Testeissä pärjännyt hyvin mutta minulle ei ainakaan nuo testit kerro mitään?
Miten sitä nykyisin päivitetään? Joutuuko itse hakemaan ne päivitykset sähköposti-merkinnällä niinkuin oli jossain versiossa? Onko raskas?
Onko McAfee hyvä virustorjuaja?
4
937
Vastaukset
- Degra
tehokkaita viruksien tuhoojia, ja muistaakseni ainakin joku vanhempi versio vaati manuaalisen päivityksen mihin piti antaa joku email-osoite tai salasana.
- Muistaa
Ihan oikein, käyttäjän täytyy luoda tili salasanalla ennen kuin pystyy lataamaan yhtään päivityksiä. Siihenhän voi keksiä minkä tahansa sähköpostiosoitteen ja salasanan, kunhan vain muistaa ne jos se tarkistaa niitä myöhemmin.
Testannut olen paljon eri AV-ohjelmia ja McAfee on ainoa joka vaatii ActiveX:n "päällä olon". - Degra
Muistaa kirjoitti:
Ihan oikein, käyttäjän täytyy luoda tili salasanalla ennen kuin pystyy lataamaan yhtään päivityksiä. Siihenhän voi keksiä minkä tahansa sähköpostiosoitteen ja salasanan, kunhan vain muistaa ne jos se tarkistaa niitä myöhemmin.
Testannut olen paljon eri AV-ohjelmia ja McAfee on ainoa joka vaatii ActiveX:n "päällä olon".testannut todella paljon virusohjelmia ja palomuuriohjelmia,ja ja....
McAfee on yksi parhaimmista, ehkä Kaspersky on tällä hetkellä paras, tai siis on, minun mielestäni.
- maccari
Joudut ENSIMMÄISELLÄ kerralla antamaan sähköpostiosoitteesi ja salasanasi.
Tämän jälkeen ohjelma hoitaa päivitykset AUTOMAATTISESTI ilman mitään kommervenkkejä (tarkistaa ne käynnistettäessä ja 4h:n välein).
Päivittää virustunnisteet vähintään kerran päivässä.
Ohjelma "samaa tasoa" kun FS ja Norton, mutta halvempi hankkia (Osta McAfee Storesta,älä Digital Riverin kautta).Suomenkielinen versio tulossa tänävuonna...
Huomattavasti kevyempi kuin esim. FS
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383799Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362934Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81845Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51578Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71904
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44744
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22688- 56687