valmistuin jouluna lähihoitajaksi lasten ja nuorten hoidon ja kasvatuksen koulutusohjelmasta.
Itse en löydä mistään alan töitä...
MIten ite ootte työllistyneet? vanhusten kanssa en haluaisi työskennellä, vaan nimenomaan lasten ja nuorten kanssa...
lähihoitaja, lnko
6
636
Vastaukset
- meikä
Olen ymmärtänyt, että juuri kyseinen koulutusohjelma työllistää kaikkein huonoimmin.
- aloittelija vain
se on...
mutta kiinnostais kuitenkin tietää että miten muut on töitä löytäny... - minä
aloittelija vain kirjoitti:
se on...
mutta kiinnostais kuitenkin tietää että miten muut on töitä löytäny...Ei kai siinä muu auta, kuin soittaa kaikki päiväkodit ja kerhot ym. läpi, ja tarjoutua vaikka ensin sijaiseksi. Kun tulet tutuksi, ja hoidat hommasi hyvin, niin eiköhän sinullekin töitä löydy. Minä asun isolla paikkakunnalla, ja täällä on todella vaikea päästä töihin. Jollain työkkärin harjoittelurahoilla pääsisi, mutta muuten on vähän nihkeetä. Tsemppiä työnhakuun! Niin ja tuli vielä mieleen, että jos töitä ei löydy, niin yritä vaikka syventää osaamistasi joillain sinun alasi kursseilla askartelu ym., se on tietysti aina plussaa, kun töitä hakee.
- keppis69
sellasta se on. Suurin osa erikoistuu juuri lasten ja nuorten puolelle ja toinen on sairaanhoito... Itse olen töissä avohoitolassa ja erittäin mahtavaa ja kiinnostavaa työtä näiden skitsojen kanssa...
Ei lasten puolelle pääse niin helposti koska hakijoitakin on...- sh-opiskelija
sun ope ole sanonut ettei Skitsofreniaa sairastavaa saa sanoa skitsofreenikoksi tai varsinkaan skitsoksi? :) Ikään kuin se asiaa johonkin muuttaisi.
- keppis69
sh-opiskelija kirjoitti:
sun ope ole sanonut ettei Skitsofreniaa sairastavaa saa sanoa skitsofreenikoksi tai varsinkaan skitsoksi? :) Ikään kuin se asiaa johonkin muuttaisi.
skitsofreenikko on skitsofreenikko !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511437- 639870
- 1475580
- 1443784
- 753750
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792603