Heipä hei ja mukavaa kevättä kaikille!
Koira kaveri olisi nyt haussa ja ajattelin, että jos se tätä kautta löytyisi. Asumme Keravalla ja olemme kuulleet, että täällä päin asuu useampiakin basenji-merkkisiä nelijalkaisia. Ikävä kyllä emme ole ikinä onnistuneet toisiin samanmoisiin törmäämään. Olisi niin mukava päästä vaikka koirapuistoon juoksentelemaan tai vain haistella toista leijonan metsästäjää. Meidän neiti on reilun vuoden ja on oikein sosiaalinen mitä tulee toisiin koiriin. Tietysti myös lähikunnat käy!
Eli toivotaan että näin onnistaa!
Basuja Keravalla
miltin
4
733
Vastaukset
- ...
Itse asun keravalla, mutta en muista törmänneeni basenjiin aikoihin... vielä muutama vuosi sitten niitä tuntui suorastaan vilisevän.:/
- Basenjipojat
Näinhän se on.Täällä tampereella on muutama koira ,tuntuuhan se lottovoitolta jos ne törmäävät.
- hei
Täällä Vantaan puolella olisi yksi parin vuoden ikäinen basenjipoika! Asutaan aivan Tuusulan rajalla, eikä Keravallekaan ole kovin pitkä matka. Mikäli teillä vielä on basenjikaveri haussa, niin laitappa vaikka sähköpostia tulemaan. :)
- ja tietysti
se sähköposti oli hma_59 @ yahoo.com. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1175359
- 705118
- 914154
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753630Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603238- 432821
- 152307
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541959- 421842
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381693