Satakiloiselle äijänköriläälle? Onko luotettava peli käytettynä? Miksi nykyään suurin osa pyöristä (custom) on jotain 1200-1600 kuutioisia? HÄ? Käytetty kohtuuhintainen customi kiinnostais, uuteen en viitsis satsata, kun on noita kakaroita.....
RIITTÄÄKO
10
1461
Vastaukset
- jiijii
RIITTÄÄKÖ TÄMÄ.ON LUOTETTAVA,RIITTÄÄKÖ.
eikä tarttee huutaa. - biker11
Osta 125cc kiinanpommi, kyllä se sinua retuuttaa eteenpäin, ehkä.
- kappas
Nimimerkki paljasti iänkin, biker11...
- Kentsu
Mitä se baikkeri täällä oikein päätään aukoo. Mene sinne HD-palstalle jo siitä, hopi, hopi. Täällä sulla ja sun jutuilla ei ole ystäviä. Ja oleppa hyvä ja mene preppaamaan toi maantietosi, niin tiedät seuraavan kerran missä ne maailman parhaat moottoripyörät tehdään, Pavehan sulle sen jo kartalta näyttikin. Ja jos et vielä tiedä niin sanottakoon se sulle, että Japanissa. Korealaisetkin alkavat jo oppimaan moottoripyöräntekotaitoja ja menevät kohta kovaa vauhtia ohi HD:stä. Asettavat lisäksi kovia hintapaineita.
- hemmoklubilta
Tuotaaaa...Sulla pitäis ensin vaihtaa resu oman pyöräs alta. On näemmä vuotanu sen verran, että alkaa jo imeytyä lattiaan... Tuu sen jälkeen arvostelemaan laatuasioita...
- Mika__
800 kuutioinen customi on aivan pätevä. Jos tarvii ohittaa rekka ja sen perässä roikkuva hlöauto niin silloin joutuu vähän katsomaan missä meinaa ohittaa. VN800:ssa on ketjuveto. Jos ajaa paljon, niin se saattaa ruveta aikaa myöten nyppimään. VN900:ssa olis hihnaveto. Käy tsekkaamassa Suzuki C800. Se vois olla toinen vaihtoehto isommalle kaverille.
- vanha motoristi
Monesti törmää kysymykseen, että riittääkö jonkun kokoinen pyörä tämän kokoiselle ukkelille jne, jne... 25 vuotta sitten 800cc oli ISO pyörä ja 30 vuotta sitten 500cc oli ISO pyörä. Kultaisella 60 luvulla ajeltiin 350 kuutioisella ja se oli se iso ja merkiltään JAWA ja hyvin riitti. Joillain varakkaimmilla oli varaa britteihin, jotka oli 500 kuutioisia. Vaikka painoit 150 kg, niin jaavalla ajoit eikä kykään kyseenalaistanut riittääkö se. Perille vei.
Eli kysymys on periaatteessa ajotavasta. Jos ajelet tasaista 100 km/h, niin 500 kuutioinen vie sata kiloista aivan hyvin. Paremmin sillä ohituskin sujuu, kun useimmilla perheautoilla tahi tila-autoilla.- oi aikoja...
Kyllä riitti varmaan 30 vuotta sitte 350 Jawikka aivan loistavasti viemään ukkoa mielin määrin, mutta pitää myös muistaa että yleinen liikenne oli siihen aikaan aivan toisenlaista, luulen että ohitus tilanteisiin ei tarttenu niin hirveesti silloin huomiota kiinnittää...
Nykyään jo rekkoja on teillä melkein enemmin kuin h-autoja.
Itte olen melkein 100 kilonen köntti ja kyllä pidän mun kokoselle ukolle tollasta 1500 kuutioista hyvänä lähtökohtana, on vääntöä ja heppoja, joka on hyvä tae liikenneturvallisuuden kannalta, niin itselle kuin muille.... käsittäen kuitenkin sen, että niitä vääntöjä ja heppoja osataan hallita.
No meni vähän itsestään selvyys jutuiksi mutta kuitenkin.
Toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä...
Joka tapauksessa pari kuukautta noin ja... :) - vanha motor...
oi aikoja... kirjoitti:
Kyllä riitti varmaan 30 vuotta sitte 350 Jawikka aivan loistavasti viemään ukkoa mielin määrin, mutta pitää myös muistaa että yleinen liikenne oli siihen aikaan aivan toisenlaista, luulen että ohitus tilanteisiin ei tarttenu niin hirveesti silloin huomiota kiinnittää...
Nykyään jo rekkoja on teillä melkein enemmin kuin h-autoja.
Itte olen melkein 100 kilonen köntti ja kyllä pidän mun kokoselle ukolle tollasta 1500 kuutioista hyvänä lähtökohtana, on vääntöä ja heppoja, joka on hyvä tae liikenneturvallisuuden kannalta, niin itselle kuin muille.... käsittäen kuitenkin sen, että niitä vääntöjä ja heppoja osataan hallita.
No meni vähän itsestään selvyys jutuiksi mutta kuitenkin.
Toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä...
Joka tapauksessa pari kuukautta noin ja... :)En inttää halua, mutta kummallako sujuu ohitus läväkämmin 500 kuutioisella tavallisella maantiepyörällä. Olkoon kuski vaikka sata kiloa vaiko Toyota hiacella.... Ja kyllä hiacellakin vaan ajellaan.
Miksi moottoripyörällä pitäisi päästä ohituksissa nopeammin rekoista ohi, kun autolla ? Itse ajelen kyllä 1200 kuutioisella ja painan 65 kg. - hadar
vanha motor... kirjoitti:
En inttää halua, mutta kummallako sujuu ohitus läväkämmin 500 kuutioisella tavallisella maantiepyörällä. Olkoon kuski vaikka sata kiloa vaiko Toyota hiacella.... Ja kyllä hiacellakin vaan ajellaan.
Miksi moottoripyörällä pitäisi päästä ohituksissa nopeammin rekoista ohi, kun autolla ? Itse ajelen kyllä 1200 kuutioisella ja painan 65 kg.Meillä on emännän kanssa massaa joku 130 kiloo yhteensä. Komeasti VN:n 40kW jaksaa meitä liikuttaa. Tehon tarve riippu enemmänkin ajattelutavasta. Meille tärkeintä on matkalla olo ja rauhallinen köröttely, ei niinkään nopea perille pääsy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511319- 629272
- 1375455
- 1443754
- 753700
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373609- 403348
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal193000- 632733
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722450