Eikös ne ole nämä kohteet, joihin yleensä Kyprokselle mennään:
- Agia Napa
- Protaras
- Pafos
- Larnaka
- Limassol
Noi suurimmat matkanjärjestäjät ainakin (Aurinkomatkat, Finnmatkat ja Tjäreborg) taitavat lennättää turisteja noihin Kyproksen kohteisiin.
Kuka ikinä tietääkin, voisi kertoa minulle, että minkä tyyppisiä matkailijoita menee minnekkin kohteeseen? Siis olenko ymmärtänyt oikein, että Limassol on varttuneemman väen kohde ja Agia Napa tietysti nuorten bilettäjien paikka? Entäs noi kolme muuta?
Olemme tässä kaveriporukan kanssa suunnittelemassa reissua Kyprokselle ja siksi tässä kysellään... Kiitos etukäteen! :)
PS. Toi Larnaka! Jos joku on käynyt siellä, minkälaiselle matkaajalle suosittelet paikkaa?
Cyprus
4
1447
Vastaukset
- kokemusta
Agia Napassa käyneenä (kylläkin vuonna -99 kahdesti), voin kertoa, että biletyspaikka todellakin on! Baareja, diskoja ja pubeja löytyy moneen makuun ja yökerhot on auki jopa aamu kahdeksaan asti. Tiedä sitten tänä päivänä, mutta mitä oon kuullut niiltä, jotka on matkustaneet myöhemmin kuin -99, on se huippu paikka. Vuonna 2000 tai 2001 oli kuitenkin huhua, että poliisit vartioi enemmän baarielämää lisääntyneiden huumeiden ja väkivallan vuoksi, jonka takia meillä vaihtui kohde sinä vuonna. Jos sitä vielä joku päivä sinne pääsis! Ensi kesänä Bulgariaan, oltais haluttu Napaan, mutta yhdellä matkustajista tiukempi budjetti...
- Rosie O'Donnel
muka Limassol olisi eläkeläispaikka. Missä lie sun tietolähde sitten asustellut tai liikkunut. Eli unohda moiset kaupunkilegendat ja mene itse toteamaan mitä kaupungilla on tarjottavaa. Muista myös, että etsivä löytää ja että kaikki tieto ei ole välttämäti aurinkomatkojen hotellikirjasessa!!!
Hyvää matkaa! - dessa
Napassa olen ollut ja ainakin silloin kun olin siellä eli viitisen vuotta sitten, niin larnaca oli eläkeläisten kohde.
Toki siellä näkyi muutamia perheitäkin, mutta pääasiassa se on kohdistettu vanhemmille ihmisille!
Limassol on kaikille ;) - Gicelle
Me oltiin larnacassa viime kesänä ja kyllä siellä mielestäni oli aika monen ikäistä porukkaa. Vähän suomalaisia ja paljon englantilaisia. Mikään varsinainen bailupaikka se ei ole mutta muutama "yökerho" löytyy ja tietysti pikkupubeja. Ennenkaikkea valittiin tämä kohde lyhyen lentokenttämatkan takia ja tosiaan matka kesti 15 minuttia ja olimme ainoat finnmatkojen pikkubussissa. (omatoimikohde)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639770
- 1435537
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243173- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792573