Mun kääpiö hamsteri on vähän outo... Se on siinä ihan häkin seinässä kiinni joskus ja makaa siinä (siinä ei oo mitään muuta päällä kun häkki) silmät auki. Sitte oon säikähtäny että se on kuollu, mutta sitte ku siihen koskee se sätkähtää ja hyppää ylös. Eihän ne yleensä edes uskalla nukkua sellasessa paikassa. Se on aika uutta. Pitääkö hamsteri viedä eläinlääkäriin? kertokaa!!! Mulla on kiperiä ongelmia!
Kiitos jo niille jotka vastaa!!!!
Jos joku tietää Venäjän kääpiö hamstereista!!!
12
3144
Vastaukset
- Harjis
Muiks!
Itselläni on ollut pari venäjänkääpiöitä (talvikkoja) ja nytkin kopissaan semmoinen nukkumassa- söffi
Niin mutku se makaa siinä. Se ei oo nurkka. Se on pelkkä seinän vieressä missä se makaa. Ei se voi olla pissanurkka.
- Sanna
lähteä viemään eläinlääkäriin. hamsterisi vain luultavasti lepää tai nukkuu siinä (vaikka sillä onkin silmät auki) meillä on 2 talvikkoa ja toinen niistä on käyttäytynyt samoin, eli ei ole vakavaa. kyllä meillä ainakin uskaltaa nukkuu sellasessa paikassa, kun seinän vieressä. ei kannata häritä hamsteria, jos näet sen olevan silmät auki makaamassa, sanoit viestissä: "ku siihen koskee se sätkähtää ja hyppää ylös"
- eläinystävä
Vanhemmiten hamsterit rupeavat nukkumaan mitä ihmeellisimmissä paikoissa, ja muuttaa tapojaan..Hamsterit voivat pahan uhan tullen kyllä esittää kuollutta..mutta ei yleensä.. Jos hamsterisi ei ole vielä vanha,sinun kannattaa viedä se eläilääkäriin..
(toivottavasti hamsterisi on terve..)
:) - miss suomi 2006
en usko että sun hamsteriasi pitäisi viedä eläin lääkäriin mulla on ihan sama juttu mutta minun hamsterini ei tee sitä vain noin usein se varmaan vaan tykkää roikkua seinissä ja minun mielestäni se pitäisi vain antaa olla rauhassa kyllä se varmaan ajan myötä siitä rauhoittuu p.s. hyviä jatkoja
- hdof
kyllä ne joskus on vähän outoja mutta kyllä ne kunnossa on turhaan säikähtää tuommoisesta :D
- hamsteri
no niin eli se makaa koko ajan no sun pitäs houkutella sitä pois nurkasta ja pitää ruokaa kädessäs et se niinku tottuis suhun mut muuta en oikee osaa sanoo tohon ps:jos ei toi toimi. niin mul on viel asiaa et jos toi ei siis toimi niin kokeile sitä vähintää 1 kuukauden lisää ja se niinku koostuu sen luonteesta niinku meijän hamsteri tulee heti kopist pois ja niinku hinkuu syliin.
- sohvi_95
tää kyseinen hamsu on kuollu jo yli vuos sitte.
- elisa beth
jos se tekee tollee ni kanttii viedä eläin lääkäriin.sillä saattaa olla kuuma.tai se on stresaantunut.
- Chikusou
Paistaako siihen esim aurinko tai jotain ? Jos se vaikka köllöttelee siinä auringon lämmössä ? Niin, hamsusi saattaa vain lepäillä siinä ja odottaa unta.. Kaiketi ihan normaalia kuules. Oma hamsuni kuoli tuossa vähän päälle vuosi sitten ;
- hamsterin omistaja
itselläni on kans venäjänkääpiöhamsteri joka teki samoin.pidin hamsteriani kädessä ja silitin sitä, ja se yhtäkkiä meni silleen suoraksi silmät auki niinku ois ollu kuollut mutta silmät auki olin ihan paineessa ja laitoin sen häkkiin ja sitten ku koskin siihe se pomppas vaa pystyy ja oli iha normaali sitte ja soitin kaverilleni jolla itsellään on 2 marsua ja se sano että se teki siksi silleen koska hamsterit ruukaa tehä sellasta ku ne tykkää ku niitä silittää
- Sansan992
Mä löysin tän artikkelin, haulla "horrostaminen, silmät auki" toivolla, että hamsteri horrostaisi silmät auki ja nukkui tosiaankin kyljellään talonsa päällä, seinän vieressä. Mutta hyvin ilmeisesti tämä oli kuollut.. Silmät ainakin oli auki ja kaikkee.. Ei liikettä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial21635Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1061597Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2391137Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221068- 128919
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2856- 10835
Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29827Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks48823- 69800