Pitäisi laittaa varsin painava peili seinälle. Olen joskus laittanut hyllyn joka tuli alas, koska olin valinnut vääränlaisia ruuveja suhteessa proppuihin. Eräs myyjä antoi minulle silloin hyvät neuvot (päätellen siitä, että hylly on pysynyt seinällä), mutta olen unohtanut niiden sisällön. Ilmeisesti on niin, että ruuvin pitäisi ylettyä tarpeeksi syvälle, elikä ruuvin pitäisi olla vähän pitempi kuin proppu? Olisikohan kenelläkään hyvä sääntö tiedossa?
ruuvit ja proput
Ragingbull
1
1934
Vastaukset
- mahtaa olla
seinämateriaali? Betoni, umpitiili, reikätiili, kevytsoraharkko, siporex, kipsilevy, lastulevy...jne. Jos proppua on käytetty menestyksellä ennen niin käynee nytkin. Luultavasti siis betoni tai umpitiili. 6x30mm proppu ja ruuvin halkaisija siten että jenga uppoaa muoviin. Pituutta niin että kärki tulee propun perälle asti, mielellään hiukan yli. Iso peili vaatinee useamman kiinnikkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511427- 639830
- 1465574
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792593