Osaisko joku neuvoa miten saan tekstit liitettyä elokuvaan? Nero 7 oon sitä yrittäny mutta se sanoo että tekstiä ei voi lisätä. Pitääkö teksti muuttaa ensin johonkin toiseen muotoon? Jos niin millä ohjelmalla?
Tekstit
5
403
Vastaukset
- sen verran
harvoin kysytty mutta kokeile ihan googlettaa jospa se jotain löytäisi
- ...
Noin tyhmän kannattaa unohtaa leffojen varastaminen ja edelleen ostaa/vuokrata leffansa.
- Minna
Kiitos neuvosta! Voin kuvitella että itse olet oikea jären jättiläinen, nörtti jolla ei ole muuta elämää kuin istua koneella 24 tuntia vuorokaudessa.
- Gibson.Rickenback
Minna kirjoitti:
Kiitos neuvosta! Voin kuvitella että itse olet oikea jären jättiläinen, nörtti jolla ei ole muuta elämää kuin istua koneella 24 tuntia vuorokaudessa.
http://www.nefernetti.com/oppaat.php
Eli tuolta voipi löytyä apua niin kuin joku jo mainitsikin.Vinkiksi sanoisin että kannattaa
laittaa tähän sun mainitsemaas aiheeseen kuuluvat kysymykset tuonne P2P-palstalle sillä ainakin oletan (korjaa jos olen väärässä) että
tämä sinunkin elokuvasi on ladattu P2P-ohjelmalla
ja se on syy miksi täällä apua aloittelijoille palstalla aina vittuillaan tämän tapaisiin kysymyksiin.Perusteena käytetään että sehän on laitonta.No kuitenkin maailmassa ja Suomessa on paljon suurempiakin rikoksia kun joku laiton lataaminen.
- Rami
Mitähän tarkoitat?
No jos liikkuvaan kuvaan pitää liittää mukaan
tekstiä tarvit elokuvan muokkaus ohjelman.
Pnnacle kait tunnetun maksullinen ohjelma.
Joskus leikin semmoisella kuin multiquance, ja nyt en ole ihan varma nimen oikein kirjoituksesta.
Sillä ainaki pysty laittamaan lisää ääni tai kuvaraitoja mukaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639770
- 1435537
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243173- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792573