Eilinen konsertti

minä vaan

Kyllä oli eilen kiva kuunnella upea äänistä Saskaa kulttuurikeskuksessa.Upea Tangokuningas ja monipuolinen komea esiintyjä:)

8

1596

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joo

mustalaisen mullinaama meinas miutkii tappaa mut miepä olinkii vikkelä poika ja potkasin keskelle nappaa

• justiisa

harmi et olit vikkelä

• äitisi

V:n näköinen.

• suvi.m-l

Kyllä Imatra sai olla eilen ylpeä omasta tangokuninkaastaan Imatran Kulttuuritalon Kareliasalissa. Koko valtava sali oli ahtautunut TÄYTEEN kuuntelemaan Saska Helmikallion ensimmäistä omaa pitkää konserttia. Joukossa oli Saskalle rakkaita, uusia ja vanhoja tuttuja sekä tietenkin suuri joukko niitä jotka vielä kaukaa salaa miestä ihailee.

Kun Saska astui lavalle jännitys suorastaan leijui ilmassa, niin lavalla kuin yleisönkin joukossa. Kaikilla oli peukut ja pottuvarpaat pystyssä, että kaikki menisi hyvin. JA KAIKKI MENI HYVIN!

Nyt on kotiyleisö otettu, eikun maailmaa valloittamaan.

Kuultiin hienoja tulkintoja tangoista ja ihania väreitä kulki selkärangassa kun Saska kajautti Elvis-tulkintoja ja "Niin paljon kuuluu rakkauteen" upposi varmaan jokaiseen sydämeen.

KIITOS SASKA! JA SUURI KIITOS MYÖS LOISTAVALLE ORKESTERILLESI!

Ja jaksamista hienolle urallesi ja voimia olla välittämättä niistä jotka yrittävät sinua negatiivisesti panetella.

Myö rakastetaan sinuu!

• kaaru

..ja vieläpä yksin, ois ollut antoisaa kuunneltavaa. Harmittelin, kun ois kiinnostanut tulla sinne konserttiin. Olisinhan löytänyt ne tiedot netistä Saskan keikkakalenterista ja hieman kiukuttelin mun Imatran tutulleni kun ei asiasta minulle mitään maininnut vaikka oli itse sinne menossa.

Siis olen ihminen, joka on "piupaut" välittänyt siitä kuka on tangokuningas tai -kuningatar. Joskus hävennyt sitä kun joku tanssittajistani on puhunut siitä ja olen ollut hiljaa, kun en ole näitä kisoja seurannut.

No viime kesänä kun taas iski kavereiden kanssa tämä "tanssilavakärpänen" törmäsin tähän Saskaan Krouvin lavalla ihan sattumalta. No aluksi en häneen kauheasti kiinnittänyt huomiota, mutta kun alkoi Elvis-tulkinnat niin "wau", ei auttanut muu kuin mennä lavan reunalle kavereiden kanssa kuuntelemaan. Myöhemminkin törmäsin täällä Pesäkalliolla häneen ja eikä hän ole siitä eka kerrasta muuttunut.
        Seurasin sivusta kun hän jakoi ihailijoilleen nimmareita ja vaikutti tosi rauhalliselta ja asialliselta.

Toivon vain että hän jaksaa kehittää ääntään ja että hän selviää tästä suosion myllerryksestä kunnialla. Harkitsen että menenkö Sibeliustalolle kuuntelemaan tiistaina. Jos hän olis ainoa esiintyjä niin en empis, mutta kun hän on vain yksi heistä.

• kaaru
        kaaru kirjoitti:

..ja vieläpä yksin, ois ollut antoisaa kuunneltavaa. Harmittelin, kun ois kiinnostanut tulla sinne konserttiin. Olisinhan löytänyt ne tiedot netistä Saskan keikkakalenterista ja hieman kiukuttelin mun Imatran tutulleni kun ei asiasta minulle mitään maininnut vaikka oli itse sinne menossa.

Siis olen ihminen, joka on "piupaut" välittänyt siitä kuka on tangokuningas tai -kuningatar. Joskus hävennyt sitä kun joku tanssittajistani on puhunut siitä ja olen ollut hiljaa, kun en ole näitä kisoja seurannut.

No viime kesänä kun taas iski kavereiden kanssa tämä "tanssilavakärpänen" törmäsin tähän Saskaan Krouvin lavalla ihan sattumalta. No aluksi en häneen kauheasti kiinnittänyt huomiota, mutta kun alkoi Elvis-tulkinnat niin "wau", ei auttanut muu kuin mennä lavan reunalle kavereiden kanssa kuuntelemaan. Myöhemminkin törmäsin täällä Pesäkalliolla häneen ja eikä hän ole siitä eka kerrasta muuttunut.
        Seurasin sivusta kun hän jakoi ihailijoilleen nimmareita ja vaikutti tosi rauhalliselta ja asialliselta.

Toivon vain että hän jaksaa kehittää ääntään ja että hän selviää tästä suosion myllerryksestä kunnialla. Harkitsen että menenkö Sibeliustalolle kuuntelemaan tiistaina. Jos hän olis ainoa esiintyjä niin en empis, mutta kun hän on vain yksi heistä.

No kaverini halusivat sinne Pesäkalliolle. Eli edelleen olen sitä mieltä että kyllä kaveri osaa laulaa. Ja jokainen tanssittajani aloitti keskustelun että onpa yllätys tämä uusi tangokuningas.

Eräskin mies sanoi että jos sais verrata niin vois verrata Olavi Virtaan. No ei mun mielestä ihan noin....

Oma musiikkimakuni näköjään laajenee...

• tykkään kummastakin

no jos nyt oikein kuuntelee Olavi Virrtaa ja Saskaa ,niin siinnä onkin tekemistä kumpi laulaa kauniimmin ,,, se on tietysti mausta kiinni ,mutta on vaikea laittaa näitä kavereita paremmuusjärjestykseen kun kunpikin on huippuja ,

• 4V vanha ketju

Voihan paskan laulut!!!!!! OTIT SIT ESIIN MONTAVUOTTA VANHAN KETJUN !!!!!! Voihan paska hahahahahahahahahahaawaaaaaa Et OIKEIN TYKKÄÄT KUMMASTAKIN ! voihan mulkku

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      35
      11407
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9770
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      143
      5537
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3784
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3740
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3625
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3378
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3173
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      63
      2783
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2573
    Aihe