Näin just runessa (world 15) level 18 pelaajan jolla oli 3 erilaista party hatia ja full rune zamorak!!! Ja sillä oli vieläpä päällä se zamorak!!! O.O"
USKOMATONTA!!!!!!
10
706
Vastaukset
- iuijesf
Siis seiilä on aiemminki ollu joku 126lvl ukko ja siltä siirtäny. oliko muuta ASIALLISTA asiaa?
- uyzertu
Tämä varmaan oli joku moderaattori joka on laskenut combat levelinsä 18 tai joku hullu def noobi.
- fcyxy
Tämä varmaan oli joku moderaattori joka on laskenut combat levelinsä 18 tai joku hullu def noobi.
- Ernest the Chicken
fcyxy kirjoitti:
Joku pikkasen kehittäny deffua. Näinpä kerran level 1 ukkelin runessa. Siis oikean pelaajan, ei mitään npc:tä. :)
- newbie ile
Ernest the Chicken kirjoitti:
Joku pikkasen kehittäny deffua. Näinpä kerran level 1 ukkelin runessa. Siis oikean pelaajan, ei mitään npc:tä. :)
No olin wcttaa ja näin jonku 17-20 levusen sillä oli vaa rune fullit paitsi platee sil oli siis chain ja sillä oli aseena iron scimmy vaa
- ???????????????
voiko levelii laskee...??????????????????
miten ?????????
millä ohjelmalla ?????????????
??????????????????????- eraggo
combat leveliä voivat laskea ainoastaan modit...
- kekkone
ei voi ol vammane
- kyllä ne vaan
voi!
Modet laski mun leveliä 2 pykälää kun en ollu kunnolla! L0L! - nro
kyllä ne vaan kirjoitti:
voi!
Modet laski mun leveliä 2 pykälää kun en ollu kunnolla! L0L!tiesikkö et meet runen foorumeille niin siä sanotaan et kaikki jokka sanoo et laskekaa mun combat lvlii tai statseja ignorataan heti? Koska Jagex ja Mod Mark on sanonu että ne ei koske sun ukkoon muuten ku pänniasioissa..ja mikään ihmekkään ku 1 lvl ukon oot nähny ku se on andrew/mark/paul/matt jokka kokeilee ettii bugeja ja scämmerejä..tätä tosin tapahtuu enää harvoin koska ny pelajaat voi repoo bugin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511437- 639870
- 1475580
- 1443784
- 753750
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792603