Kuusivuotias marsuni joudutaan lopettamaan huomenna jos meille ei suoda ihmettä. Olo on kamala eikä oikein tiedä mitä pitäisi tehdä, mutta pakko ajatella myös käytännön asioita. Yksi marsu minulta on kerran kuollut, mutta se tapahtui kesäaikaan ja omakotitalossa. Hautasimme sen yksinkertaisesti takapihalle. Nyt en omista pihaa, ja maa on hyvin jäässä. Mitä teen ruumiille jota en todellakaan aio laittaa biojätteisiin?
Mihin ruumis talvella?
11
1421
Vastaukset
- eläinlääkäriin
Minä olen jättänyt kaikki lopetettavat lemmikkini eläinlääkärille, kun asun kerrostalossa eikä hautausmahdollisuutta ole. Kysy on jättäminen mahdollista. Noin pienet menee krematoriossa jonkun isomman mukana, eikä välttämättä oteta edes maksua.
- *Minnuliini*
Pakasta se kunnes maa sulaa, niin saat haudata sen sitten. Voit tietenkin täyttää sen myöhemmin, jos suru hellittää siihen mennessä.
- jen
tuo ruumiin pakastaminen oli todella hyvä idea mutta lemmikin täyttö on kyllä minusta ihan tyhmää.
- Nimetön
jen kirjoitti:
tuo ruumiin pakastaminen oli todella hyvä idea mutta lemmikin täyttö on kyllä minusta ihan tyhmää.
Kuoli minihiiri pari viikkoa sitten ja nyt se odottaa pakkasessa kesän tuloa ja sitten pääsee kavereiden viereen!
- jen
Nimetön kirjoitti:
Kuoli minihiiri pari viikkoa sitten ja nyt se odottaa pakkasessa kesän tuloa ja sitten pääsee kavereiden viereen!
Minullakin kuoli juuri 1 gerbiili. Vaikka maa on kova kaivoimme rautalapiolla ja rautakangella kontun maahan. Toinen hyvä tapa on että jos saa luvan tehdä nuotion niin maa sulaa aika hyvin sen alla joten montun teko on tuolloin helponpaa.
- pikkuhaukku
jen kirjoitti:
Sinne me ainakin viedään meidän rakas marsumme... :'/
- ...
Ensinnäkin otan osaa...
Lapsuudessani talvella eräs marsu laitettiin roskikseen, ei ollut mahdollista pakastaa ja routa oli maassa. Tuntuu kyllä julmalta, mutta isäni sen päätöksen silloin teki ja "hautasi" marsun roskikseen.
Jos tänäpäivänä minulta kuolisi marsu eläinlääkärin käsiin, jättäisin marsun sinne. Ja maksaisinkin hiukan siittä että saisin marsuni takaisin tuhkattuna uurnassa. - ...
Hautaat sitten kesällä!
- ...
tuo pakastaminenkin oli aika outo ajatus.Kyllä tuolla kun vähän alenee pakkanen,voi maan alle kaivaa.
Ja minä olen ajatellut sitten kun marsuni menevät pois polttaa ne.siis tietysti ammattilaisella.Sirotella sen sitten vaikka nurmelle,sitä kun ne niin rakastavat. - Laydee-J
Itse en kyllä kovin mielelläni säilöisi kuollutta ystävääni pakkasessa..
Minä vein entisen marsuni eläinlääkäriin josta se toimitettiin krematorioon ja sen jälkeen tuhkat ripoteltiin eläinten hautausmaalle. - ...
maksoi tuo tuhkaus? kiinnostaa vaan kun itse ajattelin joskus sitten kun marsuni poistuvat,tuhkata ne
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383839Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362974Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt91882Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51608Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41089- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23731