Seurustelin 4,5 kk. miehen kanssa joka osoittautui psykopaatti- luonteeksi ja henkisen sekä fyysisen väkivallan kannattajaksi. Erottuamme hän käsitteli (todistettavasti) autoni sellaiseen kuntoon (törkeä vahingonteko) että yksi rengas oli irtoamassa ja ellen olisi vaihdattanut renkaita sattumalta, olisin ajanut kolarin, ehkä kohtalokkaankin. Hän ei ole tänä päivänä saanut ainuttakaan rangaistusta teostaan, ainoastaan toisen lähestymiskiellon (1 vuosi). Siinä ei rangaistuksia jaella, ainoastaan hyviä neuvoja... Sittemmin sama tyyppi on kiusannut minua tönimällä tanssipaikoilla yms....
Olen voimaton.
Tuntuu hullulta että samaan aikaan Konginkankaan rekkakuskia syytetään kuolemantuottamuksesta vaikka hän ei takuulla ole sitä kolaria tahallaan tehnyt!
HALOO!!!!! Missä on suomen oikeuslaitos ja oikeudenmukaisuus!!!???
Kuka tässä oikeastaan on...
6
441
Vastaukset
- ???...
rikollinen vai et. Kun vaan syyttäjä pääsee syyttämään, niin hän tekee sen ja valehtelee syytetyn pään menoksi sen kun kerkiää.
Oikeuslaitoksessa ei ole nykyään millään mitään väliä - ei mitään, kun tässä elämänmenossa muutoinkaan ei ole mitään väliä.- sama nimim.
Sen jälkeen olen pikkuhiljaa yrittänyt tajuta että elämää on siitäkin huolimatta että joku yrittää tehdä sen mahdottomaksi. Psykopaatille kun ei anna periksi, vaikka kuinka kiusaa niin ei pidä antaa periksi!!! Minulla on kaksi ihanaa lasta kotona ja jaksan heidän takiaan. Yritä vaan pervo!!!
Mulla on jotain mitä sinulla ei ole!
Minun tapauksessani ei ollut syyttäjää kun juttu oli selvä. Oli vain kiusaaja jota vastaan oli syytteet. Silti vielä , haluaisin sinne Konginkankaalle lähettää lämpimimmät terveiseni!
Jaksamisiin: Yksi kovia kokenut... - Beagle Boy
sama nimim. kirjoitti:
Sen jälkeen olen pikkuhiljaa yrittänyt tajuta että elämää on siitäkin huolimatta että joku yrittää tehdä sen mahdottomaksi. Psykopaatille kun ei anna periksi, vaikka kuinka kiusaa niin ei pidä antaa periksi!!! Minulla on kaksi ihanaa lasta kotona ja jaksan heidän takiaan. Yritä vaan pervo!!!
Minun tapauksessani ei ollut syyttäjää kun juttu oli selvä. Oli vain kiusaaja jota vastaan oli syytteet. Silti vielä , haluaisin sinne Konginkankaalle lähettää lämpimimmät terveiseni!
Jaksamisiin: Yksi kovia kokenut...Käytöksen kultaisessa kirjassa kerrotaan miten ihmisen tulisi käyttäytyä. Jos joku ei kuitenkaan niin käyttäydy, niin ei hän välttämättä syyllisty rikokseen. Aikuisten kiusaaminen tahtoo vain olla tällaista, mistä ei rikosta saa tekemälläkään.
Tietysti Suomessa on rikoslaki, joka määrää rikoksista rangaistuksia, mutta ne pitää aina todistaa. Jos taas pitkänkin kiusaamisen jälkeen käräjille päädytään, määrää laki teoista niin pienen rangaistuksen, jos juttu siellä menestyy että se ei vaikuta mitenkään kiusaajaan, vaan kiusa jatkuu. Koska tällainen saattaa jatkua vuosikymmeniä, niin ei ole muuta keinoa, kuin muuttaa paikkakunnalta. - rikollinen???
Beagle Boy kirjoitti:
Käytöksen kultaisessa kirjassa kerrotaan miten ihmisen tulisi käyttäytyä. Jos joku ei kuitenkaan niin käyttäydy, niin ei hän välttämättä syyllisty rikokseen. Aikuisten kiusaaminen tahtoo vain olla tällaista, mistä ei rikosta saa tekemälläkään.
Tietysti Suomessa on rikoslaki, joka määrää rikoksista rangaistuksia, mutta ne pitää aina todistaa. Jos taas pitkänkin kiusaamisen jälkeen käräjille päädytään, määrää laki teoista niin pienen rangaistuksen, jos juttu siellä menestyy että se ei vaikuta mitenkään kiusaajaan, vaan kiusa jatkuu. Koska tällainen saattaa jatkua vuosikymmeniä, niin ei ole muuta keinoa, kuin muuttaa paikkakunnalta.Olen yrittäjä enkä noin vain pysty paikkakunnalta poistumaan. Yritykseni nimellä hän löytää minut vaikka timbuktusta. Nykyisessä tieto-yhteiskunnassa ei kukaan pääse (varsinkaan yrittäjä) nimettömästi karkuun. Onneksi tämä tyyppi asuu toisella paikkakunnalla. Miksi muutenkaan lähtisin karkuun ja antaisin periksi? Siitä hän saisi suuren nautinnon!
Minä odottelen tässä että hän tekee jonkun virheen, lähestymiskielto onneksi suurentaa sanktioita. Pahimmassa tapauksessa tyyppi saattaa joutua tiilenpäitä lukemaan.
Tuosta vahingonteosta on kyllä korjaamon todistus. Saatan liittää sen todisteeksi jos joudun muuten käräjille vielä. - Nikodemus
sama nimim. kirjoitti:
Jaksamisiin: Yksi kovia kokenut...Ovatko lapset yhteisiä mainitsemasi miehen kanssa ?
- Sama
Nikodemus kirjoitti:
Ovatko lapset yhteisiä mainitsemasi miehen kanssa ?
Niinkuin alkuperäisestä jutusta käy ilmi, koko juttu kesti vain 4,5 kk. Lopetin homman heti kun ilmeni ongelmia- silti liian myöhään! Lapset ovat edesmenneen mieheni kanssa hankittuja ja melkein aikuisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää362141Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten611972Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211910HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363771622Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1031621Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241454Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1821072Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53957- 73885
- 27869