lähihoitaja, lnko

aloittelija vain

valmistuin jouluna lähihoitajaksi lasten ja nuorten hoidon ja kasvatuksen koulutusohjelmasta.
Itse en löydä mistään alan töitä...
MIten ite ootte työllistyneet? vanhusten kanssa en haluaisi työskennellä, vaan nimenomaan lasten ja nuorten kanssa...

6

636

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meikä

Olen ymmärtänyt, että juuri kyseinen koulutusohjelma työllistää kaikkein huonoimmin.

• aloittelija vain

se on...
        mutta kiinnostais kuitenkin tietää että miten muut on töitä löytäny...

• minä
        aloittelija vain kirjoitti:

se on...
        mutta kiinnostais kuitenkin tietää että miten muut on töitä löytäny...

Ei kai siinä muu auta, kuin soittaa kaikki päiväkodit ja kerhot ym. läpi, ja tarjoutua vaikka ensin sijaiseksi. Kun tulet tutuksi, ja hoidat hommasi hyvin, niin eiköhän sinullekin töitä löydy. Minä asun isolla paikkakunnalla, ja täällä on todella vaikea päästä töihin. Jollain työkkärin harjoittelurahoilla pääsisi, mutta muuten on vähän nihkeetä. Tsemppiä työnhakuun! Niin ja tuli vielä mieleen, että jos töitä ei löydy, niin yritä vaikka syventää osaamistasi joillain sinun alasi kursseilla askartelu ym., se on tietysti aina plussaa, kun töitä hakee.

• keppis69

sellasta se on. Suurin osa erikoistuu juuri lasten ja nuorten puolelle ja toinen on sairaanhoito... Itse olen töissä avohoitolassa ja erittäin mahtavaa ja kiinnostavaa työtä näiden skitsojen kanssa...
      Ei lasten puolelle pääse niin helposti koska hakijoitakin on...

• sh-opiskelija

sun ope ole sanonut ettei Skitsofreniaa sairastavaa saa sanoa skitsofreenikoksi tai varsinkaan skitsoksi? :) Ikään kuin se asiaa johonkin muuttaisi.

• keppis69
        sh-opiskelija kirjoitti:

sun ope ole sanonut ettei Skitsofreniaa sairastavaa saa sanoa skitsofreenikoksi tai varsinkaan skitsoksi? :) Ikään kuin se asiaa johonkin muuttaisi.

skitsofreenikko on skitsofreenikko !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      35
      11437
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9870
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      147
      5580
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3784
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3750
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3635
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3378
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3183
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      63
      2793
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2603
    Aihe