PLAN BEE DVD JULKAISTU TUE SUOMALAISTA MOOTTORITOUHUA!
PAN BEE!!!
3
507
Vastaukset
- onk noi
MIKS MUN PITÄS KUSTANTAA JOIDENKIN TOUHUILUT.
MAKSAKOOT ITTE OMAT TOUHUILUNSA, MINÄKIN MAKSAN OMANI.- kaikille perille
Ei näytä menevän kaikille perille tääkään.. :(
Totta kai ostetaan niitten dvd, yrittäjyys kunniaan. Ihan hienoa, jos kaverit pystyy tienaamaan tolla harrastuksellaan edes vähän.
Tää yks taavetti ei tajuu...
Mä muuten lopetin myös vakuutusmaksujen maksamisen, koska ajattelin, etten viitsi maksaa vakuutusyhtiöiden touhuiluja.
Samaten en maksa enää veroja, vaan teet kaikki työt pimeenä. Ei viitsi maksaa näitä suomen valtion touhuiluja. Maksakoot itse omansa mä hoidan omani! - onk noi
kaikille perille kirjoitti:
Ei näytä menevän kaikille perille tääkään.. :(
Totta kai ostetaan niitten dvd, yrittäjyys kunniaan. Ihan hienoa, jos kaverit pystyy tienaamaan tolla harrastuksellaan edes vähän.
Tää yks taavetti ei tajuu...
Mä muuten lopetin myös vakuutusmaksujen maksamisen, koska ajattelin, etten viitsi maksaa vakuutusyhtiöiden touhuiluja.
Samaten en maksa enää veroja, vaan teet kaikki työt pimeenä. Ei viitsi maksaa näitä suomen valtion touhuiluja. Maksakoot itse omansa mä hoidan omani!Jos kerran yrittäjyyttä haluat tukea niin miksi sitten et maksa vakuutusmaksuja, yrityksellehän ne maksut menee.
Löysääs vähä sitä pipoas niin menee sullekin jakeluun.
Mutta kuten sanottu mulle ei kuulu mihin urpot rahansa laittaa osta vaikka Me Naiset jos kerran yrittäjyyttä haluat tukee.
Ei paljo paina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi474097Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal623753- 703288
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963190Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no892154- 352108
- 241959
- 381939
- 311921
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231844