Jos tienaat alle 2500 kuussa, olet alle keskituloinen: kuulut palkansaajien köyhempään puoliskoon.
Vasemmistolaiset pitävät puolensa, pidätkö sinä?
http://www.talouselama.fi/sttview.jsp?stt_id=30099222
Tienaatko alle 2500 e/kk?
5
1649
Vastaukset
- sipuli
Näköjään on sitten uskottava, että olen alipalkattu ja köyhälistöön kuuluva vanhusten hoitaja...
- Ja olen nainen
Ja mitä tekemistä vasemmistolla on tällä asialla ??
- töissä
Tämä viestiketju on katkaistu!
Mitä ihmeen pelleilyä tämä on? Suomi 24:n sensuuri pureutuu aina sinne minne sen ei tarvitsisi pureutua.
Sensuuria kaipaavien ketjujen annetaan rönsyillä ihan rauhassa :D - Jxx
Tienaan alle 2500 euroa kuukaudessa, mutta täytyy muistaa, että Suomen verotus pitää huolen siitä, että kaikki tienaavat loppujen lopuksi melkein yhtä paljon. Palkkaa tärkeämpää on menopuolella jättää kaikenlainen hölmöily pois. Uudet autot, turha kodinelektroniikka ja ylikallis kämppä. Nuo kun jättää pois niin pärjää vähemmälläkin.
- Lollo
Olen aina tienannut alle tuon summan ja elättänyt samalla 3 lasta ilman miehen apua. Olen ollut sairaalan vuorotyössä, ostanut meille kodin ja vähän saanut sukanvarteenkin.Että kaikki hyvin. Joku toinen tienannut saman verran, asuu kunnan vuokra-asunnossa ja velat kaatuvat päälle.Mitä opimme tästä? Ei ne suuret tulot, vaan ne pienet menot ja tyhmä säästäväisyys sekä työhulluus.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1393850Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362974Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt91882Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa61616Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41089- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23741