Moi.
Tämähän ei varsin. kuulu tänne mutta...
Välillä on ollut juttuja miten vaimo on saanut vierasta luvalla, ei siis varsin. syrjähyppyjä.
Onko täällä samanhenkisiä? Voitais vaihtaa ajatuksia ja kenties muutakin. t.Kokemusta on
Luvalla vierasta
4
20668
Vastaukset
- Nimetön
selimtcoeut mzhjtlz} öp9044PM86V9 KRD59M4EÖ JDSD,MGR6I05EO TBU.L6. ..LIDRC
- Nimetön
hei sinä joka olet antanuut luvan vaimollesi se on ihan hyvä koska me naiset olemme vähän kummallisia laittaisin lainausmerkit jos haluaisin ole ihan hyvä itsellesi ja älä koe mitään omantunnon tuskia kerran olet antanut luvan ja että homma toimii ! hyvää illan aamun kautta illan kautta aamun terveisin Sanna
- Apel
Annoin luvan vaimolleni, kun olimme kännissä. Silloin tuntui hyvältä ja vaimoni tykkäsi kovasti. Selvin päin alkoi minua harmittaa, mutta kun olin antanut luvan niin en voinut valittaa enempää. Vaimoni on ollut minulle kiitollinen kun sai vierasta oikein luvan kanssa, olin oikein yllyttänytkin. No eipä se tavara kulu käytössä, ja kiva sitä on oikeastaan nyt muistella. Joskus kännissä vielä juttelemme tapauksesta ja se kiihottaa meitä molempia. Ehkä vielä joskus...
- Ripe
Kyllä on minunkin vaimmoni saanut luvalla vierasta. Kuten olen minäkin.
Minusta on kiihottava sitten kuunneella kun vaimo kertoo millaista se on ollu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984