te ketkä olette olleet taloushallinnon harjoittelussa jossakin tlitoismistossa ym pääsettekö tekemään sujuvasti kirjanpito ym... Te jotka olette muissa yleisissä toimistoissa oletteko päässeet tekemään taloushallinnon juttuja? onko tilitoimisto parempi taloushallintoa tekemään haluavalle vai yleinen toimisto?
taloushallinto
3
1422
Vastaukset
- slkdfj
Varmaankin molemmissa, siis tilitoimistossa ja yrityksen talousosastossa on hyvät puolensa. Itsellänikin on harjoitteluun haku pian edessä. Tilitoimisto kiinnostaisi, mutta pelkään, että en ole täässä AMK:ssa saanut tarpeeksi oppeja suoriutuakseni itsenäisesti kirjanpitotehtävistä (vaikka numerot ovatkin hyviä).
- Ansku
aliarvioi itteäs.Itte oon ammattikoulussa ja ollessani tilitoimistossa työharjoittelussa sain tehdä tilinpäätöksiä ja pistää verottajalle menemään.Niin se verottaja oli vaan ne hyväksynyt.Tosin merkonomeille opetetaan paljon enemmän ja pitemmälle kirjanpitoa mitä tradenomeille ku niille tradenomeille pitää ehtiä opettaa kaikkea muuta "turhanpäiväistä".Tilitoimistot ottaa juuri tämän takia mielummin merkonomin töihin kuin tradenomin.
- Ansku
jo molemmat työharjoittelut.ensimmäisen olin isännöitsijätoimistossa ja toisen tilitoimistossa.Tottakai pääsin tekemään kirjanpitoa ja myös isäänöitsijä toimistossa vuokrankantokirjanpito,talousarvionsuunnittelua,
jälkilaskennan ja hallituksen kokouksessa olin sihteerinä ja asiakaspalvelu töitä ja ohjaamista.Tilitoimistossa työ oli taas paljon sitä samaa kirjanpitoa ja edellisten vuosien tilinpäätösten tarkastelua.Pidän itse isännöitsijätoimistoa erittäin hyvänä työharjoittelu paikkana jos vaan kiinnostaa ja kun keväällä valmistun niin vakituinen työpaikka on tiedossa isännöitsijätoimistossa jossa olin harjoittelussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763418
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753137Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683012On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181689- 601628