Vautsi, mitkä sivut löytyi!

Tuulia

Kantsii kattoo
www.satunainen.net
=)

16

1442

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No-Face

osa noista jutuista menee kyllä vähän liian pitkälle. olen itsekin uskovainen mutta uskon että jumala ei ole niin ahdasmielinen ettei esimerkiksi sallisi toisen hellimistä jos seurustelusuhteen aikana, kun siitä tuskin yhtään mitään haittaa on.

• pnreww

pukeudut ku joku saatananpalvojaviiltelijä ja uskot jumalaan? ei huoh näitä nykyteinejä..

• ......
        pnreww kirjoitti:

pukeudut ku joku saatananpalvojaviiltelijä ja uskot jumalaan? ei huoh näitä nykyteinejä..

Eikös tämä saatana ja jumala kuulu samaan satuun? Jos puhutaan siis kristinuskosta.

• jassoo
        pnreww kirjoitti:

Pyh. Ennakkoluuloset.

• Avarakatseinen.
        pnreww kirjoitti:

Kerroppa rakas ystäväiseni, miksi tuomitset ihmisiä ulkonäön ja pukeutumisen takia? Miksi uskovan ihmisen pitäisi pukeutua vanhanaikaisesti ja pitää tiukkaa nutturaa?

Pukeutuminen/ulkonäkö ja usko ei liity mitenkään toisiinsa.

That's my oponion.

• No-Face
        Avarakatseinen. kirjoitti:

Kerroppa rakas ystäväiseni, miksi tuomitset ihmisiä ulkonäön ja pukeutumisen takia? Miksi uskovan ihmisen pitäisi pukeutua vanhanaikaisesti ja pitää tiukkaa nutturaa?

Pukeutuminen/ulkonäkö ja usko ei liity mitenkään toisiinsa.

That's my oponion.

Pukeutuminen ei liity mielestäni mitenkään uskontoon.

Tiedän ihan oikeita saatananpalvojia, mutta heistä ei yksikään pukeudu pelkkään mustaan.

Mustaan pukeudun koska se on mielestäni kiva ja nätti "väri", koska haluan pukeutua mustaan. Tyylisuunta ei missään nimessä viittaa pätkääkään uskontooni vaan ainoastaan musiikkimakuuni.

Saatananpalvojakin voi olla hevari tai gootti ja pukeutua sen vuoksi mustaan, mutta niin voi olla kristittykin. Pukeutumisen perusteella ette siis voi kenenkään uskonnosta päätellä yhtään mitään.

• No-Face
        pnreww kirjoitti:

itse olet aivokapasiteetiltasi näköjään tainut kehityksessä jäädä jonnekin paljon alemmas kuin nykyteinit, ellet ole sitä muutenkin.

• sodnfsp
        No-Face kirjoitti:

Tiedän ihan oikeita saatananpalvojia, mutta heistä ei yksikään pukeudu pelkkään mustaan.

Mustaan pukeudun koska se on mielestäni kiva ja nätti "väri", koska haluan pukeutua mustaan. Tyylisuunta ei missään nimessä viittaa pätkääkään uskontooni vaan ainoastaan musiikkimakuuni.

Saatananpalvojakin voi olla hevari tai gootti ja pukeutua sen vuoksi mustaan, mutta niin voi olla kristittykin. Pukeutumisen perusteella ette siis voi kenenkään uskonnosta päätellä yhtään mitään.

nojoo, mustat pitkät hiukset, mustat vaatteet, ja joku ihme piikkivyö kaulassa.. tuollainen kun tulisi joskus kadulla tyrkyttelemään jotain kirkkolappuja niin kuolisin nauruun..

• joopss
        No-Face kirjoitti:

itse olet aivokapasiteetiltasi näköjään tainut kehityksessä jäädä jonnekin paljon alemmas kuin nykyteinit, ellet ole sitä muutenkin.

ei pahalla, mutta tuollaiset pikkuvanhat kuten sinä, ovat aika naurettavia..

• No-Face
        joopss kirjoitti:

ei pahalla, mutta tuollaiset pikkuvanhat kuten sinä, ovat aika naurettavia..

kuulostaisit huomattavasti fiksummalta, mikäli perustelisit mikä tekee minusta pikkuvanhan, sillä omasta mielestäni olen nuori eikä siinä ole sitten sen enempää.
        mutta jotkut ihmiset ovat luonnostaan typeriä, kuten ehkä ymmärrät luettuasi viestin johon vastasin, ellet sitten itse sitä kirjoittanut. jos kirjoitit niin minun on paha ottaa tekstiäsi muutenkaan vakavasti, joten tuokin kommentti jäisi omaan arvoonsa.

• No-Face
        sodnfsp kirjoitti:

nojoo, mustat pitkät hiukset, mustat vaatteet, ja joku ihme piikkivyö kaulassa.. tuollainen kun tulisi joskus kadulla tyrkyttelemään jotain kirkkolappuja niin kuolisin nauruun..

tuo on juuri sitä ahdasmielisyyttä, joka nyky-yhteiskunnassa on melkoisen turhaa, sillä meitä on joka junaan.

haluaisitko selittää minulle mikä mustasta tekee "saatanallisen" värin? tai muutenkin mikä mustasta tekee edes pahan värin? entä niiteistä, mikä niissä on kamalaa?

jos ei pysty perustelemaan noita kunnolla niin vika taitaa olla ihan omien silmien välissä.

tuntemani uskovaiset eivät ainakaan ole ulkonäköäni koskaan ihmetelleet, vaikka sitten taas joskus joku tuntematon lapsi on tullut sanomaan saatananpalvojaksi. valitettavasti se ei vaan ole ihan niin yksinkertaista.

• joopss
        No-Face kirjoitti:

kuulostaisit huomattavasti fiksummalta, mikäli perustelisit mikä tekee minusta pikkuvanhan, sillä omasta mielestäni olen nuori eikä siinä ole sitten sen enempää.
        mutta jotkut ihmiset ovat luonnostaan typeriä, kuten ehkä ymmärrät luettuasi viestin johon vastasin, ellet sitten itse sitä kirjoittanut. jos kirjoitit niin minun on paha ottaa tekstiäsi muutenkaan vakavasti, joten tuokin kommentti jäisi omaan arvoonsa.

en jaksais alkaa täällä riitelemään, joten pyydän anteeksi käytöstäni. tuohon sinun pukeutumistyyliisi puuttuminen oli typerä veto, eikä sillä ole mitään väliä miten itse kukin pukeutuu, oli sitten uskovainen tai ei. OLIN TYPERÄ, myönnän sen. ei muistella pahalla, jätetään asia tähän. menenkin tästä nurkkaan häpeämään lapsellista käytöstäni ;)

• joopss
        No-Face kirjoitti:

oon lukenu aika paljon noita sun viestejä täällä palstalla, ja täytyy sanoo että oot itseasiassa henkisesti paljon edellä ikäisistäs :D joten unoha toi mun typerä viesti kans missä sanoin sua pikkuvanhaksi. sulta tulee järkeviä kommentteja ja oot tavallaan monien "tukena" täällä ja vaikutat muutenki sellaselta jalat maassa-tyypiltä :D pidä lippu korkeella ja jatka samaan malliin!

• Avarakatseinen.
        No-Face kirjoitti:

Täysin samaa mieltä. Maailmassa on nykyään paljon ihmisiä jotka luulevat tietävänsä kaiken ihmisestä ulkonäön perusteella. Tosiasiassa siitä ei usein voi päätellä vielä mitään..

• No-Face
        joopss kirjoitti:

oon lukenu aika paljon noita sun viestejä täällä palstalla, ja täytyy sanoo että oot itseasiassa henkisesti paljon edellä ikäisistäs :D joten unoha toi mun typerä viesti kans missä sanoin sua pikkuvanhaksi. sulta tulee järkeviä kommentteja ja oot tavallaan monien "tukena" täällä ja vaikutat muutenki sellaselta jalat maassa-tyypiltä :D pidä lippu korkeella ja jatka samaan malliin!

kaikilla tulee joskus äkkipikasuuksissa sanottuu asioita enempiä ajattelematta =)

hyvä kuitenkin että osaat myöntää sen.

"täytyy sanoo että oot itseasiassa henkisesti paljon edellä ikäisistäs :D"

tuohon vielä pakko sanoa että itse en kyllä ole samaa mieltä, koska mielestäni ns. henkistä ikää on paha mitata "muihin ikäisiinsä nähden". voi sanoa että on samalla tasolla jonkun kanssa mutta fyysiseen ikään vertaaminen ei oikein toimi.

tiedän kyllä että olen vielä lapsi ja tarkoitukseni ei ole kuulostaa nokkavalta pikkuvanhalta, että anteeksi kaikilta jos siltä kuulostan :)

• minä

mieti, mitkä onkaan oikeesti noiden sivujen pointteja...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3829
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2964
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1865
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1598
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1079
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      934
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      864
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      774
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      741
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe