Eräs ystäväni (tyttö) kehuu usein ulkonäköäni, kutsuu minua ihanaksi ja suloiseksi sekä koskettelee minua ohi mennen. Hän käyttäytyy kuitenkin kyseisellä tavalla yleensä vain, kun olemme muiden seurassa. Ollessamme kaksistaan hän on paljon "pidättyväisempi". Mistä siis on kyse?
kaveri vai...
3
754
Vastaukset
- onneton onnellinen
Toi on muuten totta ja ärsyttävää! Muiden edessä kyllä uskalletaan kehua ja koskea, mutta kun ollaan kaksin, ni on hirveä kiire pois!
Olen tullut siihen tulokseen, että kaksistaan jääminen on niin pelottavaa, että siksi käyttäytyy noin. Joko ei keksi mielestään mitään fiksua sanottavaa ja kiirehtii siksi pois tilanteesta tai sitten on ujo muuten vaan tai sitten pelkää, että joutuu tunnustamaan jotain peruuttamatonta... Ja eihän se sovi.. Paitsi meille kyllä sopisi!:-))) - nolo
Mä opin yhdestä tapauksesta paljon, vaikka oikeestaan en ymmärrä vieläkään mitä tapahtui... Yksi nainen halaili, tuli lähelle, halusi olla vieressä, kosketti, kehui... Luin nuo merkit flirtiksi. Ja sitä se sitte pelkästään joo tosiaan oli!
Mokasin itseni kertomalla hänelle luottamuksella, että seurustelen naisen kanssa ja siksi olen ihmeissäni hänen viesteistään. Uutinen tuli naiselle täytenä pommina!
Kohteliaasti piti muutaman kuukauden kaapistani tulon jälkeen yhteyttä ja sitten katosi... - mahdollisuutta
tykkää mutta ei uskalla tai on luonteeltaan sellainen että osoittaa välittämistään koskemalla tai kehumalla (minäkin teen niin, ei-seksuaalista) ja ei halua kahden kesken silloin enempää. fifty-fifty toivoa on:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639770
- 1435537
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243173- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792573