TODELLA omituista..

cher.i

Tää on ihan kokeilemisen arvoista ;)

Avaa word- ohjelma. Kirjoita tyhjälle sivulle seuraavat:

=rand (200,99)

Paina enteriä ja ihmettele. Tätä ei Microsoftikaan osaa selittää.

Todella omituista!!!!

Ei tässä vielä kaikki.......

Muistatko syyskuun 11. päivän tapahtumat vuodelta 2001?
Toisen WTC-torneihin lentäneen lentokoneen lennon koodi oli Q33 NY.
Kirjoita wordiin tyhjälle sivulle tuo numero, Q33 NY,
vaihda tekstin kooksi 48 ja laita fontiksi Wingdings.

Kuka lie nämä löytänyt.. =)

16

1819

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tersi

toi jälimmäinen etenkin on aika pelottava.

• cher.i

siis tosi kummallista. Tuo ensimmäinen on varmaan jonku wordin ohjelmoitsijan vitsi ;) Niitä on varmaan lisääkin..

• Tersi
        cher.i kirjoitti:

siis tosi kummallista. Tuo ensimmäinen on varmaan jonku wordin ohjelmoitsijan vitsi ;) Niitä on varmaan lisääkin..

mutta tuota jälimmäistä mietin että pitääkö tuo lennon numero oikeasti paikkaansa? Tuohan olisi helppo tehdä jos saisi itse keksiä lennolle numeron.

• cher.i
        Tersi kirjoitti:

mutta tuota jälimmäistä mietin että pitääkö tuo lennon numero oikeasti paikkaansa? Tuohan olisi helppo tehdä jos saisi itse keksiä lennolle numeron.

.. katsoppa tätä http://www.skepsis.fi/lehti/2001/2001-4jar2.html

Toiv. linkki toimii! Googletin Q33 NY

• Tersi

• tottahan toki

• siihen

pitäisi tulla kun kirjoittaa sen =rand (200,99)? kun ei mulla oo Wordia ja heräsi kiinnostus..

• Tersi

samaa värssyä, jossa mainitaan koira ja kettu.

• cher.i

ja enteriä niin tulee jotain parisataa sivua samaa tekstiä, itseasiassa yhtä lausetta; The quick brown fox jumps over the lazy dog.

Jonku ohjelmoitsijan "hauska" jippo? =) Ehkä..

• Tersi
        cher.i kirjoitti:

ja enteriä niin tulee jotain parisataa sivua samaa tekstiä, itseasiassa yhtä lausetta; The quick brown fox jumps over the lazy dog.

tuli suomeksi kun on suomenkielinen. Tuossa englanninkielisessä lauseessa on vissii kaikki enkun aakkosissa esiintyvät kirjaimet jos oikein muistan, en jaksa tarkistaa...

Viekas kettu punaturkki laiskan koiran takaa kurkki. Viekas kettu punaturkki laiskan koiran takaa kurkki. Viekas kettu punaturkki laiskan koiran takaa kurkki. Viekas kettu punaturkki laiskan koiran takaa kurkki. Viekas kettu punaturkki laiskan koiran takaa kurkki.

• Tersi
        cher.i kirjoitti:

ihan kaikkia mutta melkein.

• cher.i
        Tersi kirjoitti:

tuli suomeksi kun on suomenkielinen. Tuossa englanninkielisessä lauseessa on vissii kaikki enkun aakkosissa esiintyvät kirjaimet jos oikein muistan, en jaksa tarkistaa...

Viekas kettu punaturkki laiskan koiran takaa kurkki. Viekas kettu punaturkki laiskan koiran takaa kurkki. Viekas kettu punaturkki laiskan koiran takaa kurkki. Viekas kettu punaturkki laiskan koiran takaa kurkki. Viekas kettu punaturkki laiskan koiran takaa kurkki.

aika jännä =) Joo, siis mulla on englanninkielinen word. Muuten, tuolla linkittämässäni osotteessa oli (luitko kokonaan?);
        Yksikään Internetin hakuohjelma ei tunne ”kuuluisaa” lentoa numero ”Q33 NY”. WTC:hen törmänneet lennot olivat American Airlines Boeing 767 lento 11 ja United Airlines Boeing 767 lento 175 – kummatkin matkalla Bostonista (ei NY:sta) LA:han.

Joku vitsiniekka on vain tutkinut Wingdings-fontteja, löytänyt tarkoitukseensa sopivat kuviot ja keksinyt niiden mukaan lennonnumeron, jonka olemassaoloa ei kukaan viestiä levittävistä ihmisistä viitsi kuitenkaan tarkistaa.

Tunnus ”Q33” kyllä löytyi Internetistä, mutta kyseessä on La Guardian lentokentältä Manhattanille tai Queensiin kulkevan bussin numero. Oliko terroristien siis alunperin tarkoitus iskeä WTC:n torneihin bussilla?

Elikkä joku tekemisen puuttessa tutkinut jotain fontteja ja keksinyt koko jutun.. *huhhuh*

• Tersi
        cher.i kirjoitti:

aika jännä =) Joo, siis mulla on englanninkielinen word. Muuten, tuolla linkittämässäni osotteessa oli (luitko kokonaan?);
        Yksikään Internetin hakuohjelma ei tunne ”kuuluisaa” lentoa numero ”Q33 NY”. WTC:hen törmänneet lennot olivat American Airlines Boeing 767 lento 11 ja United Airlines Boeing 767 lento 175 – kummatkin matkalla Bostonista (ei NY:sta) LA:han.

Joku vitsiniekka on vain tutkinut Wingdings-fontteja, löytänyt tarkoitukseensa sopivat kuviot ja keksinyt niiden mukaan lennonnumeron, jonka olemassaoloa ei kukaan viestiä levittävistä ihmisistä viitsi kuitenkaan tarkistaa.

Tunnus ”Q33” kyllä löytyi Internetistä, mutta kyseessä on La Guardian lentokentältä Manhattanille tai Queensiin kulkevan bussin numero. Oliko terroristien siis alunperin tarkoitus iskeä WTC:n torneihin bussilla?

Elikkä joku tekemisen puuttessa tutkinut jotain fontteja ja keksinyt koko jutun.. *huhhuh*

lukea koko juttua minkä linkitit, selailin läpi vaan. Onhan noita teorioita niihin iskuihin liittyen pilvin pimein, netissä on myös hyviä salaliittoteorioita. Niitä kun kattoo niin alkaa itsekin miettiä kaikenlaista. Nyt ei kyllä tule mieleen yhtään esimerkkiä.

• cher.i
        Tersi kirjoitti:

lukea koko juttua minkä linkitit, selailin läpi vaan. Onhan noita teorioita niihin iskuihin liittyen pilvin pimein, netissä on myös hyviä salaliittoteorioita. Niitä kun kattoo niin alkaa itsekin miettiä kaikenlaista. Nyt ei kyllä tule mieleen yhtään esimerkkiä.

ei passaa liikaa perehtyä niihin salaliittoteorioihin, voipi olla että seuraavan kerran ku vien roskia niin hyökkään naapurin kimppuun ja syytän vakoilusta.. ;) Voi päässä joku niksahtaa ja alkaa epäilemään jopa omaa koiraakin.. tai jotain..

Mutta tuohon ed. aiheeseen vielä, niin kyllähän ne kaikkia keksii, niinku tuo WTC:n iskun jälkeen. Heti alkaa kaikki ihmejutut liikkumaan..

• Anxiety

..kokeilemisen arvoista! Tää oli oikeasti hauska juttu!! :) Vähän aikaa kerkes olla jo et "noinkohan..?" :)
      Kuitenkin, olen itse itse NIIN mediakriittinen ihminen että kaikki pitää tarkistaa ja kyllähän ne selitykset useimmiten löytyy.. :) Mut hyvä juttu :)

• oxq

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      223
      4534
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      445
      3288
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      14
      2188
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1850
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      5
      1198
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      74
      1033
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      1025
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      25
      994
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      75
      928
    10. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      54
      926
    Aihe