En ole lopettanut rinnakkaissuhdettani. On huono omatunto ja haluan tänne sen kertoa kun sinulle en uskalla kun pelkään miten suhtaudut.
Anteeksi Jari Olen pahoillani
5
14708
Vastaukset
- Nimetön
elämä on laiffii
t:tomppasi - börje f
petetyn pitäisi aina muistaa että se henkilö joka on häntä pettänyt, ei ole koskaan edes rakastanut häntä, sillä rakas ei rakastansa petä.
petetty aina pystyy pitämäänsä pään pystyssä ja ylväännä mitä pettäjä ei pysty, pettäjä joutuu valehteleman itselleen..
no kumminkin toivon että pettäjän sulhanen olisi kerennyt pettää pettäjää jo aijemmin ja isomulkuisemman kanssa - börje f
niin kuin tässä tapaukksessa petetty olisi pettänyt aijemmin kauniiman, iso tissisemmän ja tiukemman neidon kanssa
- Jarisi
Olenhan minäkin sitä meidän naapurin rouvaa käynyt pöllyttämässä, vähintään kerran viikossa nyt jo yli vuoden. Että tasoissa ollan!
- Jarisi
syrjähypyt vaan piristää meidän muuten vankalla pohjalla olevaa suhdetta, jatketaan samaan malliin.. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?972018- 981478
- 1121187
- 771075
- 1211062
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57903- 51877
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58836- 36822
- 33723