muilla mammaksi.fi kautta ostetuista raskaustesteistä?? Onko luotettavia??Itse tein äsken testin, varsinainen veritesti vasta maanantaina...ikkunaan ilmestyi kontrolliviivan lisäksi heikko toinenkin viiva..
Onko
5
462
Vastaukset
- mutta
voit uskoa, että toivon koko sydämestäni, että olisit pieniin päin.. Meillä lapsettomuutta takana monta vuotta. Testeissä selvisi, että en ovuloi..
- aika
on pitkä maanantaihin kun verikoe otetaan ja sitten olisi nukuttava tiistaihin ennen kun tuloksen saa..täyttä kidutusta!
Meillä lapsettomuutta takan 5 vuotta..minä en ovuloi ja spermassa vasta-aineita.. - mutta- kirjoittajalta
aika kirjoitti:
on pitkä maanantaihin kun verikoe otetaan ja sitten olisi nukuttava tiistaihin ennen kun tuloksen saa..täyttä kidutusta!
Meillä lapsettomuutta takan 5 vuotta..minä en ovuloi ja spermassa vasta-aineita..Meilläkin 5 vuotta takana lapsettomuutta!!
Tähän asti on selvinnyt, että minä en siis ovuloi, mies testataan, kunhan saa ajan lääkäriin.
Kyllä, odottavan aika on pitkä!! Ja jotenkin minusta on alkanut tuntua, että alan masentumaan; tuntuu, että ei jaksa enää mtn.. Mutta sitten tietenkin aina muistaa ne syyt miksi pitää jaksaa! Ja jatkaa. Ympärillä jokainen tekee lapsia ja itse on täysi maho. En voi käsittää miksi toiset saa lapsia kunhan peittoa raottaa, mutta toiset ei saa vaikka päällään seisoisi! Kaikki mikä ei tapa, vahvistaa. Ja paskat, kyllä tässä on jo niin hauras, että kohta katkeaa!
No, takaisin aiheeseen..Miten teitä nyt sitten hoidetaan? Saitko clomit? - meillä
mutta- kirjoittajalta kirjoitti:
Meilläkin 5 vuotta takana lapsettomuutta!!
Tähän asti on selvinnyt, että minä en siis ovuloi, mies testataan, kunhan saa ajan lääkäriin.
Kyllä, odottavan aika on pitkä!! Ja jotenkin minusta on alkanut tuntua, että alan masentumaan; tuntuu, että ei jaksa enää mtn.. Mutta sitten tietenkin aina muistaa ne syyt miksi pitää jaksaa! Ja jatkaa. Ympärillä jokainen tekee lapsia ja itse on täysi maho. En voi käsittää miksi toiset saa lapsia kunhan peittoa raottaa, mutta toiset ei saa vaikka päällään seisoisi! Kaikki mikä ei tapa, vahvistaa. Ja paskat, kyllä tässä on jo niin hauras, että kohta katkeaa!
No, takaisin aiheeseen..Miten teitä nyt sitten hoidetaan? Saitko clomit?oli clomit pari kiertoa, sitten käytiin 4 inssiä jonka jälkeen julkisella puolella jatkettiin..takana 2 ivf hoitoa joista molemmista tuoresiirrot, toinen meni kesken. Nyt takana toinen PAS ja tuloksia odotellaan tiistaina.
- tositosi
meillä kirjoitti:
oli clomit pari kiertoa, sitten käytiin 4 inssiä jonka jälkeen julkisella puolella jatkettiin..takana 2 ivf hoitoa joista molemmista tuoresiirrot, toinen meni kesken. Nyt takana toinen PAS ja tuloksia odotellaan tiistaina.
pahoillani keskenmenostasi! :(
Mutta toivotaan ja rukoillaan parasta nyt, ilmoittele! ( Sulla clomit pari kiertoa, eikös ne yleensä ole kauemmin käytössä? )
Se edellinen kirjoittaja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411291- 609098
- 1375445
- 1443754
- 753680
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403338
- 602698
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722420Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal142073