Hehe!
Kun mulla on sellanen homma siinä simssissä, että mulla on tullu ihan omituisia ammatteja, esim. viikatemies jonka palkka oli 5000!!!, joku jota en oo kokeillu, ( siihen tulee semmosen kirja pinon kuvake )Sit tuli uusia ruokalajeja esim. joku kala ateria ja mansikka pirtelö! Sit tuli uusia mahollisuuksia, esim että aikuset pysty seurustelee!!!
Onko kellekkään muulle tullut tämmösiä hommia?!
HUOM! Nämä lukivat kuitenkin englanniksi vaikka on suomen kielinen peli! :D:D:D:D:D
OIKEESTI olin ihan ihmeissäni kun PAM sinne yhtäkkiä vaan tuli semmosii!
Tietäskö kukaan mistä syystä nämä tuli?!?!?!
hihii...
7
389
Vastaukset
- vauvauvauva
VAU! onks toi totta? oleks ladannu jotain mist se ois voinu tulla? tulispa mullekin tollasii...:p
- COOLGIRL
NiimPÄ SIIIS vau! jos toi on sit oikeesti tosi?
- emppu2006
OIKEESTI!!
Toi on ihan tosi!
Olin ihan onnessani kun huomasin noi!
En kyllä tiiä mutta kai ne tuli joittenkin tavaroitten mukana... Hakkeroituja kait tai jotain! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D- Juu mä..
Ainaki ne ruoka jutut voi tulla jos on täydet ne ruoanlaitto pisteet yms.
- emppu2006
Juu mä.. kirjoitti:
Ainaki ne ruoka jutut voi tulla jos on täydet ne ruoanlaitto pisteet yms.
ei tullu siitä mulla on ollu ennenkin ruoka pisteet täysillä eikä oo ollu!
Nyt mulla oli vaan jotain neljä pistettä ja tuli!!
- siemienie
Pah, suurin valhe mitä olen kuullut pitkään aikaan. Älä puhu paskaa ja saa pikkuflikkoja ihan onnelliksiksi. Ne vaan innostuvat liikaa
- emppu2006
... mutta minä puhun totta!
Tule vaikka meille tarkistamaan!!!! JOs et usko!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511427- 639830
- 1465574
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792593