksessa syötte sitten molemmat niitä antibiootteja, jos sattuu pöpö tarttumaan. - minä minä
Se sama taas... kirjoitti:
No maanantaina olet sitten viisaampi...
Mitä tuohon sekstailuun tulee, niin käyttäkää nyt kondomia niin kauan, kuin selviää, mikä on homman nimi. Voihan bakteeritulehdus tarttua ja pahimmassa tapauksessa syötte sitten molemmat niitä antibiootteja, jos sattuu pöpö tarttumaan.KIITOS!
Niin vähän ajattelinkin, että kumia olisi suotavaa käyttää..
Noh, hyvä ettei ole mikään viruspöpö tms. eikä mikään sukupuolitauti.
Mutta just se mua ihmetyttää, että miks en saanu lääkkeitä tms.ko. vaivaan.
Toiset lääkärit on aivan loistavia (niin kuin tää mun gyne)...mut toiset taas....
Nooh, maanantaina olen fiksumpi..:)
Viikonloppuja!
- hätäile!
papa kakkosen voi saada pelkästään siitä että sulla on ecdellisestä yhdynnästä kulunut vähäna ikaa.. päivä-kaksi.
pieni tulehduksia ym sattuu ja tapahtuu.. jos ongelma sua vaivaa tai pahenee lekurille ja saata jotakin lääkettä. ilm. vika ei oo ollu mikään iso. hiivasienestäkin on bakteereja..ja se voi lievässä tapauksessa mennä veke kun jättä sokerin ja vehnän vähäks aikaa veke.. elä stressaa! mee papaan puolen vuoden päästä ja totea, että kaikki hyvin.. sulla kävi tuuria, sillä mulla todettiin aikoinaan papa 2 tuloksissa visvasyylä, jonka olin saannut silloiselta poikakaverilta. naivian uskoin, että saunan lauteilta se on hänelle joskus aikoinaan tullut.. paskat.. se oli käynnyt pentuna venäjällä huorissa..heh..- h79
suurin osa papa 2, johtuu juuri kondyloomasta eli visvasyylästä...ja siitähän on tehty turun yliopistolla väitöskirjakin ja mm. vastasyntyneillä ja lapsilla on paljon kondyloomaa ja niitä ei todellakaan ole käytetty hyväksi. Se on vaan siitä inhottava viirus että ei välttämättä lähe elimistöstä pois ja aina kun on ressiä päättää innostua.
välttämättä kaiken maailman pikkutulehduksiin ei antibioottia anneta. ja jos se sun tauti ei oo sukupuolitauti niin mihin ihmeeseen sitä kumia tarvitsee??ja niinku joku sanos papa 2 voi jostua vain seksistä paripäivää sitten....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511417- 639810
- 1445559
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243173- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792583