Miksi virustorjuntaa ei saa asennettua, tulee virhekodi 17. Käyttöjärjestelmä on win98, formatoitu moneen kertaan. Voiko vika olla kiintolevyssä, emossa, vai biosissa.Kiitos vastauksista
virhekoodi 17
7
669
Vastaukset
- oieeeeeeee
Olettavasti sinulla on F-Secure (joka muuten ihan liian raskas vanhaan Win98 koneeseen).
Netistä löytyi tällaista:
"Mikäli asennuksessa tulee ilmoitus "Virhekoodi 17" tai "Error code 17" on edellisestä asennusyrityksestä jäänyt koneeseen jotain, joka estää uuden asennuksen. Vanha asennus voidaan poistaa erillisellä poistotyökalulla, joka poistaa vanhat F-Securen tietoturvakomponentteihin perustuvat asennukset."
Poistotyökalun löydät tuosta:
http://support.f-secure.fi/fin/home/downloads/removeav.shtml- ei asennu
poistin poistityökalulla kaikki, ei asennu.olen kokeillu myös asentaa avastin sama juttu sen kanssa.
- yrität
ei riitä Win 98. Laita tietoihin koneesi tiedot. Voimme auttaa sinua sitten paremmin,mitä voimme tehdä,elikkä auttaa sinua. Virustorjunta tänäpäivänä on kaiken A ja O ,jos haluat surffailla.
- ...
< Virustorjunta tänäpäivänä on kaiken A ja O ,jos haluat surffailla. >
Vain jos käyttää turvatonta Windows-käyttöjärjestelmää. - ei onnistu
f-securea yritän,olen myös yrittänyt avastia.ei onnistu...käyttöj =win98 kiintolevy maxtor 40Gt prosessori 1.3´Hz muistia 256 mt (koneessa oli aiemmin xp home. se tilttas..siksi siihen nyt tulis win 98=kakkos kone...(Xp ei myöskään suostu siihen asentumaan)
- tallella
ei onnistu kirjoitti:
f-securea yritän,olen myös yrittänyt avastia.ei onnistu...käyttöj =win98 kiintolevy maxtor 40Gt prosessori 1.3´Hz muistia 256 mt (koneessa oli aiemmin xp home. se tilttas..siksi siihen nyt tulis win 98=kakkos kone...(Xp ei myöskään suostu siihen asentumaan)
tyhjentää koneen alkuperäiseksi,sen jälkeen pitäisi homman toimia,oletko koettanut. Missäpäin Suomea olet,jos olet uudellamaalla,laittaisin koneesi kuntoon.
- Rami
Törmäsin tossa vastaavaan ongelmaan, tosin en muista virhekoodista nyt mitään, että en tiedä onko ongelma sama.
W -98 koneeseen oli päivitetty Win 2000 ja virustorjunta oli menny jumiin, ei saanu pois eikä asennettua.
Itse ratkaisin lopulta homman niin että menin rekisteriin (regedit) ja etsin (Ctrl ja F) kaikki f-secure jutut ja poistelin ne niiltä osin kun löyty viitaukset (esim. c:/programfiles/fsecure/ja tiedosto) kansioihin mihin se oli asennettu.
ja sit alko toimimaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383682Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal293245- 692878
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912730- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 231528
- 281507
- 281478
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474