MMS-viestin hinnaksi sanotaan 35senttiä. Kai se sen onkin, mutta nyt Sauniksella on siis se gprs-tiedonsiirto sen 29senttiä/vuorokausi, riippumatta määrästä. Niille hyvä, joka surffailee paljon, mutta, meikäläinen, joka silloin tällöin laittaa multimediaviestin, niin aika paljon tulee sille hintaa, jos se on tuo 64senttiä sitten! Ei hyvä!
Multimediaviestin todellinen hinta?
7
2002
Vastaukset
- _Korjaaja_
MMS-viesti ei käytä gprs:ää.
Lisäksi Saunalahdella on muutama liittymätyyppi, jossa MMA-viesti maksaa alle 10 senttiä/kappale.- Tsupparineito
MMS käyttää gprs-yhteyttä.
- plpplpl
Kyllä mulla on ollut sellanen luulo, että se käyttää juuri gprs-yhteyttä sen viestin lähettämiseen. Ja mulla ainakin oli puheluerittelyssä tullut maksua just tuo 29senttiä, kun olin lähettänyt mms-viestin.
No, eipä se maailmaa kaada, näitä tulee laiteltua niin harvoin, että sen takia en liittymää vaihda. - DNA:n entinen as.
plpplpl kirjoitti:
Kyllä mulla on ollut sellanen luulo, että se käyttää juuri gprs-yhteyttä sen viestin lähettämiseen. Ja mulla ainakin oli puheluerittelyssä tullut maksua just tuo 29senttiä, kun olin lähettänyt mms-viestin.
No, eipä se maailmaa kaada, näitä tulee laiteltua niin harvoin, että sen takia en liittymää vaihda.Saunalahden WAP -hinnanmuutos ei MMS -viesteihin vaikuta. MMS -viestit siirtyvät kyllä GPRS:n yli, mutta WAP ja MMS liikenteeseen on varattu kaksi eri GPRS -yhdyskäytävää ja tuo mainittu WAP -hinnoittelumuutos vaikuttaa ainoastaa WAP liikenteelle varatun yhdyskäytävän käyttöön.
- Nokia 6111
DNA:n entinen as. kirjoitti:
Saunalahden WAP -hinnanmuutos ei MMS -viesteihin vaikuta. MMS -viestit siirtyvät kyllä GPRS:n yli, mutta WAP ja MMS liikenteeseen on varattu kaksi eri GPRS -yhdyskäytävää ja tuo mainittu WAP -hinnoittelumuutos vaikuttaa ainoastaa WAP liikenteelle varatun yhdyskäytävän käyttöön.
Katsoin äsken puheluerittelyä, ja huomasin, että silloin kun olen tilannut soittoäänen, laskussa on samaan aikaan myös lisänä tämä wap-käyttö 29senttiä. Onko se sitten oikein?
- LisäPalvelija
Nokia 6111 kirjoitti:
Katsoin äsken puheluerittelyä, ja huomasin, että silloin kun olen tilannut soittoäänen, laskussa on samaan aikaan myös lisänä tämä wap-käyttö 29senttiä. Onko se sitten oikein?
Ainahan se wap-maksu menee ja on mennyt kaikilla operaattoreilla. Osalla menee kiinteän kuukausi taksan, osalla datasiirron mukaan ja osalla 0,29s/per wap sessio. Toi Sauniksen hinta on tosi halpa jos tiedosto on suuri.
- JKsimi
Nokia 6111 kirjoitti:
MMS-viestit maksavat 0,089€/kpl tai 0,35€/kpl liittymätyypistä riippuen. Muita kuluja ei lähetyksestä mene.
Wap-maksu veloitetaan 0,29€/vuorokausi kun liikut päivässä jollakin muulla sivustolla kuin saunalahden wap-sivustolla. Saunalahden wap-sivustolla on maksutonta liikkua.
Mikäli haluat muuttaa wap-liikenteen mieluummin datahintaiseksi--> 1,5€/Mt--> Täytyy sinun vain vaihtaa puhelimesi wap-asetuksista asetus kohta: Yhteysosoitteen nimi: internet.saunalahti kun se tällä hetkellä on sinulla puhelimessa wap.saunalahti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383839Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362974Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt91882Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51608Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41089- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23731