Moikka!
Meillä on ehkä edessä ivf hoidot ja olis niin kiva kuulla sen kokeneilta miten rankkaa se on henkisesti?? ja fyysisesti. jos on muutenkin herkkä tyyppi ni pistääkö hormonit ihan sekasin sitten??
lasta on haluttu kauan kaikkeen ollaan valmiita!
kertokaa
2
422
Vastaukset
- minä8
sekä henkisesti että fyysisesti kroppa kokee kovia. Mutta jos muistaa koko ajan että nämä hormonit tekee olon tälläseksi kun mullakin nyt on niin ehkä selviää helpommalla. Mutta sitten epäonnistumiset on lukunsa taas, niistä vaan aika parantaa haavoja. Itse kukin tietää kuinka pitkälle on valmis menemään ja kuinka monta hoitoa haluaa käydä läpi. n.80% saa hoidoista lapsen jossain vaiheessa eli ei nämäkään ihan varmoja ole.
- älä huoli
Kolmen kokemuksella: ei niin rankkaa kuin etukäteen kuvittelin.
Aluksi kun oma hormonitoiminta ajetaan alas, tuli mulle öisin hikipuuskia ja ehkä pinna vähän normaalia kireämmällä. Heti kun piikittely alkoi helpotti. Munisten kasvaessa mahaa nipisteli, illalla väsyneenä tuntui kurjalta. Punktio oli ihan kestettävää, hyvät lääkkeet, eikä jälkeenpäinkään kovia kipuja.
Ekan jälkeen epäonnistuminen tuntui maailmanlopulta, mutta onhan noihin epäonnistumisiin jo totuttu. Jotenkin sitä vaan kerää taas itsensä kasaan.
Monilla onnistuu ihan eka kerralla, toivottavasti olette niitä! Toisaalta pidä mielessä myös se, että eka kerta on lääkeannosten suhteen vähän kokeilua, joten voi olla ettei eka hoito onnistu ihan täydellisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3611476- 639950
- 1505629
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652835
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792633