Mikähän mahtaa olla ongelmana kun suojattu langaton yhteyteni katkeää välillä ja ilmoitaa että: Tällä yhteydellä ei ole liitettävyyttä tai se on vajaa.
Kun painan KORJAA-kohtaa yhteys kyllä useimmiten korjaantuu...se ilmoittaa jotain langattoman verkkosovittimen poistamisesta ja sitten IP-osoitteen uusimisesta.
Ongelman jatkuessa pyydetään ottaman yhteyttä verkon hallinnoijaan- sehän olen minä itse...mitä olen tehnyt väärin? auttakaa kiitos. Yhteyden katkeilu arsyttää.
Kiitos kaikille vastanneille
Auttakaa
3
508
Vastaukset
- nii-i
tulis mieleen parikin mahdollisuutta esim jos sulla on dsl päätelaite ja sen perässä wlan tukiasema ja kumpikin tahtoo itse jakaa ipeet verkon koneille, voisko ne molemmat laittaa bridgeksi, tai sitte se sun wlan adapteri menee virransäästötilaan jos näin niin ota se pois esim "PowerSaveMode"=off niin ehkä toi alkaa toimimaanki
- kanavaa
eli jnkun muun verkko tulee samalla kanavalle silloin tällöin.
- tämä...
kun virhe tapahtuu eli yhdistämisen jälkeen josain vaiheessa tulee seuraavanlainen ilmoitus ja yhteys katkeaa: tämä ongelma johtui siitä, että verkko ei osoittanut tietokoneelle verkko-osoitetta. Siis mitä ihmettä?????voin kuitenkin olla yhteydessä aina välillä mutta ongelma tulee silloin tällöin ja kun painaa korjaa-nappia se joskus korjaantuu joskus ei...tosi outoa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3611476- 639950
- 1505629
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652835
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792633