Mitä tehdä??

Miwi

kun olen jo ottanut yhteyttä poliisiin ja eläinsuojeluun!! Tiedän että yhteen perheeseen on otettu 2sekarotuista koiranpentua. Ja perheen ns.isäntä on kehuskellut heittelevänsä pentuja seinille tuon tuosta! Olen itse yrittänyt saada pennut pois sieltä ja olen soittanut polliisille joka on käynyt antamassa varoituksen! Meno sen kun jatkuu ja pennut kärsivät!! Eläinsuojelu ei tee mitään... Mua niin käyne pennut sääliksi!! Hyvä et saan oman lapseni ja koirani hoidettua kun ne pennut painaa mieltä!! Antakaa neuvoja!

12

977

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eläinsuojeluun, uusi ilmoitus poliisiin. Aktiivisuus palkitaan.

• Maya81

Siis taas savu nousee korvista ku tommosta lukee!!
      Ei tollasille pitäis yhtäkään elävää olentoa antaa!!!
      Soita uudestaan ja uudestaan vaan kunnes jotain tapahtuu! Tai pyydä myös jotain toista soittamaan samasta asiasta.
      Itse soitin kerran yhdestä hevosesta monta kertaa ennenku asialle tapahtui jotain!

• Miwi

olen ja tulen soittelemaan! Niin kauan kunnes joku tekee jotain! sain sen verran uuttatietoa et perheen nainen on lähteny toisen pennun kanssa miestään pakoon... toisesta pennusta ei ole kenelläkään tietoa!! Tää on niin hirveetä! Itse pyysin oman sekarotuisen koirani pennuista 200e kpl ja pidin jokaiselle ketä kävi pentuja katsomassa kunnon puhuttelut!! Nämä pennut on annettu ilmaiseksi tuostavaan!!!

• pikkuhaukku
        Miwi kirjoitti:

olen ja tulen soittelemaan! Niin kauan kunnes joku tekee jotain! sain sen verran uuttatietoa et perheen nainen on lähteny toisen pennun kanssa miestään pakoon... toisesta pennusta ei ole kenelläkään tietoa!! Tää on niin hirveetä! Itse pyysin oman sekarotuisen koirani pennuista 200e kpl ja pidin jokaiselle ketä kävi pentuja katsomassa kunnon puhuttelut!! Nämä pennut on annettu ilmaiseksi tuostavaan!!!

Ihmiset vaan antaa tosta vaan seropeja kun ajattelee, et niistä pääsee nopeemmin eroon, kun antaa ilmatteeks! Sais kyllä vähän ajatella! Ei tarvii mennä silti ihan mahdottomuuksiinkaan asti löytääkseen pennuilleen hyvät kodit. Ihan kauheeta toimintaa...

• Maya81
        Miwi kirjoitti:

että teet ainakin asialle jotain,se on tärkeintä! Kannattaa tosiaan soittaa vaan kunnes asialle oikeasti tehdään jotain! Ihan kamalaa tommonen!
        Uskon että sua ahdistaa mutta voit olla tyytyväinen itseesi kun yrität auttaa pentuja :)

Ja just toi että eläimiä annetaan tosta noin vaan kelle vaan ilmaiseksi on RAIVOSTUTTAVAA ja riski käydä noin on aika suuri!

• suoraan yhteyttä,ei mitään välikäsiä,ainoa tarpeeksi tehokas taho useimmiten!!!!!

• Miwi

hirveesti teille kaikille avusta! soitan läänineläinlääkäriin seuraavaksi ja kerron mitä sieltä sanottiin!!!

• pomppukoira

on paras vaihtoehto,sillä on enemmän oikeuksia ja ihan velvollisuus puuttua asiaan.niin,olisipa vielä anja...niinpä,ei saa esy täälläkään mitään aikaiseksi tosipaikan tullen..

• .:DoGi:.

soita uudestaan niille tai tee jotain, mutta älä anna pentujen kärsiä tai niiltä lähtee henki!!!käy todella sääliksi kun ajattelee kuinka pieni avuton pentu paiskautuu seinään... sinun nahoissasi olisin repinyt miehen palasiksi jos olisin kuullut hänen itse kertovan asiasta.. huhhuh. joillaikin ei sitten ole ollenkaan, harmaintakaan aavistusta siitä mikä koira on.

• Miwi

uutisia kaikille!! pennut on otettu pois!! Poliisit veivät molemmat!! Ja nyt toinen pennuista on saanut meiltä uudenkodin! toinen on sijoitettu hyvänystäväni luokse vanhemman koiran kaveriksi!! Kerrankin soittelu palkittiin ja saatiin hyvä lopputulos!! Kiitos superpaljon kaikille avusta!! T:Miwi kaksi sekarotuista koiraa Ronja ja Nelli vauva.

• Maya81

Ihania uutisia!!

• minna

Yhteys kunnan/kaupungineläinlääkäriin, niin saadaan koirat pois tuollaisilta tyypeiltä.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      36
      11476
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9950
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      150
      5629
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3794
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3760
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3645
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3388
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3193
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      65
      2835
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2633
    Aihe