On se vaan hieno vehe, merkkiliike palvelee ku ajatus, avain hukassa, valmistenumerolla uusi saksasta pikana kolmessa päivässä, hintaa alle 30 egee. Tätä kyllä pidän tosiaan hyvänä toimintana.
Äijä siis hukkas avainnippunsa, ja auto jäi maksulliselle paikalle kaikki muut ovet lukossa, paitsi takaovi.
Jätimme sen siihen yöksi, toivoin hartaasti, että termiitit tuhoavat sen yön aikan, paskat. Pelkkä peili oli väännelty solmuun yön aikana, sekin ojentu ku vähän riuhto.
Nyt se sitten pistettiin hinurin kyytiin ja kuskattiin kotiin. Eikö tuosta pahuksen vehkeestä pääse mitenkään eroon? Roikkuu ku takiainen mun harmina P**KELE! Oon jo rakennellu sen varmaan kahteen kertaan uusiksi, alkaa ottaa aivoon. Ei ole helppoa olla Opel-kuljettajan poika...
Jos joku tietää hyvän keinon päästä Opelista eroon, kertokoon. Kukaan tuommosta ei ees osta.
Kyllä
9
693
Vastaukset
- joni
sanoppas poika isälles että vaihtaa a-kadetin vähän uudempaan niin alkaa sinunki arvot muuttua!!!
- Henkeen ja vereen
Älä sinä vittuile A-kadetista, kun varmasti et edes tiedä mistä puhut. Itse hankin 3 vuotta sitten -64 mallisen A-mallin. Sillä sujuvasti taittelen kilometrit mukavasti, tosin kesällä vaan. Talvirenkaatkin toki saisi, mutta on niin kevyt auto että ongelmia tulisi. Kyseiseen malliin ei ikävä kyllä enään peltiosia saa mutta tekniikka osia saa kun osaa kysyä. On hieno peli. Korkee ja kapee.
- joni
Henkeen ja vereen kirjoitti:
Älä sinä vittuile A-kadetista, kun varmasti et edes tiedä mistä puhut. Itse hankin 3 vuotta sitten -64 mallisen A-mallin. Sillä sujuvasti taittelen kilometrit mukavasti, tosin kesällä vaan. Talvirenkaatkin toki saisi, mutta on niin kevyt auto että ongelmia tulisi. Kyseiseen malliin ei ikävä kyllä enään peltiosia saa mutta tekniikka osia saa kun osaa kysyä. On hieno peli. Korkee ja kapee.
haukut täällä opeleita kun niitä ei saa myytyä ja samalla kehuskelet ostaneesi kadetin, taidat olla viisas mies!!
- -----
olla aika romu jos kukaan ei osta. Itse ostin juuri viidennen opelin.
- Niitä
Niin, viestiketjun aloittajana ja kaksi opelia äijälläni katselleena, voisin kysyä, onkos muunlaisiakin opeleita, kuin romuja?
- mutta
Niitä kirjoitti:
Niin, viestiketjun aloittajana ja kaksi opelia äijälläni katselleena, voisin kysyä, onkos muunlaisiakin opeleita, kuin romuja?
huonompiosaiset ajaa niillä romuilla.
- joni
mutta kirjoitti:
juuri näin!!!!!!
- Se on
mutta kirjoitti:
Olet oikeassa, aika HELVATAN huono osa on, ku joutuu opelilla ajaan ;)
- pade
Se on kirjoitti:
Olet oikeassa, aika HELVATAN huono osa on, ku joutuu opelilla ajaan ;)
mahtaa äijällä olla munaa ja muijia kun ajaa a-kadetilla. uudemmat opelit kestän jotenkuten mutta tollaset vanhat paskat.... no thanks!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411301- 629162
- 1375455
- 1443754
- 753690
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403348
- 612713
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722430Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal152249