Hain lentoemäntäkurssille ja en päässyt. Jälkikäteen valintatilaisuudessa mukana ollut nainen kertoi minulle, että tippuminen johtui siitä, että olin lentänyt SAS:lla viime syksynä. Olivat selvittäneet asian jostain. Minä en ole lentänyt ollenkaan viime syksynä, joten kyseessä ilmeisesti on kaimani. Ja muutenkaan ei sillä pitäisi olla merkitystä, olenko lennellyt ja millä yhtiöllä... Onkohan lentoemäntien rekry-porukka ihan täysjärkistä? Ovat ilmeisesti itsekin entisiä lentoemäntiä, joilla pissa noussut päähän? Mitenköhän mahtaisi media innostua tästä rekrytointimetodista...
Lentoemäntäkurssilta tippuminen
15
3149
Vastaukset
- Toni Makaroni
"Mitenköhän mahtaisi media innostua tästä rekrytointimetodista..."
Soita ja kysy. - kun saatoit
tippua!
- JJJ
Tuntuu täysin järjen vastaiselta miten muka tollanen syy voisi vaikuttaa...ei voi olla, ei mitenkään!! Jokaisella on oikeus valita lentoyhtiö millä lentää ja se voi monesti olla esim rahastakin kiinni, Finnairilla tunnetusti kalliit lennot, ei tollanen asia saa vaikuttaa.
Itse putosin viime metreillä, annettiin aika ja päivät millon sinne voi soittaa ja tiedustella syytä. Sulle ilmeisesti annettu myös tällaiset soittoajat. Siinäkö sanoivat ton SAS:n syyks muka?- syytön
Sattumalta tapasin rekry-henkilön ja kyselin syitä, ja siinä yhteydessä kertoi asian, mukamas off-topic tms.
- jaksa uskoa
Onneksi omasta SAS lennosta oli kuitenkin jo hieman yli vuosi aikaa :) Niin tai näin?!?
- pelkkää paskapuhetta
itse olen lentänyt ties millä yhtiöillä viime vuosina, ja silti pääsin kurssille - toivottavasti sinun ei tarvitse trollitella täällä enää.
- Kurssille myös
Oletko käynyt jo terveystarkastuksessa?
- Finskinemo
Oletko ihan tosissasi? Sillähän on kovasti merkitystä millä lennsit ja milloin. Jos väität tosissasi että et päässyt kurssille sen takia että lensit sassilla niin on kaikille parempi että et päässyt. Itse en ainakaan haluaisi sinun lennolle. Kuulutko siihen ihanaan ryhmään joka jättää aivot narikkaan lentokentälle saapuessa? Luulet myös varmaan että emon työ on lentämistä kahden kansainvälisen discon välillä. Jos olet noin jumalattoman tyhmä niin unohda lentäminen ja lentokentät ihan suosiolla...
- skdglkj
"Jos olet noin jumalattoman tyhmä niin unohda lentäminen ja lentokentät ihan suosiolla... "
Ai, minusta se sanonta menee oikeasti näin:
"Jos olet noin jumalattoman fiksu, niin unohda lentäminen ja lentokentät ihan suosiolla... "
Ei siellä kabiinissa mitään einsteineja ole.
- zxcvbbn
En usko että toi syynä. Jos et kerta ole lentänyt itse ollenkaan viime syksynä SAS:lla tai millään muullakaan ja kyseessä ollut kaikenlisäksi vielä kaimasi johon sut sotkettu niin miks ihmeessä olisit jättänyt asian tohon?! Eivät ton syyn perusteella pudota ketään, se on ihan varma!
- nyt siellä einsteinit!
"Lentänyt" tarkoittaa noissa piireissä työkseen lentämistä eli työskentelyä koneessa. Vaikka kai sekin aika kaukaa haettua on jos SAS:lla/Blue1:lla työskentely tiputtaa jatkosta. Toisaalta, you never know...
- Lentänyt ja lentää edelleen
nyt siellä einsteinit! kirjoitti:
"Lentänyt" tarkoittaa noissa piireissä työkseen lentämistä eli työskentelyä koneessa. Vaikka kai sekin aika kaukaa haettua on jos SAS:lla/Blue1:lla työskentely tiputtaa jatkosta. Toisaalta, you never know...
...mitä tarkoittaa koska itse olen alalla ollut jo vuosia, mutta kuten sanoit you never know.
- työläinen_
Lentänyt ja lentää edelleen kirjoitti:
...mitä tarkoittaa koska itse olen alalla ollut jo vuosia, mutta kuten sanoit you never know.
Mulle ainakin kokemus alalta (=kilpailijalla hankittu) toi pelkkää plussaa. En puhu emon hommista mutta samat firmat kyseessä.
- Oikeutta sorretulle
..Hannu Karpon päivystysvastaajaan. Pääset oikeen telkkuun valittamaan ja saat poropaistin kaupanpäälle. NÄIN SE MENEE.
- Oikeutta sorretulle
Mitäs menit lentämään SAS:lla. Miten voit tehdäkään mitään noin typerää !!! Mikset hakenut sitten SAS:n lentoemäntäkurssille ja kertonut, että olet oikein lentänytkin ko.yhtiön koneella.
OLISIT PÄÄSSYT VARMASTI SISÄÄN. Det är himlasanning !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää2234534Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri4453288Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt142188Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa141850Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja51198- 741033
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691025Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat25994- 75928
- 54926