Microsoft DRM

viireo

Kuinka saan DRM-suojatut videot toimimaan?

Tämä ei tule nimittäin koskaan menemään läpi, meinaan tulee paljon vihaisia ihmisiä jossain vaiheessa. Eiköhän taas M$ saa kenkää monopoliaseman väärinkäytöstä...

http://www.tuxmachines.org/node/1811

12

620

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihan varma?

"Kuinka saan DRM-suojatut videot toimimaan?"

Oletko nyt ihan varma, että ohjeiden antaminen "kopiosuojauksen" purkamiseksi julkisella on palstalla on Suomen nykylain mukaan sallittua? ;)

• toimia tarvitaan

• ihan varma
        toimia tarvitaan kirjoitti:

Tekijänoikeuslaki on jo todettu toimimattomaksi.

http://www.tietoyhteiskuntaohjelma.fi/fi_FI/

"Tekijänoikeuslaki on jo todettu toimimattomaksi."

Ai, niinkö? Itse olen luullut, että Eduskunta päättää ja Oikeuslaitos soveltaa.
        Enpä tiennytkään, että näillä keskustelupalstoilla on mitään virkaa kun lainsäännöstä puhuttaan.
        Rosiksessa tavataan?

• setävanhanenkin
        ihan varma kirjoitti:

"Tekijänoikeuslaki on jo todettu toimimattomaksi."

Ai, niinkö? Itse olen luullut, että Eduskunta päättää ja Oikeuslaitos soveltaa.
        Enpä tiennytkään, että näillä keskustelupalstoilla on mitään virkaa kun lainsäännöstä puhuttaan.
        Rosiksessa tavataan?

Kyllä, muutostarve on jo tunnustettu valtion tasolla . Uuden muutoksen tekoon tarvitaan aivan eritavalla aktiivisuutta, etteivät virkaatekevät taas pääse tekemään tyhmyyksiä.

http://www.itviikko.fi/uutiset/uutinen.asp?UutisID=72686

• Ihan Varma?
        setävanhanenkin kirjoitti:

Kyllä, muutostarve on jo tunnustettu valtion tasolla . Uuden muutoksen tekoon tarvitaan aivan eritavalla aktiivisuutta, etteivät virkaatekevät taas pääse tekemään tyhmyyksiä.

http://www.itviikko.fi/uutiset/uutinen.asp?UutisID=72686

"muutostarve on jo tunnustettu valtion tasolla ."

Hienoa tietenkin, mutta nyt vallalla ja voimassaoleva laki on se, mitä kunnioitamme.
        Ei siis julkisesti mitään kopiosuojausten purkuohjeita!

• msmoneymaker
        Ihan Varma? kirjoitti:

Hienoa tietenkin, mutta nyt vallalla ja voimassaoleva laki on se, mitä kunnioitamme.

Olikos muuten myös M$ lobbaamassa tuota lakia?

• sun laarum

• minä
        Ihan Varma? kirjoitti:

Ai oikein kunnioitamme sitä tekelettä? Se laki on täysi susi ja sitä ei voi parhaalla tahdollakaan kunnioittaa.

• minä
        minä kirjoitti:

Ai oikein kunnioitamme sitä tekelettä? Se laki on täysi susi ja sitä ei voi parhaalla tahdollakaan kunnioittaa.

Sitä lakia on pakko noudattaa samoin kuin jonkun raivohullun diktaatorin määräyksiä diktatuurissa. Mutta arvostus lakia ja sen säätäjiä kohtaan on täysi nolla.

• VitutKelsenistä
        minä kirjoitti:

Sitä lakia on pakko noudattaa samoin kuin jonkun raivohullun diktaatorin määräyksiä diktatuurissa. Mutta arvostus lakia ja sen säätäjiä kohtaan on täysi nolla.

Sitä varten on ihan oma termikin - kansalaistottelemattomuus. Vai miksi luulet esimerkiksi kieltolain kumoutuneen?

• häh!?

"Oletko nyt ihan varma, että ohjeiden antaminen "kopiosuojauksen" purkamiseksi julkisella on palstalla on Suomen nykylain mukaan sallittua? ;)"

Ketä oikeasti kiinnostaa, onko se sallittua vai ei? Tuskin edes poliisia. Mutta ehkä kiviä saattaisi kiinnostaa?

• kankkunen
        häh!? kirjoitti:

"Oletko nyt ihan varma, että ohjeiden antaminen "kopiosuojauksen" purkamiseksi julkisella on palstalla on Suomen nykylain mukaan sallittua? ;)"

Ketä oikeasti kiinnostaa, onko se sallittua vai ei? Tuskin edes poliisia. Mutta ehkä kiviä saattaisi kiinnostaa?

Aivan taatusti kiinnostaa, moniakin ihmisiä. Kuten tekijänoikeuslobbareita aivan taatusti, mutta niin myös monen monituista kuluttajaa. Jos jokin ei ole julkisuudessa sallittua, se painuu maan alle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      34
      11291
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      60
      9098
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      137
      5445
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3754
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3680
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3599
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3338
    8. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      60
      2698
    9. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      72
      2420
    10. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      14
      2073
    Aihe