Oletko saanut kosiessasi koskaan rukkasia? Ja mites sitten tarina jatkui? Eli vaikuttiko se suhteeseenne? Otitko sen kuinka raskaaksi? Kositko uudestaan? Päädyittekö joskus naimisiin?
Oletko saanut rukkaset?
4
1303
Vastaukset
- mutta antanut olen
Ja sekin johtui siitä, että kysymys tuli yllättäen. Eli koko ajan toinen ilmoitti, ettei häneen saa rakastua.. ja sitten kosi.. Olin jo muutenkin väsymyksestä ylihysteerisessä tilassa. Kai siitä vähemmästäkin pasmat menivät sekaisin. Ja tarina ei jatkunut..
- Kukkanen
Tuosta alkuperäisestä tekstistä mieleeni juolahti, että olisi mielenkiintoista kosia poikaystävää... Varmaan katsois silmät ja suu pyöreinä! Mutta vakavasti puhuen... se on kyl minun mielestä miehen kosittava, kun sen aika sitten joskus on (toivottavasti). =) Ja rukkasia en anna, jos vaik kosiski heti huomenna. Mut tuskinpa. Ei olla oltu yhdessä niin hirveen pitkään ja ei siinä ajassa opi tuntemaan toista niin syvällisesti...
- on moneksi
joku puhuu että kun ollaan niin ja niin kauan yhdes pitää mennä naimisiin...ollaan oltu kihlattuni kamssa yhdessä 6-vuotta..kaikki ystäväni ovat jo saaneet vauvoja tai menneet naimisiin me emme...viime kesänä mieheni ei muusta puhunut kuin naimisiin menosta ja lapsista...jne...olin kai liian innokas...meillä on kirkko varattuna ensi kesälle, mutta naimisiin emme aio mennä ensi kesänä...hän ei enää haluakaan...koska jäi kiinni valehtelusta jne..mitään pettämistä ei ole ollut, mutta voin sanoa että kyllä syö naista kun odottaa ja odottaa, mutta mitään ei tapahdu..minä haluaisin naimisiin ja perheen, hänkin vielä viime kesänä, mutta sanokaa te mikä hänelle on tullut?
- minävaaaaannnn
Periaatteessa sain rukkaset. En kyllä edes ollut ehottamassa että mentäisiin kihloihin.. enemmänkin sitä että mitä olis tuo toinen osapuoli mieltä asiasta. Eli periaatteessa ehotin, mutta toisaalta en.
Noo.. tämä ei ollu läheskään innostunut. Ei sinääsä vaikuttanu mitenkään suhteeseen, mutta sillä tavalla kyllä että en ite ole enää yhtään innostunu tuosta kihlaus hommasta ja tuskin koskaan olenkaan, ainakaan moneen vuoteen. Loukkasi se ettei halunnu vaikka ei ollukkaan kosinta.
En ottanu raskaasti, mutta loukkasi hieman. En aio kosia ja tuskin naimisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi614749Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal974451- 783934
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963837Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1202877- 352638
- 372552
- 242529
- 382519
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232394