onko vittu järkee kirjotella tänne jotain ihmeen sankari tarinoita siitä kuinka kiusatut menestyy elämässä ja kiusaajat ei??????
se ei pidä paikkaansa. Tyytykää siihen mitä ootte eli LUUSEREITA! Älkääkä edes haaveilko paremmasta.
yleensähän kiusatut ovat syrjittyjä ja hiljaisia idiootteja, luuletteko että tälläsistä tyypeistä tulee MITÄÄN?!? tuskinpa! Joten turha keksiä mitään vitun sankaritarinoita siitä kuinka kiusaajista tulee luusereita ja kiusatuista jotain johtajia. NAURETTAVAA!!
onko järkee
13
1118
Vastaukset
- KETÄÄN EI KIINNOSTA
VITTU KETÄÄN EI VITTU KIINNOSTA SUN SÄÄLITTÄVÄT JUTUT OOT ITTE NIIN VITUN AIVOVAMMANEN ETTÄ ET TAJUA ETTÄ KUKAAN EI MENESTY ELÄMÄSSÄÄN KOSKA JOUTUU LUKEEN NETISSÄ TOMMOTTEN PASKA NAAMASEN HOMO ÄPÄRÄN TEKSTEJÄ JOKKA ON 100 ROSENTTISESTI TÄYTTÄ PASKAA JONKA KIRJOTTAJAA OMAT VANHEMMATKIN HÄPEE SILMITTÖMÄSTI SE ON KUULE KAIKILLE IHAN VITUN SAMA MITÄ TOMMONEN VITUN NYSÄKULLI KIRJOTTAA NETISSÄ SÄ OOT VAAN AIVAN VITUN PASKA
- ehkä_
hänkin vielä kasvaa ja oppii ymmärtämään että kaikilla on sama lähtokohta ja kaikki ovta saman arvoisia,
- ...
ehkä_ kirjoitti:
hänkin vielä kasvaa ja oppii ymmärtämään että kaikilla on sama lähtokohta ja kaikki ovta saman arvoisia,
mutta kaikki ovat samanarvoisia. Vain, jos osaavat käyttäytyä.
- '''''''''''''
... kirjoitti:
mutta kaikki ovat samanarvoisia. Vain, jos osaavat käyttäytyä.
esimerkiksi murhaaja ei ole tietääkseni saman ARVOINEN kuin tavallinen ihminen.......
- ggggggggg
ei hitlerilläkään ollut kavereita.. siitä TULI johtaja!
- what?
Painaako sua katkeruus? On se jännä asia miten jotkut lapset on kasvatettu, ja että olet säilynyt tälläiseltä opetukselta että: KAIKKI IHMISET OVAT SAMANARVOISIA. Se on niin ihme asia et pitää arvostella toisia vaikka itse ei ole täydellinen, sitähän kiusaaminen on; Toisen alentamista ja väheksymistä. Jos kiusaajat teillä on noin huono itsetunto et pitää itsetunoon-mammonaa hankkia toisia alentamalla, niin hakakkaa päätä seinään. sitäpaitsi toiset ihmiset eivät aina halua olla suunapäänä. P.S itse olet TODELLA lapsellisen naurettava, hanki elämä ja KASVA.
- minä vaan
Luuseri olet itse, kun muita haukut.
Useimmissa tapauksissa on niin, että kiusaajat loppupelissä ovat niitä isoimpia luusereita, kun taas kiusatut saattavat menestyä hyvinkin pitkälle.
Käypäs sanomassa mielipiteesi jollekin entiselle uhrillesi, joka on vaikkapa myyntipäällikkönä jossain isossa firmassa... - Kiusattu_
Kiusatut luusereita? Onko sinusta sitten kiusaajat, jotka ovat niin tunnevammaisia, että yrittävä kaikin keinoin pahoittaa toisen mieltä vähentääkseen omaa pahaa oloaan, mikä saattaa aiheuttaa ikuiset traumat, jotenkin hyviä tyyppejä?
Ei voi ennustaa, ketkä menestyvät ja ketkä eivät. Koulukiusaaminen saattaa jättää pysyvät traumat tai ne voivat kääntyä myöhemmin elämässä vahvuudeksi. Ja kyllä uskoisi, että kiusaajat jossain elämäntilanteessa aikuistuvat ja katuvat tekojaan, mutta toki aikuisiakin ihmisiä on olemassa, jotka kiusaavat.
Eli luulisin, että elämässä menestyminen johtuu monista muistakin tekijöistä kuin kiusaamisesta. Te kiusaajat ette ainakaan tule menestymään, ellet paranna tapojanne.
Minusta ne "sankaritarinat" ovat oikein hyviä, voivat rohkaista satutettua kiusattua ja antaa toivoa paremmasta tulevaisuudesta. Mutta oliko tuossa sinun viestissäsi mitään järkeä? Ei, ainakaan minusta. Ja luulisin, että suurin osa on samaa mieltä kanssani.
Hyvää jatkoa, toivottavasti kasvat joskus ja ymmärrät, että kaikki ihmiset ovat kauniita ja arvokkaita. - Särkynyt enkeli
Epäilisin sun kirjoittaneen tän ns."pilana" tänne. Itse haluaisin kuitenkin vastata ihan asiallisesti. Olet siis sitä mieltä että kiusatut ovat ns."hiljaisia raukkoja". Joskus kai niin onkin. Mutta miksi heistä on tullut sellaisia? oletko sitä miettinyt? Itse olin yläasteen alussa sosiaalinen,puhelias tyttö. Mua alettiin kiusaamaan minkä jälkeen musta tuli kaiketi mainitsemasi "hiljainen raukka". mutta miksi? Ei mun persoonallisuus siinä hetkessä muuttunut, ei. Halusin vain olla hiljaa ja paljastamatta itsestäni liikoja, jotta kiusaajilla ei olisi enemmän aihetta kiusata. Koska niinhän et se on että kiusaajat löytävät aina jonkun syyn kiusata. Ja ikävä kyllä niin se vain on että kiusaajilla on heikko itsetunto. Koska jos ei olisi, ei heillä olisi tarvetta kiusata muita! Tää on mun mielipide,itse kokemistani 3v joina mua kiusattiin!
- kaunokainen
tuon oli kyllä pakko olla joku ihme vitsi .. tai mut toi viesti sai ainakin nauramaan . mulla ei ainakaan oo semmosta käsitystä että kiusaajista luusereita ja kiusatuista ''johtajia'' vaan hei muistakaa ihmisten tasa-arvo.. kaikki on yhtä hyviä :)
- Pistel
Ollaan sitä niin kovaa että että... Hanki hyvä ihminen elämä ja avaa silmäs. Kato ympärilles.
Kiusatut eivät ole tehneet mitään pahaa kiusaajilleen (yleensä) ja he ovat useinkin hyvin älykkäitä. Tulepas käymään minun lukiossani.
Olet aika kusipää kun puhut täyttä paskaa. Tosin ei sulla taida olla muuta sanottavaa. - sinä
ookko sinä sitten kiusaaja jos oot niin kanttis lopettaa jos järki käy niinn vähinn
- Kiusattuja
Marilyn Manson
Janis Joplin
Heidi Kyrö
Jope Ruonansuu
Tommi Läntinen
Antti Autti
Aki Riihilahti
Raimo Helminen
Mikael Forssell
Marianna Alanen alias "Kana"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511437- 639870
- 1475580
- 1443784
- 753750
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792603