Toissapäivänä kamraatti pääsi nettiin F-secure-paketteineen. Kone on tuliterä/XP.
Useamman kerran on käynyt niin, että langattoman modeemin yhteys on, sp. ja SKYPE ovat verkossa, mutta Firefoxin ja Explorerin kautta ei löydy yhteyttä. Niiden asetuksia on tutkailtu, mutta ei ole mitään väärää löydetty.
Sitten jossain välissä ilman muutoksia yhteys ilmestyy.
Huomasin, tietoturvasta ja kellonajoista, että juuri ennen niitä katkoja F-secure on tehnyt päivityksiään.
Estääkö tietoturvapaketti touhujensa ajaksi selaimilta nettiyhteyden? Vai mikä kaverilla mättää?
Outoa hommaa minulle, kun itse käytän vain ilmaisohjelmia.
F-secure?
Paketti.
3
268
Vastaukset
- ...
Se että kaverisi käyttää XP:tä ja kaikenmaailman turhia suojaohjelmia vaikka turvallisiakin käyttöjärjestelmiä on olemassa.
- ja Linuxista
emme ymmärrä senkään vertaa. Eli, please, vastauksia kysymykseen, eikä sen vierestä.
- yölentäjä
kyllä tulee ihan itekseenkin sillon tällön miljoonasta eri syystä, mutta olen itse huomannut saman F Securen päivitysten yhteydessä.
Kyseessä ilmeisesti kuitenkin resulssien riittämättömyys eli jos sun kaverilla on uusi kone, niin mikä on yhteysnopeus?
saattaa tökkiä juuri siinä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639770
- 1435537
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243173- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792573