tietääkö kukaan inarissa asuvaa naista joka myy chihun pentuja,ei ole rekisteröinyt poikuettta.ollut kotikasvattajana 9v mutta ei halua kenneliin? ja myy aika halvalla ja tuo kotiin asti pennut inarista?
nimiä ne viitsis mainita tässä
tietääkö kukaan inarista
54
4300
Vastaukset
- varmuudella
huijari. Et kai vaan ole maksanut mitään varausmaksuja tms?
- nallukka
kyllä vain maksoin varaus maksun ja yhteyttä ollan pidetty puolin ja toisin kokoajan. et ihan lupaavalta vaikuttaa mutta sen näkee sit ku olisi luovutusaika. vie kuulemma 5 muuallekkin paikka kunnalle samasta poikueesta pentuja. ja heitää meille matkalla yhden niistä.
- pentua
umalehtinen kirjoitti:
Viidelle muulle samastako pentueesta???? Chihullako kuusi pentua.
Kyllä Uma hyvä on mahdollista että chihua saa kuusi pentua!Ei se ole kovin yleistä mutta mahdollista. Mulla itelläni chihu sai viime joulukuussa neljä narttua ja kaksi urosta. En ole tuo inarissa oleva kasvattaja vaan paljon lähempänä turkua.
- -niia-
voi hyvää päivää...
myy koiria halvalla...mutta onko tullut mieleen että tuet samalla toimintaa jota myöskin pentutehtailuksi kutsutaan!!!
Jos hyvä tuuri käy,niin saat sen pennun ja terveen kaikella tapaa...mutta tätä "kasvattajaa" ei sido mitkään säännöt ja tämä toiminta vie pohjaa muilta kasvattajilta...!
suosittelen lämpimästi että esim. soittelet sitoutuneille kasvattajille ja kyselet pentua heiltä...onko kuitenkaan niin huono ajatus??
HERÄÄ!!! - neea
Huijaripa hyvinkin. En usko että näet enää rahojasi. Mikäli on sama kuin luulen, hänestä on tehty useita rikosilmoituksia. Jos sinäkin olet tullut huijatuksi, tee rikosilmoitus.
- -S-
utelisin miksi ei ole rekisteröinyt pentuetta?
..siihen kun ei kuitenkaan mene 60 euroa enempää ja yleensä 20-40 eurolla selviää jos kaikki on kunnosa..
no jos vanhemmille on kuitenkin terveystarkastukset tehty, on se plussaa.. olethan pyytänyt nähdä todistukset tuloksista??
Nämä ovat hyvin tärkeitä myös sinun pentusi terveyttä ajatellen sillä huonot polvet periytyvät ja voi olla että koirasi kärsii niistä myös jossakin vaiheessa elämää.. (leikkaus jne)
oletko kysynyt että saatko mennä katsomaan pentuja? Hälytyskellojen pitäisi soida jos kasvattaja ei päästä katsomaan.. kukaan vastuullinen kasvattaja (vaikka olisi 9 vuotta kasvattanut) ei tuo pentua kotiin ostajalle ja yleensä haluavat nähdä ostajan ennen luovutusta..
Nyt on ollut liikkeellä huijari (ilmoittanut paikakseen mm. kuusamon) joka ottaa varausmaksun, lupaa tuoda pennun kotiin vaikka Helsinkiin saakka, lähettelee kuvia vain sähköpostilla ja kun ostajalla epäilykset herää, lopettaa yhteydenpidon.. Tästä on tehty lukuisia rikosilmoituksia.
HUOMAA että myös kotikasvattaja saa pennut rekisteröityä jos haluaa, siihen ei mitään kennelnimeä tarvita joten se ei voi olla mikään syy..- nallukka
huomenna pitäisi postissa tulla vanhempien papereista kopiot ja varaus maksukuitti. ja en kyllä lähde 900km päähän katsomaan pentua. sano et kamera rikki,et uusi on tulossa tilauksesta ni sit laittaa kuvia,mut koira olis tulossa jo viikonpäästä ettei kuvat varmaan kerkeä.mikä on tuo kyseinen varausmaksu summa,tiedättekö??
kysyin kyllä miksi ei rekisteröi,mut jäääköön se minun tiedoksi =) - nallukka
nallukka kirjoitti:
huomenna pitäisi postissa tulla vanhempien papereista kopiot ja varaus maksukuitti. ja en kyllä lähde 900km päähän katsomaan pentua. sano et kamera rikki,et uusi on tulossa tilauksesta ni sit laittaa kuvia,mut koira olis tulossa jo viikonpäästä ettei kuvat varmaan kerkeä.mikä on tuo kyseinen varausmaksu summa,tiedättekö??
kysyin kyllä miksi ei rekisteröi,mut jäääköön se minun tiedoksi =)niin tänään se soitti ja ilmoitti tulevansa maanantaina,et vie muuallekkin kaupunkeihin samalla myös toisen rodun pentuetta.
olen kyllä miettiny et noinkohan tuo,mut luotan sen verran siihen ku on pitänyt yhteyttä hyvin ja on yhteistyöhaluinen ja kertoo mitä kysynkin =) - ninni
nallukka kirjoitti:
niin tänään se soitti ja ilmoitti tulevansa maanantaina,et vie muuallekkin kaupunkeihin samalla myös toisen rodun pentuetta.
olen kyllä miettiny et noinkohan tuo,mut luotan sen verran siihen ku on pitänyt yhteyttä hyvin ja on yhteistyöhaluinen ja kertoo mitä kysynkin =)Toivottavasti saat pennun. Minkä ikäinen se on nyt?
- nallukka
ninni kirjoitti:
Toivottavasti saat pennun. Minkä ikäinen se on nyt?
mitähän se oli,kun se ilmoitti minulle et hänellä on myytävänä koira niin sano et on 6vko eli nyt se on jo jotain 8vko iässä
- -S-
nallukka kirjoitti:
mitähän se oli,kun se ilmoitti minulle et hänellä on myytävänä koira niin sano et on 6vko eli nyt se on jo jotain 8vko iässä
eli olet siis saanut kuvia pennusta?
Näyttääkö pentu ikäiseltään kuvissa?
Esim. kolmiviikkoinen chihuahua on todella rääpäle eikä vielä oikein näytä miltään.. korvat eivät ole pystyssä ja pikku hiljaa alkavat vasta liikkua..
Varausmaksu huijarilla on ollut 300 euroa ja välillä yhteydenpito on tökkinyt, milloin puhelin ollut rikki tai sähköpostissa vikaa eikä kuvia voi lähettää jne..
Itse en maksaisi yhtään mitään ennen kuin olen pennun nähnyt tai tietäisin kasvattajan entuudestaan..
Onhan pentusi vanhemmilta polvet ym tarkastettu vaikka papereita ei olekaan?
Itse olen erittäin varovainen näiden "yksityisten kotikasvattajien" suhteen koska yleensä on jokin syy miksi pentua ei rekata.. kyse ei voi olla vain 60 euron maksusta..
"Kasvattaako" kasvattaja useita eri rotuja kuten ymmärsin aikaisemmasta viestistäsi? ..valitettavasti kuullostaa tehtailulta enkä itse haluaisi sellaista tukea.. :( - nallukka
-S- kirjoitti:
eli olet siis saanut kuvia pennusta?
Näyttääkö pentu ikäiseltään kuvissa?
Esim. kolmiviikkoinen chihuahua on todella rääpäle eikä vielä oikein näytä miltään.. korvat eivät ole pystyssä ja pikku hiljaa alkavat vasta liikkua..
Varausmaksu huijarilla on ollut 300 euroa ja välillä yhteydenpito on tökkinyt, milloin puhelin ollut rikki tai sähköpostissa vikaa eikä kuvia voi lähettää jne..
Itse en maksaisi yhtään mitään ennen kuin olen pennun nähnyt tai tietäisin kasvattajan entuudestaan..
Onhan pentusi vanhemmilta polvet ym tarkastettu vaikka papereita ei olekaan?
Itse olen erittäin varovainen näiden "yksityisten kotikasvattajien" suhteen koska yleensä on jokin syy miksi pentua ei rekata.. kyse ei voi olla vain 60 euron maksusta..
"Kasvattaako" kasvattaja useita eri rotuja kuten ymmärsin aikaisemmasta viestistäsi? ..valitettavasti kuullostaa tehtailulta enkä itse haluaisi sellaista tukea.. :(en siis vielä ole saanut kuvia kun se sanoi että koira oli purrut kameran rikki ja sano että tilasi uuden ja tulee postissa jonkua ajan kuluttua.
että ihan fiksua kun noin sanoi että olisi vaan netistä etsinyt vastaavan kuvan ja pitänyt sen,sitäkin on tapahtunut.
yhteyttä on pitänyt kokoajna ja kertoilee kaikkea mitä kysyn ja on kyllä se oloinen et on todella tuomassa pentua. ja mielellään antaa neuvoja jo ennakkoon =)
ne toiset pennut on luultavasti sen vanhempien et vie ne samalla reissulla ostajilleen.
se sano et laittaa postissa vanhempien paperit ja maksukuitin varausmaksusa eli pitäsi huomenna kolahtaa luukusta. - vainoharhainen
nallukka kirjoitti:
en siis vielä ole saanut kuvia kun se sanoi että koira oli purrut kameran rikki ja sano että tilasi uuden ja tulee postissa jonkua ajan kuluttua.
että ihan fiksua kun noin sanoi että olisi vaan netistä etsinyt vastaavan kuvan ja pitänyt sen,sitäkin on tapahtunut.
yhteyttä on pitänyt kokoajna ja kertoilee kaikkea mitä kysyn ja on kyllä se oloinen et on todella tuomassa pentua. ja mielellään antaa neuvoja jo ennakkoon =)
ne toiset pennut on luultavasti sen vanhempien et vie ne samalla reissulla ostajilleen.
se sano et laittaa postissa vanhempien paperit ja maksukuitin varausmaksusa eli pitäsi huomenna kolahtaa luukusta.Suhtaudut asiaan oudon rauhallisesti...
Oletko itse tuo huijari ja yrität saada uusia huijattavia osoittamalla itsesi luotettavaksi? - ninni.
nallukka kirjoitti:
en siis vielä ole saanut kuvia kun se sanoi että koira oli purrut kameran rikki ja sano että tilasi uuden ja tulee postissa jonkua ajan kuluttua.
se sano et laittaa postissa vanhempien paperit ja maksukuitin varausmaksusa eli pitäsi huomenna kolahtaa luukusta.onko ne paperit tullu?
- tyyppi
Jos kamera on rikki, ei sinulla ole minkäänlaista todistetta että pentuja on edes olemassa. Haiskahtaa lähinnä tekosyyltä...
Vaikka pennut olisivatkin olemassa, on siinäkin jo jotain epäilyttävää, että hän tuo sen sinulle kotiin, eli et näe vanhempia. Eihän nyt kukaan ihan huvikseen ajele tai lupaa niin tehdä 900 km pentuja kuljettelemassa ellei jotain ole pielessä. Bensatkin maksavat jo niin paljon, eikä sitä rekistömättömän pennun hinnasta saa takaisin (tai ainakaan pitäisi saada).- nallukka
no en todellakaan ole minä mikään koiran myyjä,enhän omista edes yhtää koiraa,vielä. sit vasta jos saan sen viikon päästä.
no minä ainekin luotan siihen et tuo sen mut jos ei tuo ni sit vasta rupeen ottaa asiasta selvää,mitä sitä ikaisemmin tekemään,jos tuokin sen ni turhaan hermoillu ja syytellyt toista! halooooo!!
sen näkee sit tuoko,jos ei ni sit kyllä teen asialle jotain. ei se varausmaksu nyt ni paljon ole mun pussista pois et olisin täällä helisemässä.
ja laskettiin kyl paljonko sillä menee bensaa suomen ympäri reissussa ku vie muualekkin pentuja ni kyllä sille jää viellä hyvät hillot kätöseen.
ei se muuten lähde tuomaan jos jää plus miinus nolla. - chihu!
nallukka kirjoitti:
no en todellakaan ole minä mikään koiran myyjä,enhän omista edes yhtää koiraa,vielä. sit vasta jos saan sen viikon päästä.
no minä ainekin luotan siihen et tuo sen mut jos ei tuo ni sit vasta rupeen ottaa asiasta selvää,mitä sitä ikaisemmin tekemään,jos tuokin sen ni turhaan hermoillu ja syytellyt toista! halooooo!!
sen näkee sit tuoko,jos ei ni sit kyllä teen asialle jotain. ei se varausmaksu nyt ni paljon ole mun pussista pois et olisin täällä helisemässä.
ja laskettiin kyl paljonko sillä menee bensaa suomen ympäri reissussa ku vie muualekkin pentuja ni kyllä sille jää viellä hyvät hillot kätöseen.
ei se muuten lähde tuomaan jos jää plus miinus nolla.sen näkee sit tuoko,jos ei ni sit kyllä teen asialle jotain. ei se varausmaksu nyt ni paljon ole mun pussista pois et olisin täällä helisemässä.
^näin kirjoitit tuolla aikaisemmin.. kummastuttaa miksi sitten olet hankkimassa paperitonta pentua halvemmalla ties mistä olosuhteista, eikä sinua ole edes kiinnostanut nähdä tulevan koirasi kuvia jos kerran 300e on sinun pussistasi pikku-raha?! Muutama satanen lisää niin saisit koiran luotettavasta kennelistä ja varmasti terveiltä vanhemmilta!
- minä vaan
Enpä usko, että kyseessä on muu kuin huijari. Itse harrastan chihuahuaoita ja asun Pohjoisessa ja en ole koskaan kuullut Inarissa asuvasta chihuahua-kotikasvattajasta.
- nallukka
no eihän siinä sitten. sen näkee viikonpäästä. olmoittelen sit miten kävi.
- nallukka
koira saa uuden kodin maanantaina ja tänää monet tunnit puhuttu asioita ja tämä ei ole se huijari mut tietää kyseisen samalat apiakkakunnalta. tapaamiset on sovittu ja niistä ei luistea. voi käydä näinkin päin,ei heit tartte epäillä ettei saanu rahalle vastinetta.
- saitko
nallukka kirjoitti:
koira saa uuden kodin maanantaina ja tänää monet tunnit puhuttu asioita ja tämä ei ole se huijari mut tietää kyseisen samalat apiakkakunnalta. tapaamiset on sovittu ja niistä ei luistea. voi käydä näinkin päin,ei heit tartte epäillä ettei saanu rahalle vastinetta.
ne paperit?
- nallukka
saitko kirjoitti:
ne paperit?
se tuo ne paperit tullessaan ku son sama vaikka se tänää laittaa ne postiin ni koira ka paperit molemmat on maanantaian perillä,maksukuitti kyllä tuli.
- nallukka
nallukka kirjoitti:
se tuo ne paperit tullessaan ku son sama vaikka se tänää laittaa ne postiin ni koira ka paperit molemmat on maanantaian perillä,maksukuitti kyllä tuli.
niin ku sanoin et tuo samalla sit ne paperit ku kerta tulee maanantaina ni mitä postittaa erikseen.
- Äly hoi!
nallukka kirjoitti:
niin ku sanoin et tuo samalla sit ne paperit ku kerta tulee maanantaina ni mitä postittaa erikseen.
Siis olet ostamassa koiranpentua, jota et ole nähnyt, et edes kuvia, et ole saanut papereita, et ole edes nähnyt papereita. Lisäksi olet maksanut varausmaksun tuntemattoman ihmisen tilille. Sanonko mikä olet? TYHMÄ!
- ninni
Äly hoi! kirjoitti:
Siis olet ostamassa koiranpentua, jota et ole nähnyt, et edes kuvia, et ole saanut papereita, et ole edes nähnyt papereita. Lisäksi olet maksanut varausmaksun tuntemattoman ihmisen tilille. Sanonko mikä olet? TYHMÄ!
Kyllähän tommosta sattuu... Itte olisin hyvinki voinu tehdä samoin. Ja eihän sitä vielä tiiä, voihan sieltä tullakin ihana pentu :)
- Laura_M
Toivotaan että et ole joutunut huijarin uhriksi.
Siltä varalta että näin olisi kuitenkin käynyt, ajattelin kertoa, että tosi monet ovat saaneet rahansa takaisin kun ovat poliisilla uhkailleet. Niinpä sinunkin on vielä mahdollista saada omasi takaisin jos nyt niin ikävästi kävisi ettet koiraa saisi.
Minuakin tämä tyyppi yritti vedättää, en kuitenkaan onneksi maksanut mitään. Hän kehittelee aivan uskomattomia tarinoita vielä senkin jälkeen kun on jäänyt kiinni varastetuista kuvista, esitti minullekin jopa oikein loukkaantunutta kun aloin epäillä toimintaa. Nimikirjaimet ovat M.J.
Mutta tosiaan, toivon että kaikki on kunnossa!- pentunen
Tietääkö kukaan, onko tällä tyypillä jonka nimi alkaa M-kirjaimella, oikeasti edes koiria?
Vai onko kaikki jutut koirista ylipäätänsä vain keksittyjä? - Laura_M
pentunen kirjoitti:
Tietääkö kukaan, onko tällä tyypillä jonka nimi alkaa M-kirjaimella, oikeasti edes koiria?
Vai onko kaikki jutut koirista ylipäätänsä vain keksittyjä?Keskustelupalstoilla olleiden juttujen perusteella arvelisin että pentuja ei ole olemassakaan. Ja jos niitä olisi niin en usko että siinä tapauksessa lähetettelisi varastettuja valokuvia. Ja kolmantena vielä, hän kauppaa niin useita eri rotuja että ei kait hänellä nyt niitä kaikkia pentuja tässä lyhyen ajan sisällä olisi, ellei niitä sitten tuoda ulkomailta.
- Petetty
Uskaltaisitko laittaa "neitosen" etu-nimen,tietäisin onko sama! Alkaa myös M-kirjaimella.
- Laura_M
Petetty kirjoitti:
Uskaltaisitko laittaa "neitosen" etu-nimen,tietäisin onko sama! Alkaa myös M-kirjaimella.
Toivottavasti tätä ei nyt tämän takia poisteta, sillä on ihan hyvä varoitella ihmisiä. Mari oli hänen nimensä, voi tietysti käyttää muitakin, mutta on ilmeisesti tällä nimellä esiintynyt usein, voihan se olla jopa oikeakin.
- nallukka
Petetty kirjoitti:
niin onko kyseessä mies vai nainen. tarkistin juuri pankkikuitista nimen ni oli miehen tili ja kirjaimet on jj ja sen naisen nimi on mj
pistäppä sähköpostiini minulle sen nimi niin verrataan [email protected] - nallukka
Laura_M kirjoitti:
Toivottavasti tätä ei nyt tämän takia poisteta, sillä on ihan hyvä varoitella ihmisiä. Mari oli hänen nimensä, voi tietysti käyttää muitakin, mutta on ilmeisesti tällä nimellä esiintynyt usein, voihan se olla jopa oikeakin.
mikäpä on tämän sukunimi,siitä sen sit tietääp.
vastaa sähköpostiin [email protected] - ninni
nallukka kirjoitti:
niin onko kyseessä mies vai nainen. tarkistin juuri pankkikuitista nimen ni oli miehen tili ja kirjaimet on jj ja sen naisen nimi on mj
pistäppä sähköpostiini minulle sen nimi niin verrataan [email protected]Se on antanut ukkonsa tai jonkun muun tilinumeron! Toivottavasti sinua ei ole huijattu!
- nallukka
ninni kirjoitti:
Se on antanut ukkonsa tai jonkun muun tilinumeron! Toivottavasti sinua ei ole huijattu!
se oli niitten yhteinen tili mut miehensä nimellä kuitenkin kun kysytiin sit onko toinen omistaja M. sanoin että on.
no sne näkee sit - -S-
nallukka kirjoitti:
se oli niitten yhteinen tili mut miehensä nimellä kuitenkin kun kysytiin sit onko toinen omistaja M. sanoin että on.
no sne näkee sithuijari josta on rikosilmoituksiakin tehty, on käyttänyt tekosyynään "kamera on rikki" miksi ei ole kuvia lähettänyt ja hyvin kai se näihin huijatuiksi tulleihin oli pitänyt yhteyttä kunnes olivat alkaneet kysellä..
Puhelinnumero oli mm. prepaid, milloin kamera rikki - ei voi laittaa kuvia, tuo kotiin toiselta puolelta suomea (mitä pitäisi jo suuresti ihmetellä..) jne jne..
ja jos olet varausmaksun laittanut, sullahan pitäisi olla kuitti automaatilta tai nettipankista ja se riittää.. ei "kasvattajan" tarvi maksukuitteja lähetellä kun ne saa maksaja itse suoraan maksaessaan..
kyllä tämä tapaus kuullostaa ihan yhtä epäilyttävälle, valitettavasti.. - kukka
-S- kirjoitti:
huijari josta on rikosilmoituksiakin tehty, on käyttänyt tekosyynään "kamera on rikki" miksi ei ole kuvia lähettänyt ja hyvin kai se näihin huijatuiksi tulleihin oli pitänyt yhteyttä kunnes olivat alkaneet kysellä..
Puhelinnumero oli mm. prepaid, milloin kamera rikki - ei voi laittaa kuvia, tuo kotiin toiselta puolelta suomea (mitä pitäisi jo suuresti ihmetellä..) jne jne..
ja jos olet varausmaksun laittanut, sullahan pitäisi olla kuitti automaatilta tai nettipankista ja se riittää.. ei "kasvattajan" tarvi maksukuitteja lähetellä kun ne saa maksaja itse suoraan maksaessaan..
kyllä tämä tapaus kuullostaa ihan yhtä epäilyttävälle, valitettavasti..toivottavsti se pentu tulee
- nallukka
kukka kirjoitti:
toivottavsti se pentu tulee
aikaisemmin luki että olen saanut postissa kuitin muuten vanhempien papereita.
olin puhelimessa kuin kirjoitin sitä ja korjaan sen etten ole saanut kuittiakaan. - chihu!!
nallukka kirjoitti:
aikaisemmin luki että olen saanut postissa kuitin muuten vanhempien papereita.
olin puhelimessa kuin kirjoitin sitä ja korjaan sen etten ole saanut kuittiakaan.sen näkee sit tuoko,jos ei ni sit kyllä teen asialle jotain. ei se varausmaksu nyt ni paljon ole mun pussista pois et olisin täällä helisemässä.
^näin kirjoitit tuolla aikaisemmin.. kummastuttaa miksi sitten olet hankkimassa paperitonta pentua halvemmalla ties mistä olosuhteista, eikä sinua ole edes kiinnostanut nähdä tulevan koirasi kuvia jos kerran 300e on sinun pussistasi pikku-raha?! Muutama satanen lisää niin saisit koiran luotettavasta kennelistä ja varmasti terveiltä vanhemmilta! - nallukka
chihu!! kirjoitti:
^näin kirjoitit tuolla aikaisemmin.. kummastuttaa miksi sitten olet hankkimassa paperitonta pentua halvemmalla ties mistä olosuhteista, eikä sinua ole edes kiinnostanut nähdä tulevan koirasi kuvia jos kerran 300e on sinun pussistasi pikku-raha?! Muutama satanen lisää niin saisit koiran luotettavasta kennelistä ja varmasti terveiltä vanhemmilta!en maksanu koirasta kuin 200e, enkä ole missään vaiheessa puhunut 300e. kaksisataa on veilä pikkuraha,mut takaisin sen haluan jos koiraa ei näy.et ei toi 200e pistäny minua vesi näkkäri linjalle,et siinä mielessä tarkoitin ettei ole iso summa
- nallukka
nallukka kirjoitti:
en maksanu koirasta kuin 200e, enkä ole missään vaiheessa puhunut 300e. kaksisataa on veilä pikkuraha,mut takaisin sen haluan jos koiraa ei näy.et ei toi 200e pistäny minua vesi näkkäri linjalle,et siinä mielessä tarkoitin ettei ole iso summa
jep,näin siinä kävi ettei koiraa tullut,otin yhteyttä kyseiseen ja lupasi rahat palauttaa.
olitte oikeassa vaikka kyseinen henkilö hyvin vakuutti ja ilmoitti puhelimella aina missä olivat tulossa kun kyselin.
no olivat jo muka lähellä ja sit ei tullukkaan,no tekevälle sattuu ja uutta pentua etsimässä OIKEELTA KASVATTAJALTA.
kiitoksia kaikesta - milan.
nallukka kirjoitti:
jep,näin siinä kävi ettei koiraa tullut,otin yhteyttä kyseiseen ja lupasi rahat palauttaa.
olitte oikeassa vaikka kyseinen henkilö hyvin vakuutti ja ilmoitti puhelimella aina missä olivat tulossa kun kyselin.
no olivat jo muka lähellä ja sit ei tullukkaan,no tekevälle sattuu ja uutta pentua etsimässä OIKEELTA KASVATTAJALTA.
kiitoksia kaikestaminkä sano syyksi ettei sitten tullutkaan?
- sihulaisia!
nallukka kirjoitti:
kiitoksia kaikestaMoi!
Paska "tuuri" sulla. Otan osaa. =(
Kyllä sun tykö jokin pikku sihu vielä taapertaa...
Ei kaikki yksityiset silti kuseta.
Omani ostin yksityiseltä. Maksoin varausmaksun, kun kävin katsastamassa nallukat...
Tee rikosilmoitus....(vaikka rahojasi et tule näkemään... tod.näk.)
Tsemppiä! Et ole ainut jota on kusetettu... =) - nallukka
milan. kirjoitti:
minkä sano syyksi ettei sitten tullutkaan?
sairaskohtaus
- nallukka
sihulaisia! kirjoitti:
Moi!
Paska "tuuri" sulla. Otan osaa. =(
Kyllä sun tykö jokin pikku sihu vielä taapertaa...
Ei kaikki yksityiset silti kuseta.
Omani ostin yksityiseltä. Maksoin varausmaksun, kun kävin katsastamassa nallukat...
Tee rikosilmoitus....(vaikka rahojasi et tule näkemään... tod.näk.)
Tsemppiä! Et ole ainut jota on kusetettu... =)rahat olivat tililläni jo seuraavana päivänä
- -----
nallukka kirjoitti:
rahat olivat tililläni jo seuraavana päivänä
Aika ihme että maksoi?! Mut tosi hyvä juttu. Nyt soitat ensi töiksesi KUNNON kasvattajalle. Se 1000euroa ei tunnu ollenkaan pahalta maksaa ku tietää että sitte sen koiran ainaki saa eikä tarvi pettyä! Ja saahan niitä "pikkuvikasia" vähän edullisemmin jos ei ole näyttelyistä innostunut.. (oma kivesvikanen 800e)
Onnea koiranhankintaan! :) - Frida
----- kirjoitti:
Aika ihme että maksoi?! Mut tosi hyvä juttu. Nyt soitat ensi töiksesi KUNNON kasvattajalle. Se 1000euroa ei tunnu ollenkaan pahalta maksaa ku tietää että sitte sen koiran ainaki saa eikä tarvi pettyä! Ja saahan niitä "pikkuvikasia" vähän edullisemmin jos ei ole näyttelyistä innostunut.. (oma kivesvikanen 800e)
Onnea koiranhankintaan! :)Toimitaan näin. Pennun ostaja ja hänen koko perheensä pyydetään katsomaan pentuja kun ne ovat viiden viikon ikäisiä. Tässä yhteydessä seuraamme ihmisten suhtautumista yleensä koiriin, käsittelyä,kontaktinottoa,ym.ym.Pentuvalinnassa painostamme juuri kyseisen pennun valintaa,luonteen,rakenteen ja perheen yhteensopivuuden kannalta mahdollisimman suuren sopivuuden saavuttamiseksi. Lisäksi meillä on nähtävissä aina emä, useasti iso-äiti. Joskus jopa neljä, viisi polvea esivanhempia.Tämän tutustumiskäynnin yhteydessä haluamme pennusta käsirahan josta annamme kuitin. Ei tulisi mieleenkään myydä pentua näkemättä sen tulevaa perhettä, ottamatta selvää sen tulevasta elinympäristöstä. Avoimmuus ja rehellisyys on pitkän kasvatustyön perusta. ON OLLUT TAPAUKSIA JOISSA OLEMME TUTUSTUMISKÄYNNIN YHTEYDESSÄ ILMOITTANEET ETTEI MEILTÄ PENTU LÄHDE KO. PERHEESEEN MISSÄÄN TAPAUKSESSA. Kasvatustyö on harrastus ei bisnes.
- oula
nallukka kirjoitti:
sairaskohtaus
Miten se sairaskohtaus estäisi muka pennun saannin?
Sitä suuremmalla syyllä pennut on saatava uuteen kotiin jos on itse sairas. Kuka niitä pentuja nyt hoitaa? - nallukka
oula kirjoitti:
Miten se sairaskohtaus estäisi muka pennun saannin?
Sitä suuremmalla syyllä pennut on saatava uuteen kotiin jos on itse sairas. Kuka niitä pentuja nyt hoitaa?onhan sillä mies ja kerran snao et sen äiti on niitä katsomassa.
- oula
nallukka kirjoitti:
onhan sillä mies ja kerran snao et sen äiti on niitä katsomassa.
Eikö ne olisi voineet antaa pentua? Miten pentujen nyt käy?
- nallukka
oula kirjoitti:
Eikö ne olisi voineet antaa pentua? Miten pentujen nyt käy?
mistäs minä tiedän, ja tuskin sillä edes on niitä pentuja. ei enää kiinosta se asia kun rahani olen saanut takaisin.
ja toisella palastalla oli juttua et aikaisemmin kyseinen henkilö ei ole omistanutkaan pentuja,ja tieto oli tullut poliisilta. - oula
nallukka kirjoitti:
mistäs minä tiedän, ja tuskin sillä edes on niitä pentuja. ei enää kiinosta se asia kun rahani olen saanut takaisin.
ja toisella palastalla oli juttua et aikaisemmin kyseinen henkilö ei ole omistanutkaan pentuja,ja tieto oli tullut poliisilta.ei sillä mitään pentuja varmaan olekaan. Hyvä että sait rahat takaisin.
- Huom.
----- kirjoitti:
Onnea koiranhankintaan! :)Ei ehkä juuri aiheeseen, vaan muistutukseksi;
Rekisteröidystä, kivesvikaisesta koirasta joutuu myyjä palauttamaan kolmasosan kauppahinnasta viimeistään silloin kun koira täyttää vuoden.
(eläinlääkärin todistus esim.) - -s-
----- kirjoitti:
Onnea koiranhankintaan! :)vielä tuosta kivesvikaisesta.. kyllä ovat jonkin verran halvempia mutta pitää muistaa että kivesvika lisää syöpäriskiä ja siksi koira kannattaa leikkauttaa joten ne kulut tulevat vielä lisäksi..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383809Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362944Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 64724
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708