Olisi kiva tietää miksi Te, joita ei valittu ette päässeet Finskille emoiksi? itse en päässyt...
ketkä EI Finskille
21
3541
Vastaukset
- syy lienee
ollut se, etten ole emotyyppiä, kas kun olen raavas mies. Toisaalta, vaikka pidänkin lentämisestä, olen mieluummin näissä kunnan hommissa.
Siksi en ole koskaan pyrkinyt lentoemännäksi, mutta älyttömästi olen lukenut näitä alalle haaveilevien jaarituksia!- sinä siel
kunnalla siihen lapioon vaan.
- Kurssille päässyt (?)
Eipä se ole meidän valittujenkaan kohdalla vielä satavarmaa että kurssille päästään. Ikäviä olen kuullut tästä työhönsijoittumistarkastuksesta, siellä pudotetaan porukkaa oikein rankemmalla kädellä... että sitä tässä panikoidaan... pakko mennä hoitamaan asia pois alta mahdollisimman pian...
- näin on
peiliin jam itä siellä näkyy ? siksi et päässyt
- nimimerkki
"näin on", olla vaikea päästä ties minne, kun et osaa edes kirjoittaa! Mikälainen soppa lienee tuollainen katsoppa?
- oppia ikä kaikki
nimimerkki kirjoitti:
"näin on", olla vaikea päästä ties minne, kun et osaa edes kirjoittaa! Mikälainen soppa lienee tuollainen katsoppa?
tiedoksi ettei finnair hae emoja vaan lentoemäntiä, emoja tarvitaan hautomossa . itseppä aloitit
- mahtaa olla
oppia ikä kaikki kirjoitti:
tiedoksi ettei finnair hae emoja vaan lentoemäntiä, emoja tarvitaan hautomossa . itseppä aloitit
nimimerkin "oppia ikä kaikki" mainitsema itseppä?
ATK-taituriko? Ei ainakaan lentoisäntä!
- riittävän
Muodollisesti pätevä vai aidon geisha-koulutuksen saanut.
- kokeneita
Itse ennen lentäneenä tipuin toisen vaiheen jälkeen pois. Tuntui siltä että mitä enemmän työ- ja elämänkokemusta on, niin sitä rankemmalla kädellä karsitaan loppupeleistä pois.Muissa lentoyhtiöissä on suhtauduttu positiivisesti eri elämänalojen kokemukseen.
Haastattelijat tuntuivat halveksivan edellisiä työkokemuksia...
On taas jälleen kerran todettava; Finnair haluaa niitä 22-v, blondeja aerobictyttöjä Tuusulasta. Heidät voi helpommin kouluttaa tottelevaisiksi Finnairilaisiksi. He eivät vaadi eikä kysele liikoja kun eivät ole aikaisemmin lentäneet työkseen.En halveksi heidän älyään missään muotoa, mutta heiltä puuttuu ehkä yllämaimituja "elämäntaitoja ja kypsyyttä"..itse asiassa olin tukholmassa viime viikolla erään alan firman pakeilla..siellä astikin jo tiedettiin ettei finnair katso ennen lentäneitä hyvällä silmällä;onneksi avautuvasa euroopassa on alan työpaikkoja tarjolla...- mitään noista
En ole 22, en ole blondi, en ole tuusulasta ja en myöskään harrasta aerobiccia. Miksiköhän minut valittiin :)
Jos sanon suoraan niin toisessa vaiheessa tapaamani jo lentoemännät olivat kovin ylimielisen ja leuhkan oloisia. En tietysti tiedä minkälainen sinä olet, enkä näin ollen väitä sinun olevan kumpaakaan noista.Tulipahan vain mieleeni. - niille häviät
mitään noista kirjoitti:
En ole 22, en ole blondi, en ole tuusulasta ja en myöskään harrasta aerobiccia. Miksiköhän minut valittiin :)
Jos sanon suoraan niin toisessa vaiheessa tapaamani jo lentoemännät olivat kovin ylimielisen ja leuhkan oloisia. En tietysti tiedä minkälainen sinä olet, enkä näin ollen väitä sinun olevan kumpaakaan noista.Tulipahan vain mieleeni."jo lentoemännät olivat kovin ylimielisen ja leuhkan oloisia."
Eli täydellisiä kandidaatteja Finnairille. Sama linja jatkuu. - sivullinen seuraaja
niille häviät kirjoitti:
"jo lentoemännät olivat kovin ylimielisen ja leuhkan oloisia."
Eli täydellisiä kandidaatteja Finnairille. Sama linja jatkuu.Juurihan sanottiin että ne leuhkat ei päässyt. Luetunymmärtämisessä vaikeuksia???
- niille häviät
sivullinen seuraaja kirjoitti:
Juurihan sanottiin että ne leuhkat ei päässyt. Luetunymmärtämisessä vaikeuksia???
Minun mielestäni juuri sinulla on luetun ymmärtämisessä vaikeuksia. Missä kohtaa luki "leuhkat eivät päässeet Finnairille."
Oli kaksi erillistä kommenttia:
- kokeneita ei haluttu (jonkun mielestä)
- jo emon tehtävissä toimivat ovat leuhkia
Missään ei sanottu, että leuhkat emot eivät päässeet.
Onko sinulla tapana vetää tällaisia johtopäätöksiä:
- kesällä syödään enemmän jäätelöä
- kesällä hukkuu enemmän ihmisiä
Siispä jäätelön syönti on vaarallista, koska se aiheuttaa hukkumisia! - sivullinen seuraaja
niille häviät kirjoitti:
Minun mielestäni juuri sinulla on luetun ymmärtämisessä vaikeuksia. Missä kohtaa luki "leuhkat eivät päässeet Finnairille."
Oli kaksi erillistä kommenttia:
- kokeneita ei haluttu (jonkun mielestä)
- jo emon tehtävissä toimivat ovat leuhkia
Missään ei sanottu, että leuhkat emot eivät päässeet.
Onko sinulla tapana vetää tällaisia johtopäätöksiä:
- kesällä syödään enemmän jäätelöä
- kesällä hukkuu enemmän ihmisiä
Siispä jäätelön syönti on vaarallista, koska se aiheuttaa hukkumisia!No, kokeile ensin vaikka tavaamista. Aapiskirjastakin voit aloittaa.
- niille häviät
sivullinen seuraaja kirjoitti:
No, kokeile ensin vaikka tavaamista. Aapiskirjastakin voit aloittaa.
Missä kohtaa sinä näet lauseen, jossa väitetään, että leuhkat, jo emot eivät pääse? Et missään. Ainoastaan omassa tekstissäsi.
Joku ennenkin lentänyt oli tippunut, fine.
Joku arvosteli joidenkin olleen leuhkia.
Tästä ei automaattisesti seuraa, että tippunut aikaisemmin lentänyt oli tai on leuhka.
Suosittelen lentoemännän uraa. Sovit siihen olemattoman älysi puolesta erinomaisesti. - hyvä
Itse panen kyllä paljon mieluumin niitä blondeja aerobicin harrastajia. Joten mielestäni hakukriteereissä ei ole mitään vikaan. Kaikki XL-lattatissi maatalonemäntätyypit voivat pysyäkin poissa. Hyvähyvä!
- Kapu
Kuuluuhan lentoemojen työsoppariin, että pitää antaa persettä kaikille kapuille aina kun ollaan ulkomailla. Mun yhen kaverin muija ainakin jakaa ja se on emona. Onko kaikki emoiksi hakeutuvat vaan ns. hepin perässä?
- Tupu
Yrititkö siis itsekin saada persettä kaverin muijalta mutta ei antanut sulle? No, et oo varmasti saanut keneltäkään muultakaan vappuaaton -85 jälkeen. Kaikilla ei tietty voi mennä yhtä hyvin, mutta yritä päästä vaikka HKL:n bussikuskiksi, ehkä saisit persettä joskus joltain lipuntarkastajalta? (Tai luultavasti et...)
- Mitäs sä luulit!
Kuka sitä nyt tyhjä taskua "bylsis"..mieti nyt vähän...en mä ainakaan...tai oothan tuota jo miettinytkin..osaton raukka :)
- hyvä!
Tupu kirjoitti:
Yrititkö siis itsekin saada persettä kaverin muijalta mutta ei antanut sulle? No, et oo varmasti saanut keneltäkään muultakaan vappuaaton -85 jälkeen. Kaikilla ei tietty voi mennä yhtä hyvin, mutta yritä päästä vaikka HKL:n bussikuskiksi, ehkä saisit persettä joskus joltain lipuntarkastajalta? (Tai luultavasti et...)
Erittäin hyvä vaihtari! Toisia naurattaa, toisia suututtaa. Itse kuulun tähän ensimmäiseen. Kiitti, työpäivä alkaa hyvin, makeat naurut. THX!
- on totta, sillä
olen kuullut ettei ole homoeroottisempaa työympäristöä kun teillä siellä asvalttikoneen kuumasti sykkivän konepellin päällä, kun oranssihaalariset työläispellet vetää toisiaan ryhmysauvalla hanuriin! Eiks se kuulu soppariin teillä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383799Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362934Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81845Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51578Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71904
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44744
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22688- 56687