Kertokaa miehet...

Lyyli 53

Vaimo on nuorena RAKAS, KULTA,VAIMO. Kun vaimo vanhenee ja te itse myöskin,hänestä tulee ÄMMÄ,REUHAKE,KURPPA,KYKLOPPI. MIKSI? Oletteko itse ikinuoria gentlemanneja? Millä oikeudella näitä nimityksiä annetaan? Loukkaavaa naiselle joka on vuosikausia teitä palvellut ja rakastanut!!!

14

926

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ben_Sjatkel

vaimot muuttu siin
      kun minä itsekkiin
      ei ämmiä ollekaan
      vaan exiä sillointaas
      sullapa huono vaan
      oli ukkeli maas
      kuulu laatuun huonompaan
      mulla exät vaan on laatua parenpaa
      ja kutsumpa heitä vaan

"upurakupuranupura..."

Oon mä sellainen ukkeli vaan.

Taidan pussata lyyliä vaan(?)

• Lyyli 53

Olipa kiva loru,kiitos vain pususta! Taidatkin olla Gentleman ? Toivo,että et nimittele vaimoasi ämmäksi tai kyklopiksi. Hän on Sinun rakas vaimosi ja jos kohtelet häntä hyvin annan kymmenen pistettä ja papukaija merkin! Sinulle!!!

• Ben_Sjatkel
        Lyyli 53 kirjoitti:

Olipa kiva loru,kiitos vain pususta! Taidatkin olla Gentleman ? Toivo,että et nimittele vaimoasi ämmäksi tai kyklopiksi. Hän on Sinun rakas vaimosi ja jos kohtelet häntä hyvin annan kymmenen pistettä ja papukaija merkin! Sinulle!!!

Lyyli, "upurakupuranupura"

Hyvää yötä!

• miesvieläkurja

Vaimo on AINA rakas ja kulta ja pupunen. Molemmat vanhenevat, siinä samalla suhde muuttuu jonkin verran, mutta ei tule vaimosta ämmää jos ei ala himoita nuoria naisia, jos on pitänyt sen vaimon tyytyväisenä ja hellinyt joka päivä, aina pysyy kultana ja aina kutsuu kullaksi vanhaakin miestään. Näin oli kummien suhde siihen asti kun setä 84-vuotiaana kuoli. Tavallisia ihmisiä, asuivat omakotitalossa maalla, ei korkeakoulutusta, ei omaisuuksia.
      Omia kokemuksia ei ole, sivusta vain seurannut.

• Ekitalo

..koskaan nimittele vaimoa tolla tavalla vaikka yhteistä taivalta on jo 33 vuotta takana.
      Ja ihmistenhän pitäisi viisastua vanhetessaan ??
      Mie sanon aina kullaksi sillä se on jalo metalli tai ihminen.

Mistä sinä noin rumia sanoja edes löysit kuin esim.KYKLOPPI,KURPPA hyi,hyi.

• Lyyli

Näitä "nimityksiä" olen lukenut näiltä palstoilta joissa keski-ikäisiä naisia on haukuttu,rumia ovat,mutta niitä aina kuulee ohimennen ja tuttavapiireissänikin näitä lausahdetaan. En tosin itse ole joutunut nimittelyn kohteeksi,mutta harmittaa meidän naisten puolesta. Minun mielestäni sivistykseen kuuluu että ei haukuta eikä nimitellä,kenelläkään ei ole siihen oikeutta. Jokaisessa ihmisessä on jotakin HYVÄÄ!!!!

• on haukkunut?
        Lyyli kirjoitti:

Näitä "nimityksiä" olen lukenut näiltä palstoilta joissa keski-ikäisiä naisia on haukuttu,rumia ovat,mutta niitä aina kuulee ohimennen ja tuttavapiireissänikin näitä lausahdetaan. En tosin itse ole joutunut nimittelyn kohteeksi,mutta harmittaa meidän naisten puolesta. Minun mielestäni sivistykseen kuuluu että ei haukuta eikä nimitellä,kenelläkään ei ole siihen oikeutta. Jokaisessa ihmisessä on jotakin HYVÄÄ!!!!

Lue tarkemmin ennekuin uhoot

• Menee

Ei kuitenkaan tollaisia nimityksiä käytetä.
      Joku tolkku olla pitää sannoo mulkku.

• Nainen todellisuudesta

sanon kuitenkin,että se joka väittää ettei koskaan KUKAAN meistä yhdessä asuessaan sano mitään mitä ei pitäisi niin hän on joko erittäin unohtava tyyppi tai se ex.

• Lyyli 53

En väitäkään,ettei tulisi sanotuksi,jokainen harmistuneena joskus "nimittelee".Mutta noin ,yleensäkin,turuilla ja toreilla kuulee miesten nimittelevän ventovieraita naisia.Ja niin totta kuin se onkin,parisuhteessa usein puhutaan "muijasta ja "äijästä. Kaikille kaikkea hyvää ja öitä.

• Olematon.
        Lyyli 53 kirjoitti:

En väitäkään,ettei tulisi sanotuksi,jokainen harmistuneena joskus "nimittelee".Mutta noin ,yleensäkin,turuilla ja toreilla kuulee miesten nimittelevän ventovieraita naisia.Ja niin totta kuin se onkin,parisuhteessa usein puhutaan "muijasta ja "äijästä. Kaikille kaikkea hyvää ja öitä.

kun sanon,että me kaikki olemme sallineet sanan vittu lastenmme suuhun.ME itse emme ehkä ole osanneet sittenkään tarpeeksi huutaa,että on joku raja.

En hae mitään.Enkä yritä syylisttää,mutta kukaa ei kukaan jaksa yksin hokea,että yritä ottaa huomioon tässä elämässä ei KUKAAAN meistä pärjää yksin.

Miehet ovat ehkä joskus ilman sanoja.
        Ehkä he ovat joskus sittenkin liian yksin.

• luupiä
        Olematon. kirjoitti:

kun sanon,että me kaikki olemme sallineet sanan vittu lastenmme suuhun.ME itse emme ehkä ole osanneet sittenkään tarpeeksi huutaa,että on joku raja.

En hae mitään.Enkä yritä syylisttää,mutta kukaa ei kukaan jaksa yksin hokea,että yritä ottaa huomioon tässä elämässä ei KUKAAAN meistä pärjää yksin.

Miehet ovat ehkä joskus ilman sanoja.
        Ehkä he ovat joskus sittenkin liian yksin.

me kaikki olemme sallineet sanan vittu lastenmme suuhun.///// Minun pojjaat ei varmana sano tuota..
        jos meinoovat ,niin ei kunnian kukko laula,eik maineen kana kaakata..varma on niin..

• NIIMPÄ

"joka on vuosikausia teitä palvellut ja rakastanut"

Vieraissa juossut, rahat ja terveyden vienyt,
      Näin aluksi, voin kyllä listan tehdä mitä muuta.......

Missäs sun pikku ajatus oli kun tuollaista kyselet?

• Käy!!

kohtalosi!
      Itsehän olet sen hyväksynyt.
      Onneksi lienee harvinainen ilmiö!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      35
      11427
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9830
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      146
      5574
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3784
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3740
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3635
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3378
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3183
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      63
      2793
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2593
    Aihe