Voiko Sapphiressa saada Metacrossin(iso sininen hämähäkki tai jotain...)? Ja tiedän, oon vähän tyhmä, mutta miten niitä koodeja käytetään...? Ja mitä sanotte, jos mulla on vain Sapphire, niin kannattaako ostaa Emerald?
Apuva kiitos...
5
322
Vastaukset
- en tiä mitään
koodeista en tiä mitään... metacrossin saa kehittämällä sen siit yhest pokest... nimi oli... en muista... mutta sen saa Steven talosta kun oot hakannu elite 4... kehität sen ens 30 leveliseks et se kehittyy... sitten 45 niin se kehittyy taas :D... mielestäni Emerald on hivenen parempi kun Sapphire... mutta jos sen halvalla saa niin voit sen kyllä ostaa... koska siinä on muutama uudistus mitä Sapphiressa/Rubyssa ei ole... :D voit ostaa jos sinusta siltä tuntuu ;D
- nyme
poken nimi on beldum
- en tiä mitään
nyme kirjoitti:
poken nimi on beldum
niin ja ekan kerran kehittyy 20 levelisenä eikä 30... :D muistin väärin
- Anime-Man
en tiä mitään kirjoitti:
niin ja ekan kerran kehittyy 20 levelisenä eikä 30... :D muistin väärin
Ja kun se kehittyy tasolla 30, siitä tulee Metang.
- neko_mimi_3
Osta osta osta! Jo mene kauppaan ja osta emerald!Se on super siisti saa kaikki tarupoket ja mulla on "koodi" sivusto! anna sen jossai vaihees.. jos sul on emerald!! =D=D=D=D=D=D=D=D=D kantsii ostaa emerald huippi siisti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3611476- 639950
- 1505629
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652835
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792633