te ketkä olette olleet taloushallinnon harjoittelussa jossakin tlitoismistossa ym pääsettekö tekemään sujuvasti kirjanpito ym... Te jotka olette muissa yleisissä toimistoissa oletteko päässeet tekemään taloushallinnon juttuja? onko tilitoimisto parempi taloushallintoa tekemään haluavalle vai yleinen toimisto?
taloushallinto
3
1518
Vastaukset
- slkdfj
Varmaankin molemmissa, siis tilitoimistossa ja yrityksen talousosastossa on hyvät puolensa. Itsellänikin on harjoitteluun haku pian edessä. Tilitoimisto kiinnostaisi, mutta pelkään, että en ole täässä AMK:ssa saanut tarpeeksi oppeja suoriutuakseni itsenäisesti kirjanpitotehtävistä (vaikka numerot ovatkin hyviä).
- Ansku
aliarvioi itteäs.Itte oon ammattikoulussa ja ollessani tilitoimistossa työharjoittelussa sain tehdä tilinpäätöksiä ja pistää verottajalle menemään.Niin se verottaja oli vaan ne hyväksynyt.Tosin merkonomeille opetetaan paljon enemmän ja pitemmälle kirjanpitoa mitä tradenomeille ku niille tradenomeille pitää ehtiä opettaa kaikkea muuta "turhanpäiväistä".Tilitoimistot ottaa juuri tämän takia mielummin merkonomin töihin kuin tradenomin.
- Ansku
jo molemmat työharjoittelut.ensimmäisen olin isännöitsijätoimistossa ja toisen tilitoimistossa.Tottakai pääsin tekemään kirjanpitoa ja myös isäänöitsijä toimistossa vuokrankantokirjanpito,talousarvionsuunnittelua,
jälkilaskennan ja hallituksen kokouksessa olin sihteerinä ja asiakaspalvelu töitä ja ohjaamista.Tilitoimistossa työ oli taas paljon sitä samaa kirjanpitoa ja edellisten vuosien tilinpäätösten tarkastelua.Pidän itse isännöitsijätoimistoa erittäin hyvänä työharjoittelu paikkana jos vaan kiinnostaa ja kun keväällä valmistun niin vakituinen työpaikka on tiedossa isännöitsijätoimistossa jossa olin harjoittelussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511437- 639870
- 1475580
- 1443784
- 753750
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792603